woz Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 WItajcie. Sa jakies sprawdzone proste mody jednostki m20? Pisze proste, poniewaz nie biore pod uwage cuda na kiju typu turby itd - proste znaczy kolektory wydechowe czy ssace. Tak jak w przypadku m52 - zakladasz na 2,8 kolektor ssacy od m50 i jest dobrze. Wiec z ciekawosci, sa jakies sprawdzone myki do m20b25? Zastanawialem sie nad czyms takim: uklad wydechowy uklad dolotowy (stozek w przedniej lampie, czyli jak najwiecej powietrza) barany zmiana map Jakie sugestie albo inne pomysly? Z powyzzszymi punktami, jezeli zrobione z glowa, to na jakie zyski moge liczyc? Rowniez pytanie z baranami - do m20 dobre rozwiazanie? Wyczytalem ze w przypadku m52 to nie powiedziane ze to dobre rozwiazanie, wiec ciekaw jestem jak to wyglada w przypadku m20. Chcialbym dodac, ze mody podmaska chcialbym ogranizyc do okolo 1500-2000zl Z gory thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Tak na szybko Wozu: Dolot: -porting całego dolotu -przemyślany zimny dolot -inter w dolocie -stożek jak już to dobry ale stożek to tylko zwieńczenie całego dolotu- sam bez dobrej reszty da niewiele jak w ogóle coś da (ja uznaje i z powodzeniem stosuje K&N-jedyny stożki na tym świecie warte uwagi) głowica: -zdjęcie mas w rozrządzie -korekty dolotu/wydechu -sprężenie silnika -policzenie i dłubnięcie/korekta komór* *może warto pomyśleć o tłokach tzn coś "nie eko" idące bardziej w performance Wydech: - jak sześciostrzałowiec to może Xpipe ? zależnie w co chcesz iść w moc czy moment tak musisz modzić wydech. Jak maping to i zasilanie w paliwo warto modzić, a już na 110% warto zainteresować się wyhuśtaniem z tego całego interesu lambdy(mod kilku linijek softu) A barany? zamiast ślepo iść jak baran na rzeź trza to bydle wpierw shamować i wtedy decydować czy rżnąć te barany(wymieniać) czy niech se żyją na futerko(zostawić i kasę przeznaczyć na inne mody- jakieś fajne barany będą koło 1k zł pewnie kosztować a to już połowa zakładanego budżetu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Jakby nie bylo najtaniej wyjdzie m50b25 :-) Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Jakby nie bylo najtaniej wyjdzie m50b25 :-) I pewnie najszybciej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wujo, moze to bylo na szybko, ale napewno nie byo na tanio Mylse, ze najlepsza opcja byloby uklad wydechowy, barany, dolot i mapy, bo widze ze zadnych innych mykow nie ma. Chociaz gdzies na sieci widzialem, ze kilka osob pisalo ze zamiast kata wstawic tlumik srodkowy od 323i (enzo chyba tez o tym wspominal). Nie wiem czy to ten sam niby efekt co po prostu rura. Ale tak czy siak, bede chcial te sprawy doprowadic do porzadku zeby to mialo rece i nogi Co myslicie o czyms takim? Pisalem do kolesia, pisal ze ori BMW. Ori bmw barany? Pliiiz.. KOLEKTORY BARANY M20 !! E30 !!! ORYGINAŁ !!! (2319943415) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 w dolocie stożek i inter będą najdroższe. Reszta home made i czas własny Głowicy sam nie poszlifujesz więc to odpada, ale reszta do ogarnięcia w domu. Szczególnie masy i korekty (pilniki iglaki wystarczą i trochę samozaparcia) Mapa- może i tak ale to mechaniczny jest silnik i tam jest dużo do poprawy a nie w elektronice. Barany z linku różnią się czymś od serii bo nie wydaje mie siem. Tak w dużym uproszczeniu to rura w wydechu : - o węższym przekroju powoduje wędrówki w kierunku momentu - większe przekroje i bezstresowe odprowadzenie spalin to kierunek wyższe obroty i SZmoc Myślałem Wozu że chcesz jakieś dedykowane "baranki" np od sebringa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 IMO to trochę bez sensu, wywalać 2500 i ile dostaniesz 20-30KM - przy dobrych wiatrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Nigdy w zyciu w m20 za 2500 km nie uzyska sie 20 km. szybiek kombinacje z z eta czy seta. Wtedy przynajmniej dobry moment sie uzyska. Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 20 koni za 2,5 tysia to przesada . Wolał bym już ta jednostkę Silnik kompletny m50b25 vanos ze skrzynią Bdb (2368536239) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. SILNIK BMW E36 E34 525 325 2.5 M50B25 192KM VANOS (2355859091) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz. Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk: popieram, miala byc do zabawy na torze a nie ladowania kasy, zwlaszcza ze cudow nie zdzialasz bez grubej gotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ja bym tylki powymienial co sie da a reszte kasy przeznaczyl na treningi. Wozu nie idz ta droga. Nie baw sie w tjuningi tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz. Wysłane z mojego GT-N7000 Dokładnie jestem tego samego zdania , daruj sobie walkę o każdego nowego źrebaka ..... tylko doprowadź auto do stanu używalności , zatankuj i TRENUJ NA TORZE :drunk: popieram, miala byc do zabawy na torze a nie ladowania kasy, zwlaszcza ze cudow nie zdzialasz bez grubej gotowy Przyznaje Panowie, racja. Juz zaczalem sie rozpedzac i szukac jakis cudow tuningowych. Skonczyloby sie na tym, ze nawet nie wiedzialbym kiedy wpakowalbym 3 tysie pod maske, a nie takie przeznaczenie mialo byc tej fury. OK, plan prosty: doprowadzic silnik do porzadku i zeby samochod byl bezawarynjy, i jedynie szpere z przelozeniem na tor i bedzie ok. Danke chlopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Noi wyprzedziłeś mnie. Miałem napisać, że szpera wystarczy. Ewentualnie stożek K&N (jak Wujek.S.Z uznaję tylko tę firmę), jeśli ma katalizator to wytnij i sprzedaj Ja bym zainwestował w przewody wysokiego napięcia, świece, kopułkę, palec, filtry,dobry olej i już Ci dobry tysiak pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Noi wyprzedziłeś mnie. Miałem napisać, że szpera wystarczy. Ewentualnie stożek K&N (jak Wujek.S.Z uznaję tylko tę firmę), jeśli ma katalizator to wytnij i sprzedaj Ja bym zainwestował w przewody wysokiego napięcia, świece, kopułkę, palec, filtry,dobry olej i już Ci dobry tysiak pęknie. Przewody napewno! Jak sie je dotyka to juz kopie - popekane, pod maska ogolnie syf i brud. Gumy miedzy przeplywka i kolektorem ssacym praktycznie nie ma!. Jutro bede robil liste. Wszystkie filtry, oleje, swiece. Od razu pokombinuje ze szpera i wjazd na tor. Mam nadzieje ze za 2 tyg furak bedzie gotowy do debiutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Barany+zmiana map+ wywalenie kata powinno dać ze 20-30KM i w 2500-3000 się zmiesci, ale nie ma sensu, lepiej dołozyć i wrzucić M50B25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Barany+zmiana map+ wywalenie kata powinno dać ze 20-30KM chyba z NOSem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 najtaniej wyjdzie: a tak serio, to w M20 nie opłaca się pakować kasy. Co bys nie robił i tak lepiej i bezawaryjnie wyjdzie M50B25 bez vanosa, idealne na tor, typowo pod katy. Za mną to chodzi M30, ale zaraz pewnie wszyscy mnie zjedzą za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Za mną to chodzi M30, ale zaraz pewnie wszyscy mnie zjedzą za to Bynajmniej nie ja, hehe. Też bym chętnie tego klocka wsadził pod machę:twisted:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 M30b35 piękna sprawa i masa zabawy przy tym, po zrobieniu uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLDAS Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ale wracając do tematu to co można zrobić? Kolektor z b25? Wtryski, komputer, mapy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Ale wracając do tematu to co można zrobić? Kolektor z b25? Wtryski, komputer, mapy? To sie nazywa odgrzewany kotlet POLDAS, o jaki silnik pytasz? kolektor b25 to tylko na silnik m52.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 ogólnie biorąc m20 nie są wysilone i łatwo je przerabiać. Wałek, kolektory , mapy, głowica, odelżenie sprzęgła. pola do manewru masz dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLDAS Opublikowano 17 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 W sumie to jak w temacie m20, chyba b25 ma największe kanały kolektora. Jakie ma 325is 2,7 i jaką głowice, wtryski? Ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.