Piotrek1 Opublikowano 26 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Nie ma sprawy.Pamiętaj z eby kupuc tą ramke do nieorginalnego radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Siema! To ja odświeżę temat...... Wyciągał ktoś radio firmowe w e36 z 95 roku?? Pokrętło ściągnąłem, ale toto nie ten sam patent co w e39 A coś mam chyba ze stykami bo czasami cała lewa strona mi nei gra, a jak dam za głośno to charczy(ciągle cała lewa strona) tak jakby własnie nie łączyło no i chciałbym to wyciągnąć żebytam przeczyścić styki, a i z czasem do wymiany na następne radyjko to tez się przyda taka informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Drobna uwaga co do samodzielnego montażu. Jeśli nigdy tego nie robiliście i macie nikłe pojęcie (albo wcale go nie macie) to nie bierzcie się za to sami. Najprawdopodobniej trzeba będzie wlutować wtyczkę ISO w istniejące kable. Radzę zrobić to starannie i dobrze zaizolować miejsca lutowania. Nie łączcie przewodów poprzez zwykłe skręcenie, bo prędzej czy póżniej się rozkręcą i na pewno spowodują zwarcie. Widziałem i naprwiałem już kilak razy auta po pożarze wywołanym przez źle podpięte radio i nie jest to za ciekawy widok. Przy instalowaniu wzmacniacza dochodzi jeszcze kwestia grubości niektórych przewodów (zasilanie wzmacniacza). Pozostaje jeszcze kwestia podłączenia wszystkiego. Jeśli nie macie pewności które przewody połączyć z którymi to lepiej udać się do kogoś kto je naprawia, żeby powiedział co do czego niż próbować metodą prób i błędów bo bardzo łatwo coś spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Ja mam wlasnie taki problem niewiem jak mam zamatowac w swoim BMW radio Poprostu kupilem se fajne radio i niewiem jak go tam wlorzyc poprostu te oryginalne niumiem wyciagna czy to trzeba rozkrecac cala deske ?? przy oryginalnym niema zadnych srubek itp. probowalem srubokretem to jakos na chama wyciagnac ale lipa, czy te oryginalne radio jest tam przyspawane czy co?? (do serwisu niezamierzam z taka pierdola jechac ) Widze ze kolega ma ten sam problem o ktory ja chcialem spytac.Z tym ze ja pozostane przy tym radiu,dokupilbym tylko zmieniare i jakis piecyk.Nie padlo jednak pytanie jak i ktoredy przeciagnac kable od radia do cd w bagazniku i tym samym do wzmacniacza?Ja mam baterie w bagazniku po prawej stronie wiec zasilanie chyba moglbym poniagac od niej.A swoja droga w miejscu cd nie widze zadnej kostki sluzacej do jej podlaczenia,wiec wnioskuje jak nie ma cd to bmw tez nie wlozylo kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Jeśli chodzi o obecność kabli, to musisz sprawdzić, czy za radiem nie ma jakiejs wolnej wtyczki, bo pomimo, że mie zainstalowano zmieniarki, to wiązka może byc uniwersalna i zawierać taki kabel. Jeśli chodzi o prowadzenie kabli, to ciągnie sie je przy progach do tyłu. Oczywiście żeby nie było ich widać trzeba się trochę pobawić i zdemontować nieco tapicerkę. Jeśli jest taka możliwość, to przewody od radia do wzmacniacza najlepiej poprowadzić przy progu, przy którym nie biegną żadne przewody (niestety w niektórych autach biegną one po obu stronach). Wtedy do wzmacniacza sygnał dochodzi bez zakłóceń. Zasilanie do wzmacniacza poprowadzić grugim progiem (jeśli akumulatro jest z przodu). Przewód zasilający i masowy powinny być dość grube, żeby wzmacniacz się nie dławił. Dobrze jest też zamontować kondensator (zwłaszcza przy wzmacniaczu dużej mocy). Warto też zamontować bezpiecznik na przewodzie zasilania wzmacniacza - to czasami może uratować nasz piecyk przed spaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablouss_89 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 aktualnie jestem na etapie poznawania mojego BMW.. w jednym 525TDS e34 mam jakies stare radio od renault ale posiadam jeszcze w garazu jeszcze jedno BMW 525TDS e34 z 95' tyle ze bez skrzyni biegow i popsutym silnikiem ale za to z radiem ktory posiada zmieniarke CD.. jakim sposobem moglbym wyciągnąc takie oto radio i wstawic do tego drugiego? czy jest mozliwosc zamotnowania zmieniarki gdzies w schowku a nie w bagazniku? bo niestety w tym sprawnym BMW nie ma w bagazniku wnetki do zmieniarki.. pozdrawiam P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.