piotrek Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 witam! mam problem w swojej bmce z instalacja gazowa...podczas wciskania gazu z biegu jałowego jest wyrazne opoznienie ( dziura). obroty jakby najpierw lekko opadaja i pozniej dopiero zaskakuje, jakby cos przytykalo. jest to motor 2,5 w e30 a instalacja 2 generacji. w zakladzie z gazem mechanicy sie z tym bawili ale nie doszli co moze byc powodem. inny mechanik mowil mi ze tak widocznie ma byc co jest spowodowane wezszymi przewodami niz oryginalnie... mysle ze to bzdura. ktos z was moze sporkal sie z podobnym problemem ??? dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 co oznacza druga generacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 z kompem i silnikiem krokowym pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Najprawdopodobniej łapie gdzies lewe powietrze , posprawdzaj dolot i antywybuch mozliwe ze gdzies masz nieszczelnosc , ewentualnie moze cos byc nie tak z mieszanką <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 świece i kable WN masz dobre ?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 omin krokowy i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 dokaldnie... wypieprz ten silniczek krokowy i wsadz sobie zwykla srobe z pierwszej generacji... jak bedzie ok to albo nowy silniczek albo zostaw ta srobe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 17 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 swiece wlasnie wymienilem a dolot jest sprawny... w warsztacie podpinali mi swoja instalacje przenosna na ktorej testuja i sprawa wygladala ientycznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 wywal krokowy tylko do sprawdzenia, mozesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 17 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 sprobuje.. [ Dodano: 26 Październik 06, 15:03 ] witam ponownie! nie mam dobrych wiesci...auto stalo wlasnie u mechanika i powiedzialem mu przy okazji zeby pobawil sie z tym silniczkiem krokowym. Powiedzial ze jest sprawny i to nie jego wina...sam do tego nie doszedl jaki jest powod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 lekko odgrzewam kotleta ale u siebie mialem podobnie mam gaz na srube i bylo dokladnie tak samo ja jej w pedal a ona nic :shock: na chlopski rozum niedostawala paliwa wiec odkrecilem jej srube i problem zniknal tylko jedna mala uwaga ja odkrecilem za mocno i troche jej spalanie skoczylo :lol: ponad 20/100 ale metoda prob i bledow wyregulowalem i teraz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 a nie lepiej jechać do gazowników i dać 30 zeta za regulację, niż samemu eksperymentować, zwłaszcza że szkodliwe jest zbyt dużo i za mało gazu :evil: nie zaczynajmy oszczędzać na wszystkim to się może zemścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 problem nie tkwi w srubie czy silniczku krokowym bo to bylo juz sprawdzane.. gaz jest po regulacji. Mechanicy w dosyc duzym zakladzie gazowym w krakowie bawili sie z tym problem caly dzien i nie doszli do tego ! mysle jeszcze czy to moze byc wina mieszalnika?? - jest on niby do 140 koni a mam motor 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.