Kosa Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 pacjent: e39 530d automat 10.2000 problem: - w czasie postoju (np. światła), po wciśnięciu hamulca czuć drgania przenoszone na bude, raz są silniejsze, raz słabsze, a czasami nie występują, jeżeli wrzucę na N, R, lub P nic się nie dzieję, tylko i wyłącznie na D i to nie zawsze. Gdy trzymam hamulec na D i podczas drgań dodam gazu to już nie są tak wyczuwalne. Po dłuższym postoju (np. po nocy) tego problemu nie zauważyłem. zastanawiam się nad: - poduszki silnika - konwerter ASB - coś z zapłonem świece/sterownik (mam cały czas błąd glow plug) Dodam tylko że ASB chodzi super, przerzuca i redukuje bez żadnego szarpnięcie i stuków. olej w ASB jeszcze nie zmieniany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zobacz śmigło wiatraka , może jedna łopata odfrunęła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 ale to by chyba waliło niezależnie czy D, N, P, R przy 800 obrotach wiatrak chodzi tak samo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Nie do konca. Ja mialem 3 lopaty wyrwane, i czasem chodzilo ok, a czasem tak telepalo smochodem, ze myslalem ze plomby mi powypadaja. Nie wiem czy to nie zwiazne jakos z tym, ze moze albo wpadnie w jakas normalna prace, albo jak zlapie lewe powietrze, to wtedy zaczyna nim rzucac. Dont know.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 spoko zaraz sprawdze, to bylaby najtansza opcja chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 wiatrak cały, żadnych uszczerbków czy pęknięć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 wczoraj zajechełm po drodze do jednego mechaniora, pojezdził i stwierdził że to na 95% poduszki, czy na kanale sprawdze ich stan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Kosa - poduszki silnika czy skrzyni, a może i te i te? Niestety nie wiem jak stwierdzić stan poduszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 mowił silnika, ale zeby sprawdzić i te i te nie chce wywalać 500 jezeli okaze sie ze to nie poduszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Trochę dziwne ze wali autem tylko na biegu do przodu a na parkingu, neutralu i wstecznym jest cisza. Poduszki to jedno ale może się coś w skrzyni kończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Raczej ciężko będzie sprawdzić wizualnie ich stan , niekoniecznie ich "dobry" wygląd zewnętrzny odzwierciedli ich działaniehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 W kazdym badz razie sa na podcisnienie. Wczoraj pojezdzilem troche ostrzej po zakretach i walenie jakby bylo mniejsz - moze ktoras sie ulozyla? Dodam ze drgania wystapily gdy szybciej wracalem do domu, a u nas straszne dziury Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 to jak są na podciśnienie to masz guzik SEDG (chyba taki skrót) do usztywniania zawiechy ? jakbyś chciał to mam w super stanie oryginalne takie poduchy na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 no i zobacz złącza elastyczne, to nagminny problem w tych bmw i to nie musi być wcale duży przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Nie mam takiego guzika. To sa chyba poduchy hydrauliczne Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 jak masz w poduchach wejscia na wężyki podciśnienia to wiem że takie ma mój ojciec u siebie bo ostatnio wymieniał i on ma taki guzik i jak to naciskam to zupełnie inna specyfika jazdy, na amorkach ma też podciśnienie i jak włącze ten guzik to auto robi sie sztywne i można zapier... po zakrętach więc jakbyś chciał poduchy to mam bo u ojca okazały się te złącza i niepotrzebnie wymienial, stan super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Spoko bede pamuetal ale najpierw zaczne od poduszek skrzyni. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 poduchy pod silnikiem sa chyba olejowe wiec będzie widać ich stan,albo ze ścięte,może kończy się tłumik drgań wału korbowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 może kończy się tłumik drgań wału korbowego moze tłumik drgan skretnych laczacy skrzynie z walem napedowym bo o tłumiku drgan walu korbowego nieslyszalem U mnie tez sa drgania na D ale bardzo delikatne wydajemi sie to normalne w manualu tez sa delikatne drgania przy ruszaniu a w aut na D trzymajac hamulec auto wyrywa sie do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Wymienilem poduszki pod skrzynia i jest spokoj. Przy okazji tuleje laczniki i koncowki...... Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.