Darozzzz Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Witam. Dziś podczas jazdy autem i lewarkiem zaczęło strasznie trząść. Odholowywałem samochód na kanał i moim oczom ukazał się nie zbyt miły obraz... Mianowicie łącznik wału (skrzynia-wał) był strasznie poszarpany, oraz brakowało jednej śruby, a dwie pozostałe mogłem odkręcić rękami.. Powiedźcie mi, jakiego łącznika oraz śrub mam szukać? Łącznik lepiej kupić nowy (czyt. podróba), czy szukać używanego oryginału? BTW, przy okazji beemka zrobiła siku na stacji, a mianowicie wywaliło płyn chłodniczy... pociekło z węża znajdującego się pod zbiorniczkiem wyrównawczym, jak i przez korek.. ma to coś wspólnego z w/w usterką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) Łącznik TYLKO nowy. Zbyt duże ciśnienie, dlatego korek puścił, nie ma to związku z łącznikiem. Przyczyn może być kilka, uszkodzony teromostat, zbyt wysoka temp, dmucha cisnieniem spod uszczelki głowicy, pęknięcie głowicy itd Edytowane 21 Maja 2012 przez Piotr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Łącznik tylko nowy !! ja kupiłem lemfordera i jakość była OK:) a brakującą śrube to na szrocie kupisz musisz lub w Aso!!! nic innego nie wkręcaj!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) ze śrubą wiem, tam ma być wzmacniana, z nakrętką samo kontrującą. Skoro łącznik zamówię nowy, to śruby też pasuje nowe... Pytanie więc, czy tylko w ASO je dostanę? bo nie bardzo widzi mi się jechać 100km (Nowy Sącz - Kraków), żeby zamówić śrubę za pewnie nie więcej niż dyszkę... Może oktoś kto już to przerabiał doradzić jaki rozmiar i długość śruby kupić? EDIT: Samochód mam dość krótko bo ciut ponad pół roku, ale zdążyłem już poznać większość kaprysów, i z tym płynem nie zdarzyło mi się tak nigdy.... Co do usterki, zauważyłem że dopiero po zrobieniu ok. 13km (dojazd rano do pracy) wskazówka podnosi się do 1/4 skali.. Moim zdaniem trochę za wolno.. Termostat? Edit: Link do wału na REALOEM: RealOEM.com BMW E36 316i DRIVE SHAFT-CENT.BEARING-UNIVERSAL JOINT Nie widzę dokładnie ale jest to śruba nr.3 lub 5, w każdym razie ta która łączy wał z Łącznikiem Edytowane 21 Maja 2012 przez Darozzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 lepiej na szrot podjedź gdzie mają taką beemke bo te śruby to muszą być takie jak fabryka dała bo jak by sie odkręciły to nie chciał byś wiedzieć co mogło by z Ciebie zostać!!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darozzzz Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Wiesz Dyziu, wolę nie myśleć co by się ze mną stało gdyby odkręciły się te dwie które zostały... Podejrzewam że miałbym wał zamiast ręcznego a skrzynią bym piosenki w radiu przełączał Dzięki za odpowiedź, więc łącznik nowy, a po śruby na szrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Wiesz Dyziu, wolę nie myśleć co by się ze mną stało gdyby odkręciły się te dwie które zostały... Podejrzewam że miałbym wał zamiast ręcznego a skrzynią bym piosenki w radiu przełączał Dzięki za odpowiedź, więc łącznik nowy, a po śruby na szrot. Aż tak to by nie było .... jakby wał się odkręcił przy skrzyni i po lekkim powiększeniu tunelu środkowego spadłby na ziemię i się zablokował np o jakąś kostkę brukową to wyrwało by Ci tylny most a dalej zbiornik paliwa w efekcie byś usypał ładną kupkę złomu na środku ulicy .... jakiś czas temu wdziałem fotki właśnie z takiej akcji , gościowi coś stukało , pukało a on jeździł po czym się urwało , jak znajdę to wrzucę linka lolol A co do śrub to kup lepiej nowe w ASO nie powinny kosztować milionów Jeśli chodzi o temperaturę to posprawdzaj węże .... ale stawiam na korek zbiorniczka wyrównawczego , może zwyczajnie nie trzyma już ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Napisz do Silesi, może a myślę, że na pewno coś dla Ciebie wynajdą i prześlą..., nie będziesz musiał nawetz domu wychodzić A łącznik lemfordera będzie jak w oryginale:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.