Gość Mordulec Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Tak Sławka blach nie pamiętam ,ale latał nią bokami fajnie , teraz robi E30 z silnikiem 4,4 z E39:twisted: To ona już była mocno zmęczona życiem .... tydzień w tydzień obecna w skarbimierzu i cały czas jak nie ćwiara to upalanie i ona chyba jeszcze w zwykłym gazie była na zwężce z tego co pamiętam. Wiec mocy mieli mniej więcej po równo , jedynie lepszy start decydował kto wygrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Tu masz jego poprzedni projekt ale już sprzedana nie wiem czy nie do Wrocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 BMW 330 3.0 SWAP DRIFT ALU ATS , 1994r., 2998cm3, 197 KM - otomoto.pl wstawiac klatke wywalic wnetrze i robic pierwsze szlify dotego czerwona czyli szybsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Problem z ta jest taki, ze z pojemnoscia powyzej 2500 lece z wszystkimi emkami, ktore mnie zjedza. Mysle ze jesli bmw to e30 z m50b25 bez vanosa. Ale dzieki anyway chlopaki. Na spokojnie bede szukal, kase jakas zbieral.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 No faktycznie z tymi klasami to lekka kicha .... 2,5 to max żeby coś powalczyć .... więc M50B25 i wyszarpać wszystko ze środka i powinna być gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ze z pojemnoscia powyzej 2500 lece z wszystkimi emkami, ktore mnie zjedza i tu wracam do pytania: dla fun'u czy dla wyników ? w klasie 2.0-2.5 zjedza się subarynki i inne japonce, a m30 odporny jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Wozu - pisałeś, że "tylko do zabawy", więc co się przejmujesz w jakiej klasie? W każdej klasie znajdziesz mocne wozy - powyżej 2,5 będą eMki, ale do 2,5l będą Imprezy (ok. 2l plus napęd 4x4) więc też będzie ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 A 1600 to też siwiki i inne cerxy :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 i tu wracam do pytania: dla fun'u czy dla wyników ? w klasie 2.0-2.5 zjedza się subarynki i inne japonce, a m30 odporny jest Wozu - pisałeś, że "tylko do zabawy", więc co się przejmujesz w jakiej klasie? W każdej klasie znajdziesz mocne wozy - powyżej 2,5 będą eMki, ale do 2,5l będą Imprezy (ok. 2l plus napęd 4x4) więc też będzie ciężko Dla fun'u. Ale dla funu nie znaczy ze nie przejmuje sie czy wygram czy oprzegram. Dla wynikow znaczy robic licensje, jezdzic wszedzie, zbirac punkty itd. Dla funu znaczy ze owszem, chce powalczyc w jakiejs klasie aby miec jak najlepsze czasy, ale w atmosferze zabawy, nie jezdzre na kazde zawody po polsce, tylko pewnie u siebie, pod nosem. Nie znaczy ze mam w papie czy przyjade pierwszy czy ostatni. To tak jak my sie spotykamy czasai na torze. Robimy wyscigi na polowce, jest to wszystko dla zabawy, ale kazdy walczy i stara sie wyhaczyc jak najlepszy czas Chce cos taniego, odpornego, i cos co potrafi zapindralac, zebym mogl cos tam zamieszac na torze na tych treningach Kosa, subaraki maja naped na dwie osie. Tam w tych podzialach pojemnisci, jest rowniez podzial, czy naped na jedna os czy na dwie. Dlatego mysle ze m50b25 jest najlepsza opcja....jezeli BMW oczywiscie. Bo tez mysle nad czyms innym, lekkim. Sa inne samochody, ktore sa znacznie tansze w utrzymaniu, a przy jezdzie na torze, to podejrzewam ze sporo bedzie prac przy zawieszeniu itd.. Mowicie o civikach itp, a co, myslicie ze civic wyhapaloby taka wychudzona beemke z 200kucy pod maska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Nie możemy patrzeć co by co wyhapało bo bardzo duży wpływ nie zapominajmy ma kierowca i jego umiejętności.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) Ostatnio był taki civic i miał 180 KM więc.....E36 z M50B25 będzie miało problem, E30 już mniejszy "co z tego że koni kupa jak kierowca doopa" i "trening czyni mistrza" , nie samym autem się wygrywa. Edytowane 22 Maja 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Więc wychodzi na to ze e30 z m50 tylko zostaje- tzn najbardziej o niej piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 bo jak zwykle wozu jest juz na coś zdecydowany tylko poparcia szuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ale Wy nie domyślni jesteście ..... Woz'u już kupił tylko Wam próbuje podpowiedzieć co kupił :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekkk Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 WOZ, jak jesteś zainteresowany autkiem tylko do śmiagania po torze i zdobywania punktów w popularkach, to kumpel ma do sprzedania całkiem odpowiednie auto. Fakt, nie BMW, ale coś na czym osiągnął całkiem niezłe wyniki. Honda Civic 1,6 VTi w pełni przygotowana do startach w PZM. Klatka, wybebeszona, inne heble, zawias, fotele, kierownica, coś tam pod maską dłubnięte, szczegółów nie znam. Ale byłem osobiście na Kamionkach czy w Walimie i widziałem jak jedzie Objeżdżał tym dużo mocniejsze auta, w tym również AWD. Jak ktoś szuka czegoś na gotowo, to myślę, że warte uwagi. Poniżej link z onboard'a. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 bo jak zwykle wozu jest juz na coś zdecydowany tylko poparcia szuka Jak Wy mnie dobrze znacie, az mnie to przeraza.... lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas_wrock Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ale Wy nie domyślni jesteście ..... Woz'u już kupił tylko Wam próbuje podpowiedzieć co kupił :drunk: kupił kupił ale ogłoszenie jeszcze wisi na alledrogo POLONEZ 2.5 R6 SWAP BMW Drift Unikat ! Nie przegap (2348057631) - motoAllegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) i chciales kombinowac z manualem w 540i. Jedno nie wyklucza drugie. Ja dalej chcialbym kombiowac z manualem w 540i. Chcialbym miec na codzien auto ktore zapindrala, a poza tym, po prostu chcialbym manuala z V8, z automatem juz sie troche nudze czasami. Na hamownie wreszcie bede mogl wjechac! Na tor ma byc cos taniego, co zapieprza jak dzik, i cos w co nie bede musial ladowac kasy. Jesli zahacze zderzakiem o opone to nie upije sie ze smutku. Kupic za w miare male siano, i niech stoi i tylko da zabawe po torze. 540MM, to moja perelka przy ktorej caly czas grzebie i kombinuje. Po prostu szkoda byloby ja na Redeco cisnac. A wiec jak zarobie pierwsza banke ojro to te dwa punkty odhacze z listy w pierwszej kolejnosci.. . WOZ, jak jesteś zainteresowany autkiem tylko do śmiagania po torze i zdobywania punktów w popularkach, W popularkach to juz raczej nie, to juz powazniejsza zabawa. Piszac dla funu, mialem wlasnie na mysli takie amatorskie zabawy, WLTA, male pucharki i imprezki gdzie ludzie grilluja razem, a nie na pelnym wypasie, kaski, licensje, pilot, samochod z trzema kompletami opon na pokladzie. Not for me... not for my wallet.. Edytowane 22 Maja 2012 przez woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekkk Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 w KJSach gdzie zdobywasz punkty do licencji nie są potrzebne żadne klatki ani nic takiego... tylko kask i opłata za wpisowe, kumpel który ma tę Hondę zaczynał zimą Skodą Felcją 1,9D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Myslalem nad roznymi opcjami. Tez poczatkowo bralem pod uwage ople (corsa B z silnikiem 2.0 16V 150KM), kadet gsi - ale po prostu na tych samochodach sie nie znam. Zreszta, opel nie slynie z turborewelacyjnej blachy wiec naprawde wolalbym sie pchac w to co znam, czyli bunie Biore pod uwage dwie opcje: e30 cupe z m50b25 e36 compact 323 ti. Wszystko wybebeszyc i zbic do jak najmniejszej wagi. Orientujecie sie moze jak wyglada rozklad masy w tych furmankach? Z kozlem rozmawialem i w 323ti robi sie ten sam myk co w m52b28 z kolektorem od m50. Mieli taka fure, po zmianie kolektora i z wydechem na hamowni wyszlo 196KM (czy cos kolo tego). Dobra m50b25 ma tez w tych okolicach, wiec moc jest podobna. Tylko teraz, jak tam wagowo wychodza te samochody na torze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 myśle że compakt będzie lżejszy bo m50 ma żeliwny blok a m52 ma aluminiowy więc waga mniejsza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Biore pod uwage dwie opcje: e30 cupe z m50b25 e36 compact 323 ti. Kompakt to jakbyś się wybierał na rajdy. Po przeczytaniu samego tytułu tematu("torowe zabawy...") E30 wychodzi na 1 plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ale cena compacta wychodzi wbrew pozorom bardzo podobna co e30. BMW 323ti compact as Sports car/Coupe in Dörentrup Plus tego jest taki, ze silnik jest wlozony tak, jak fabryka wlozyla. A E30, moze byc malina, a moze byc lipa. Wszystko zalezy od swapa... Chce przeznaczyc na ten zakup nie wiecej niz 3,5tysi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 A może jak chcesz załapać się na niską klasę do 1350cm to poszukaj czegoś takiego , tylko tu pojawia się pytanie czy nie ma klasy TURBO Mazda RX-7, 1986r., 1300cm3, 150 KM - otomoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 A może jak chcesz załapać się na niską klasę do 1350cm to poszukaj czegoś takiego , tylko tu pojawia się pytanie czy nie ma klasy TURBO Mazda RX-7, 1986r., 1300cm3, 150 KM - otomoto.pl Chce przeznaczyc na ten zakup nie wiecej niz 3,5tysi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.