Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

W sumie to ciezko sie z wami ni zgodzic. Auto mega doinwestowane, wiec naprawde szkoda bedzie ja pchac. Kupie drugiego, doloze miliard euro i pewnie bedzie mi szkoda go cisnac po torze. Jest jeszcze pare innych kwestii. uno: jeden trening sie uda, spoko, ale na drugim moge walnac w opone, albo w dziure...i auto na codzien po jakims czasie moze sie stanac autem ktory dostal tak mocno po dupie, ze jako samochod na rodzinne wypady moze sie nie nadawac. A po drugie, i o tym nawet nie pomyslalem. Mikolaj wspominal, ze chlopaki wszyscy jezdza na slickach, inaczej nie ma szans zeby cokolwiek wywalczyc. A slicki maja to do siebie, ze jezdzisz jak przyklejony, czyli buda dostaje tak po dupie, ze masakra. Wiec moze i ciezko wrzucic samochod torowy i samochod rodzinny, bezawaryjny do jednego worka. Faktycznie, moze lepiej poczekac, odlozyc i jak bedzie kasa, kupic cos do zapindralania po torze, i toi stricte na tor. Wybebeszony, tylko dwa przednie fotele i miazga. Ale tym razem nie samemu robic swap, tylko znalezc juz cos z dobra blacha i dobrym piecem i zeby to wszystko gralo jak trzeba. Nie chce znowu wywalic kupe siana. Rowniez kwestia pojemnosci. Jesli pamiec mi dobrze sluzy, to w WLTA sa nastepujace klasy: Pojemnosc do 1.6, 2.0, 2.5 i powyzej 2.5 (jesli chodzi o jedna oske). Jezeli mialbym 2,8, to startuje w tej samej klasie co wszystkie emkowe compacty i e30 - nie mialbym absolutnie zadnych szans. A majac ponizej 2,5 (czyli np m50b25), to mozna juz cos pomieszac. kosa, pytasz sie czy to musi byc bmw. Nie, nie musi, ale po prostu wiem ze np takie m50b25 mozna katowac i moze zniesc wiele, a na oplowskich piecach sie nie znam. Ale w sumie warte zainteresowania, moze jakies FWD mogloby okazac sie dobra opcja, no i mysle ze mozna taniej cos znalezc..

Dzieki za rade chlopaki.. :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak większośc......e30 m50b25....tanie w utrzymaniu...dużo wytrzyma i wybebeszone z 100% szperką z przełożeniem 3.91......to taki mały szatanik:D < byłem na lotnisku i pare osób widziało jak sie fajnie zbiera:)>ew iść w kierunku e30 3,5 w trumnie.....nie wiem dlaczego nikt tego nie brał pod uwage??co nie zmienia faktu ze i tak musisz mieć 2 auta:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e30 w trumnie to zupelnie mija sie z celem. Skoro bede bral pod uwage samochod stricte do zabawy na torze, to po czorta mi kombajn :) I rowniez mysle, ze m50b25 to zdrowe rozwiazanie. Sa wytrzymale, wiem co mozna a co nie w tych beemkach, bez vanosa za***iscie wytrzymale i kto wie, moze okaze sie jakas okazja i nie bedzie duzo drozsze niz zupelnie mi nieznane opelki.. ;)

...no i zawsze mozna laka spalic, bo z przednim to zasna z nudow na zakrecie.. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakrecilem z ciekawosci, koles mowi ze ostatecznie za 3 moze puscic. Mowi ze samochod jest zapuszczony, ale silnik i skrzynia jest jak najbardziej ok. Jedynie ze instalka jest tam od 5 lat, i nie wiem czy nie moglo to miec jakis wplyw na silnik. Ale zerknijcie, nawet gdyby sie za trojke kupilo, to fotele i kiere mozna sprzedac za 1500zl... Jest inny problem. Dowod zabrany bo szyba peknieta. Dowod ma policja w brzegu. Jakby to wygladalo? Nie moge kupic bez dowodu, a koles przed sprzedaza szyby nie wymieni, a z kolei dowodu bez nowej szyby nie odbiore. Like, WTF?..

Czy w tym silniku mozna byloby zrobic myk pt. zmiana kolektora jak to jest w m52b28 na kolektor m50? Kosa, wole jedna 6 garow, wiecej zniesie.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukalbym juz 318 ti nizsza klasa i dobra moc

Wysłane z mojego GT-N7000

Ostatnio pisalem z pamieci, a z nia nie za dobre. Od Mikolaja dostalem maila z podzialem na klasy:

klasy pojemnościowe na WLTA: do 1350ccm, 1600, 2500 i powyżej 2500.

Czyli 1,8 bzykalbym w tej samej klasie co 2497 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu niedawno pisales ze nie chcesz 3 beemek i chciales kombinowac z manualem w 540i.

Po drugie omijalbym promocje z daleka.

Wysłane z mojego GT-N7000

Tak, pisalem, i nie ukrywam, dalej sie boje takiego scenariusza, bo tu nagle 3 x ubezpieczeie, 3 x przeglad, 3 x wszystko. Ale sam widzisz, nawet sam pisales, ze ciezko jest pogodzic samochod na codzien z samochodem na tor. Po sobotnich jazdach widze ze e34 jest za duza locha zeby cokolwiek zamieszac w takich zabawach, zreszta, jednak szkoda by mi jej bylo bo dostaje po dupie, bo pierwsza szykana na torze zachaczona zderzakiem, i perelka na codzien stopniowo zacznie wygladac jak wrak. Dlatego zaczalem powoli brac wogole pod uwage to co napisaliscie, ze moze najlepsza opcja byloby kupic samochod stricte na tor. Zadne przepiekne fele, zaden przesliczny lakier i cuda na kiju jak to bylo z 328 cupejce. Moze byc brzydki, ale blacha i mechanika ma byc ok, i ma zapindralac, i to wszystko. I ma byc tanie. Na razie glowkuje nad opcjami. Nie ukrywam, chcialbym miec mozliwosc pobawic sie w takie WLTA, bo to mega frajda, szczegolnie ze mam to pod nosem, ale nie mam mega kasy zeby w to pakowac. I wez badz tu madry i znajdz tu idealne rozwiazanie... :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tor ma być:

Lekko

duży moment rozłożony płasko w obrotach

skrzynia manualna

540 jest za ciężka, za duża, za duże opory aero, 4litrowy piec made in hitlerowania nie rozbuja się nawet do swojego momentu chyba że krótki dyfer zapodasz, inaczej albo będziesz ciągle go przechodził albo nie dochodził do momentu a to moment a nie moc jest najważniejsza:4:

szMOC to wypadkowa momentu w czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu a takie coś Ford Escort RS stylizowany na Coswortha, 1994r., 2000cm3, 150 KM - otomoto.pl tylko ,że z tą ceną to gostek tu zaszalał za nią można dać około 5-tki , a tu masz jak to mojego brata 2,0 16V radzi sobie z E30 2,5 (i gówniarskie komenty jego kolesilolol)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Wozu a takie coś Ford Escort RS stylizowany na Coswortha, 1994r., 2000cm3, 150 KM - otomoto.pl tylko ,że z tą ceną to gostek tu zaszalał za nią można dać około 5-tki , a tu masz jak to mojego brata 2,0 16V radzi sobie z E30 2,5 (i gówniarskie komenty jego kolesilolol)

To było Sławka E30 ?? Bastars pamiętasz blachy może z tej E30tki ?? ONA ... było ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...