Gość staszek Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam mam zamiar zmienić liczniku siebie w e36 coupe 1.8 M43 chciałem założyć od 320i pytanie czy będzie działał prawidłowo . jak go przerobić aby licznik nie oszukiwał czy jest jakaś opcja aby wszystko razem współgrałopytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam mam zamiar zmienić liczniku siebie w e36 coupe 1.8 M43 chciałem założyć od 320i pytanie czy będzie działał prawidłowo obryty bedzie źle pokazywało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 prędkościomierz też jest inaczej wyskalowany i będzie przekłamanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 gdyby coś takiego miało miejsce to bym napisał,skoro nie napisałem to takie coś się nie dzieje lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 to wszystko siedzi w takim małym układzie scalonym, czyli pamięci eeprom, wystarczy przeprogramować i wszystko będzie działało ps. Pawelo po tym jak pojechałeś, wsadziłem kolesiowi do e34 tą pamięć do licznika co programowałem i wszystko działa jak ta lala tak więc mogę bez problemu programować liczniki w BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 mogę bez problemu programować liczniki w BMW następny fach w łapie:lol:,a zmienisz tym vin i przebieg w liczniku e39? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Dirt w ten sposób wszystko się da, trzeba jeszcze tylko rozgryźć pewne zasady kodu żeby to panować, mam wzory jak cofać przebieg, ale bez znajomości kodów szesnastkowym i oczywiście matematyki to czarna magia w temat cofania przebiegu się nawet nie zagłębiam bo nie jest mi to potrzebne, no chyba że będę chciał handlować autami :lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 hehe,nie o cofanie mi chodzi,a o korekcje,żeby likwidować tą paskudną krope na zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 jestem po czwartym i jakoś nie mogę skojarzyć o jaką kropę chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek89trzecie Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 U mnie po wymianie licznika na nową używkę wszystko jest ok tylko temperatura zawsze podskakuje na maksa po przekręceniu zapłonu. W warsztacie próbowali coś z tym zrobić ale zapytał się mnie czy wyciągałem licznik na przekręconym zapłonie . Niestety tak zrobiłem .lolol To też powiedział mi że to już nie da się z tym nic zrobić i albo się przyzwyczaić albo na nowy zmienić co wy na to?? da się coś tam pokombinować i to naprawić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 tak, wgrać nowy wsad do licznika zrobił się bałagan w pamięci eeprom i trzeba na nowo programować, często tak się dzieje przez problemy z zasilaniem licznika, np zwarcie a czasmi nawet tak jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek89trzecie Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 A orientujesz się gdzie mógł bym to naprawić w Opolu albo może jak to wytłumaczy tym magikom z serwisu by wzbogacić ją o jedno doświadczenie więcej Bo nie uśmiecha mi się szukać i kupować kolejny licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 możesz se zrobić wycieczke do Głogowa,jak Grzechu sie zgodzi:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 (edytowane) sprawdź z tyłu licznika jaki typ pamięci masz tam wmontowany, masz tam zapewne 93c56 i potrzebny jest do niego programator ponyprog w linku niżej jest wszystko opisane, każdy elektronik powinien sobie poradzić z programowaniem Uniwersalny programator pamięci EEPROM EP3/2004 szukaj kogoś kto cofa liczniki w starszych autach, oni też używają tych programatorów Edytowane 8 Czerwca 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heros Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 U mnie po wymianie licznika na nową używkę wszystko jest ok tylko temperatura zawsze podskakuje na maksa po przekręceniu zapłonu. W warsztacie próbowali coś z tym zrobić ale zapytał się mnie czy wyciągałem licznik na przekręconym zapłonie . Niestety tak zrobiłem .lolol To też powiedział mi że to już nie da się z tym nic zrobić i albo się przyzwyczaić albo na nowy zmienić co wy na to?? da się coś tam pokombinować i to naprawić?? A poduszka przy tej operacji czasem cię nie zabiła;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek89trzecie Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Panowie od czasu jak temperatura podskoczyła mi na maxa już troszkę czasu minęło. nie miałem kiedy podjechać do warsztatu na wgranie nowego wsadu i z czasem się do tego przyzwyczaiłem. za to dzisiaj podczas montowania CCM zauważyłem w liczniku że jeden rząd pinów zagiął się i stykał się z innym to chyba był 5 rząd. w istocie było tak że w wtyczkę 5 rząd był pusty a 4 miał po 2 piny na jedno wejście. nie wiem jak mi się to zagięło:bag: ale mały śrubokręt szczypczyki i piny rozdzielone a temperatura zaczęła znowu współpracować tak jak powinna Najlepsze jest to że w serwisie BMW rozkręcali go oglądali i jedyne stwierdzenie było takie że nie da się i trza nowy licznik i one tak mają ale kit... a wystarczyło tylko piny zobaczyć :dance: i gra . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Widocznie próbowali ciebie naciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Najlepsze jest to że w serwisie BMW rozkręcali go oglądali i jedyne stwierdzenie było takie że nie da się i trza nowy licznik i one tak mają ale kit... a wystarczyło tylko piny zobaczyć i gra . to był serwis??? masakra, no ale czego się spodziewać po ludziach którzy po dwu tygodniowym szkoleniu staja się serwisantami BMW :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 serwis nie jest od naprawiania,serwis jest od wymiany części na nową i kasowania cię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.