Piotr Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Czy w e34 ustawia się zbierzność i kąt pochylenia kół ? Które elementy odpowiadają za w/w rzeczy ? Kupiłem e34 i ma tylne koła w negatywie (wew strony opon były w slicku) , byłem na trzepaczkach i ruchomych płytach i nic nie widać, wszystko wygląda na ok, żadnych luzów, amory 70% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Te auta tak maja, tak samo E32. Jak wszystko sprawne to po ustawieniu zbierznosci bedzie ok. Kat pochylenia kol to chyba to samo co zbieznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Znalazłem: http://www.maxbimmer.pl/f67/e34-geometria-tylnego-zawieszenia-10440/ Te auta tak maja, tak samo E32. Jak wszystko sprawne to po ustawieniu zbierznosci bedzie ok. Kat pochylenia kol to chyba to samo co zbieznosc "chyba" robi różnicę bo to nie to samo :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Jak najbardziej E32/E34 tył się reguluje , podjedź na ślężną za stacją Shella kasują chyba 90zł za przód i tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Kat pochylenia kol to chyba to samo co zbieznosc mylisz sie kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Kąt pochylenia koła to nie jest zbieżność Chris. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zbieżność to ustawienie kół w taki sposób żebyś nie robił 4 śladów na asfalcie .... lewe koło ma być równolegle do prawego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zbieżność to ustawienie kół w taki sposób żebyś nie robił 4 śladów na asfalcie .... lewe koło ma być równolegle do prawego To wiemy :-P oprócz..... ale co w temacie ? chcę uniknąć sytuacji żektoś będzie wymieniał wsio jak leci i lista części do wymiany będzie podobna rolki pap. toaletowego :oops: bo jak mowiłem widziałem auto od spodu jak stało na ruchomych płytach i nic złego nie widzieliśmy w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 To wiemy :-P oprócz.....ale co w temacie ? chcę uniknąć sytuacji żektoś będzie wymieniał wsio jak leci i lista części do wymiany będzie podobna rolki pap. toaletowego :oops: bo jak mowiłem widziałem auto od spodu jak stało na ruchomych płytach i nic złego nie widzieliśmy w zawieszeniu. Napisałem to dla Chris'a Piotrek jak tuleje przy belce i przy wózku z tyłu są ok , bałwanki też to nie wymieniaj na pałę tylko ustaw kąty :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zbieżność kół Układ kierowniczy Juz wiem tylko jedno mnie zastanwia, w tym pierwszym linku o ile dobrze zorzumialem zbieznosc zmienia sie dla wielkosci obreczy kola, tzn dla felgi czy calego kola? Tzn mysle, ze dla calego kola, ale dziwnie to brzmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 ToleranceData tak podaje,wszędzie,gdzie jest "i" po prawej,jest opis "nieregulowane" [ATTACH=CONFIG]20502[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) Czyli zbieżność tyłu nieregulowana ale kąt pochylenia już tak, super, dzieki. bmw_beer Edytowane 20 Maja 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 I wszystko na ten temat:) Chris nie czytaj opisów z wikipedii, tam piszą nie wiedząc o czym piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Mi się wydaje że ktoś złożył kolumnę z amortyzatorem tylnym ale tak jak dla sedana. Porównaj Piter rysunki na fanie lub realoemie dla touringa i sedana-wydaje mi się że do touringa nakładany jest jeszcze jakiś element(dystans/suport). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 W kombiaku chyba szła inna poducha pod kielich , chyba była grubsza z tego co pamiętam , może faktycznie tak jak Dziki napisał , ktoś założył całe macphersony z innego auta dlatego taki rozjazd się zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Yyy... ale mam ćwieka teraz mi Dirty Mordulec powiedzcie mi a u mnie w sedanie się reguluję te kąty czy nie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 u ciebie kąt zbieżności i kąt pochylenia są regulowane mimośrodem(chodzi o tył) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Przepatrzyłem, nie ma różnic :bag: RealOEM.com BMW E34 520i REAR SPRING STRUT muszę się przejechać do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 na pochyleniu kół będzie ci cieło oponki jak nic bo różnica prędkości obrotowej koła między częścią od środka auta a do zewnątrz. Pochylenie w sedanie czy kombi robi się na mimośrodzie ale może być inna opcja że ktoś miał założony gwint i przestawiony pod tą zawiechę a jak sprzedawał to na normalnych albo przeróbka nivo na bez( pod sprzedaż) . Także czy tak czy inaczej pochylenie kół zrób i będzie grało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Po Vinie nie ma nivo, wiem że bedzie cieło, opony od wew już slicki były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Po Vinie nie ma nivo, wiem że bedzie cieło, opony od wew już slicki były. u mnie VIN tez nie wykazywał NIVO a jednak miałem sprawdz organoleptycznie jakie masz amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 jak jest nivo to pod elementem nr 2 na rysunku ma być włożona podkładka nr 14.Bez tego wszystko klęknie o dobre 3/4 cm. Przy standartowym zawiasie e34 ma 4 rodzaje sprężyn:)Może już zmęczone życiem.A może warto założyc jakieś używane sprężyny progresywne to wtedy na standarcie dupka nie będzie tak siadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 W e34 jak i w innych modelach masz zarówno kąt pochylenia koła jak i zbieżność, i to są dwie różne rzeczy. Jedyne to podjechać do dobrego warsztatu i to ustawić. Jedynym mankamentem do złego ustawienia jest rozklekotane tylne zawieszenie. Faktem jest, znam to z autopsji wymiar koła ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 W e34 ...masz zarówno kąt pochylenia koła jak i zbieżność, i to są dwie różne rzeczy. Jedyne to podjechać do dobrego warsztatu i to ustawić. Jedynym mankamentem do złego ustawienia jest rozklekotane tylne zawieszenie. Faktem jest, znam to z autopsji wymiar koła ma znaczenie. Jesteś pewny, zbieżności z tyłu sie chyba nie reguluje? Próbowałem w sobotę, niestety mamy taki dobrobyt że w soboty większość nie pracuje. Jeden warsztat który był wolny - miał w podpisie specjalizacja niemieckie - wogóle beemek nie robi :shock::twisted: Spróbuję w tyg na Ślężną skoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 27 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Miałem trzy e34, z czego w dwóch naprawiałem tylne zawiszenie. Jest regulacja zawieszenia, co robiłem w profesjonalnych warsztatch. Jak chcesz pobawić się w domowych warunkch ( jest to nie latwe) to masz RealOEM.com * BMW E34 530i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION Regualcja śrubą nr 2, zapomniałem dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.