Piotr Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Znowu obdzwoniłem kilka miejsc,w jednym serwisie dostałem info że te śruby od regulacji lubią się łamać i żebym najlpiej miał je ze sobą jak przyjadę na regulację, kupować faktycznie takie liche? :shock: ale która to śruba to już nie powiedział, nr 3? RealOEM.com BMW E34 520i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION Edytowane 28 Maja 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ja robiłem na ślężnej i jestem zadowolony- tyły stacji schell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Wiem i tam pojadę ale nie ma zapisów, tylko ustawiamy się w kolejce, więc muszę urlop brać :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Po oględzinach okazało sie że jest pęknięte ucho dekla dyfra, na 99% ktoś cofając uderzył dyfrem i wygięło belkę, bo niedosyć że koła w negatywie to jeszcze rozjeżdżają się oba na zewnątrz :mad: do wymiany belka + dekiel dyfra...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 No to ładnie ktoś puknął że aż belkę wygieło. Tuleje te dwie duże żyją jeszcze? Belkę można w miarę łatwo zorganizować(odrazu na zewnątrz wrzucic nowe tuleje.)Ale roboty to przy tym sporo-hydraulikę hamulców trzeba odpinać.Ogółem cały zawias na tyle w dół,układ wydechowy też. A wahacze masz proste?-belka je tylko wypchła na zewnątrz z kołami? Bez ucha dla mostu on leci blizej podłogi-sprężyny nie dadzą rady na dłuższą metę bo to tak jakbyś latał z 300kg w bagażniku. No a jak belunia zgięta i pociągneła wahacze no to powód slików znany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Będę robil w tym tyg, to sie okaże co dokładnie, prawdopodobnie wachacze ok są a gumy....zobaczymy po ich wyjeciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po oględzinach okazało sie że jest pęknięte ucho dekla dyfra, na 99% ktoś cofając uderzył dyfrem i wygięło belkę, bo niedosyć że koła w negatywie to jeszcze rozjeżdżają się oba na zewnątrz :mad:do wymiany belka + dekiel dyfra...... No to pięknie tylko się cieszyć ze ie to nie rozpadło gdzieś podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 (edytowane) Belka wymieniona, była krzywa jak uj, nawet mierząc metrówką wymiary środek-końce były większe o ok 3-4 mm, czyli mniejszy banan był, szok jak można taki profil zgiąć...na szczeście udało sie wymienić bez bólu, wachacze i gumy okazały sie dobre, pozostał lekki negatyw ale to chyba normalne i od razu wymiana dekla dyfra Edytowane 13 Czerwca 2012 przez Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.