Satyr Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Witam,,,pomóżcie jak ktoś wie co dolega mojej pytanie_bmw?Problem jest taki;wszystko gra w silniku,pali ok praca równa,,ale gdy przekroczy 3,5-4tyś obr/min motor się dławi i praktycznie gaśnie,jakby odciął mu dawkę paliwa!!??:bag:Zacząłem od filtrów paliwa i powietrza,smok na pompie też ok,ssa i jest drożnośc!Wymieniłem mu kable i świeczniki i to samo ,,idzie do 130km/h i finito,czyli ok3500 obr/min -co to może być!!??lololDzięki jak ktoś pomorze:roll:pozdro Satyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian 520I Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 A podłączałeś ją pod kompa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Najpewniej przepływomierz , podjedź na kompa sprawdzić czy dobrze mierzy ilość powietrza albo podmień z innego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 wygląda jak by czujnik ciśnienia paliwa na listwie mogł paść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ok,...do kompa był podłąnczany i nic,przepływkę też mu zmieniałem bo mam zapasową,,więc zostaje mi do sprawdzenia ten czujnik co wspomina Dyziu,,,ale gdzie on się znajduje i czy mogę sam to sprawdzić??pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nr 2 na zdjęciu jest to regulator ciśnienia paliwa (widze że u Ciebie nie ma czujnika tylko jest podciśnieniowy regulator) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ok dzięki Dyziu ,tak myślałem że to to g....:drool:o sprawdzimy jutro,,hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jaki masz silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Samochód:BMW E39 528 i E36 316 kończący się wałek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Samochód:BMW E39 528 i E36 316kończący się wałek ? U Piotrka w szarej też się "niby kończył wałek" a jakoś potem wyszło że podciśnienie się wysrało albo gdzieś łapało lewe powietrze na uszczelce pod kolektorem dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jeśli to M40 to rozrząd jak nic :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Może i wałekpytanie_bmw A silnik mam M40,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 No to już wiesz, zdejmij dekiel i zobacz jak wygląda wałek, wżery, wytarcia, kwalifikują go do wymiany. Bocianów nie masz, czyli klekoczących zaworów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ok to tak zobaczę,,,a jeżeli chodzi o zawory to ok nie kekocząlolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 tez stawiam na walek przerabialem to u siebie wymiana pomogla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Tez stawiam na wałek.U kumpla właśnie gdzies kolo 4tyś robił sie brak mocy jakby odcinało i sie okazało ze wałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Dzięki to już wiem na czym stoję,,dziś dzwonie do mechanika,,,co i za ile;-0:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 tez stawiam na walek mialem podobnie w swojej.. i nadodatek strasznie klekotala.. 3.5 tys obr i dalej bylo ciezko a gdy zmienialem bieg to chwilowo jakby sie dlawila.. taniej mnie wyszlo wymienic cala glowice niz wymieniac walek na nowy pozdrawiam <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Dzięki za podpowiedź,może i całą głowice zmienie??:beta: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Dzięki za podpowiedź,może i całą głowice zmienie??:beta: mnie to taniej wyszlo jak walek ok 600 zl a kto wie w jakim stanie beda tez saklanki i popychacze a glowice znajdziesz na allegro 400 zl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ok dobra rada,będe coś szukał,pytanie_bmwpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.