rafal525 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 witam mamta szpere 25% i mam pytanie czy majac szpere i chcac palic gume w miejscu to silnik ma lzej ze szpera czy bez? bo krecac kolka czy wchodzac bokiem to chyba ze szpera ma lzej? jesle mozecie wypowiedzcie sie na ten temat bo ja to sie srednio orientuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 nie nie ma lżej,bo musi kręcić dwoma kołami a po drugie to takich tematów jest setki :banned: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 dokładnie jak pisze pawelo silnik ma ciężej i dlatego nie może to być mały silniczek bo przy szerokich oponach to nawet za bardzo mieszać nie chce chyba że chce się latać po lodzie i śniegu 2,5 w twoim przypadku to najmnieszy silnik do szpery aby była z tego frajda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 aha to juz wszystko jasne:P a przyznaje sie bez bicia ze nie szukalem bo mialem tu maly zaklad z gosciem ktory ma 318i 115kucy ktory twierdzi ze szpera dodaje mocy:P smiesznie to brzmi ale on nie uwiezy jak nie zobaczy:P dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Mocy nie dodaje,na ćwiarę można uszczknąć może 0,5sek,silnik ma ciężej ale mechanizm różnicowy ma lżej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.