Jaro Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Mam do Was pytanko. Jaka jest Wasza opinia na temat zakupu e30. Otóż biorę pod uwagę jako auto weekendowe zakup e30 cabrio. I teraz sam nie wiem na jakie lepiej patrzeć... tanie egzemplarze i samemu doprowadzać do ideału, czy już takie w miare nie zajechane za powiedzmy 12-15 koła i też je doinwestować w miarę potrzeb... Dodatkowo jaki silnik wybrać, 2.0 czy 2,5? Chociaż w sumie to myślę raczej nad sprowadzeniem, a więc chyba lepszy byłby 2,0 (ze względu na alcyzę). A może szykowac się na swapa ??? Każda opinia mile widziana. Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Czasu jest dużo bo to raczej na jesień bym coś szukał żeby na przyszły sezon wyjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 chyba lepiej samemu doprowadzać do ideału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 najwazniejsze aby blacha była w jak najlepszym stanie, reszte sie zrobi w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Jaro szukaj przedewszystkim zdrowej budy , resztę tak jak Kosa pisze da się ogarnąć albo ostatecznie zrobić swapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 przynajmniej zeby tych wspawanych ćwiartek nie było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 przynajmniej zeby tych wspawanych ćwiartek nie było widać i cięć po demontażu dachu :roll: Jesli tylko weekendowo i lansowo to 2.0 wystarczy z tym że........ mocy zawsze będzie za mało przy fabrycznym silniku czy to 2 czy 2,5, cabrio jest sporo cięższe. Buda przede wszystkim, także jestem zdania że lepiej kupic taniej i doinwestować bo nigdy nie ma gwarancji ze taka za 12k będzie igła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 No wiadomo, że za 12k to igła nie będzie, ale wydaje mi się taka w miarę na początek. Założenie jest takie, że auto ma zostać w rodzinie na długo, a więc i tak będzie dopieszczane. No to juz wiem, że podstawa to buda. Teraz dylemat co do silnika, ale raczej nie będzie to miał być zapierdalacz tylko lansowóz, nisko, szeroko, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Teraz dylemat co do silnika, ale raczej nie będzie to miał być zapierdalacz tylko lansowóz, nisko, szeroko, itp Jak lansowo to bierz nawet wersję taką jak ma Tazunio czyli 316i/318i na pokładzie :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 W sumie to chyba tak zrobie. Patrząc na to, że szukam głównie na zachodzie to będzie to max 2.0 i w sumie najkorzystniej właśnie takie 2.0 6 garnuszków, może brzmienie będzie spoko i w sumie 129kucy też jakoś da radę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 W sumie najlepiej było mieć budę i zrobić swapa na ten silnik co Kosa miał .... perfekcyjne M20B20 .... tylko nie wiem czy nie poszedł już do ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Jak będę już coś miał to napewno będzie temat <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 wg mnie 316/318 szkoda zabawy, jak dla mnie pod lansowóz musi byś jeszcze bardzo ważny element, R6 nawet M20B20, ale cieszysz ucho za każdym razem tym dźwiękiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 kup kolego cokolwiek....w dobrym stanie blacharskim i ciśnnij m50b25:) pokochasz te auto:D u mnie przy prędkości średnio 140 na moście 3,91 splała 12l benzyny ....a teraz przy moście od ETY przy 160 pali 9 litrów gazu:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 ..a teraz przy moście od ETY przy 160 pali 9 litrów gazu a jakie ETA miała przełożenie bo nie pamiętam :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Może poszukaj IS'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 ZDECYDOWANIE szukaj w pierwszej kolejnosci zdrowej budy. Tak naprawde reszta to pikus w porownaniu do blachy itd. Ja dostalem nauczke ostatnim zakupem, czyli ta m20b20 srebrna. Wpakowalem kupe siana, silnik b28, wydechy, barany od m3 - cuda na kiju, i wyszlo pozniej, ze caly kielich wyzarty (nie bylo wczesniej tego widac pod wykladzina). Podluznica byla wyzarta (tez nie bylo widac bo amor zaslanial), wiec okazala sie niekonczaca sie walka. Pamietaj o tym, ze egzemplarze typu b20, a napewno b25, prawdapodobnie mialy ciezsze zycie. A czemu nie kupci 318? Mniejsze szanse ze byla po dzwonie (przeciez nikt nie kupuje 1,8 do zapindralania i jazdy bokiem...), i powoli sobie ja modyfikuj pod siebie. Silnik i osprzet zawsze mozesz wstawic, i wtedy juz nie mecz sie z m20, tylko pojdz od razu w m50. Tak jak koledzy pisza, zdecydowanie popieram. Szukaj przede wszystkim zdrowej budy, reszta to malo wazna - silnik, skory i inne srele morele, zawsze mozna wstawic. Znacznie latwiej i bezinwazyjnie niz wstawianie cwiartki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drlubicz Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 jestem parę razy w tygodniu w Niemczech po auto i nie widziałem ani jednej e30 na placu ani na giełdzie, wiec w ciemno nie ma po co jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 jestem parę razy w tygodniu w Niemczech po auto i nie widziałem ani jednej e30 na placu ani na giełdzie, wiec w ciemno nie ma po co jechać ...nigdy nie jechałem po auto w ciemno, zawsze najpierw poszukiwania w necie. To, że w komisach ich za bardzo nie ma mnie nie dziwi, bo większość ogłoszeń na autoscout jest z prywatnej ręki... Ale jestem coraz bardziej przekonany żeby szukać czegoś mniejszego w mniejszej kasie ale stan igła i po prostu wieloletnia zabawa w upiększanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ...nigdy nie jechałem po auto w ciemno, zawsze najpierw poszukiwania w necie. To, że w komisach ich za bardzo nie ma mnie nie dziwi, bo większość ogłoszeń na autoscout jest z prywatnej ręki...Ale jestem coraz bardziej przekonany żeby szukać czegoś mniejszego w mniejszej kasie ale stan igła i po prostu wieloletnia zabawa w upiększanie Tak sie spytam, maly offtop, ale koledze ktory poszukuje czegos dla siebie tez sie przyda Jest cos innego dobrego jezeli chodzi o uzywane samochody w niemczech niz autoscout24.de i mobile.de? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tak sie spytam, maly offtop, ale koledze ktory poszukuje czegos dla siebie tez sie przyda Jest cos innego dobrego jezeli chodzi o uzywane samochody w niemczech niz autoscout24.de i mobile.de? Chyba nie ma nic konkretnego.... Ogólnie każda sprowadzona przeze mnie fura (a było kilka sztuk), to miałem to szczęście, że znalazłem na autoscoucie. Jakoś na mobilku nigdy nie było tego czego szukałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ja napisze inaczej... e30tki maja juz swoje lata i znalezienie bezwypdakowej z silnikiem m20 to cud trzeba patrzec przedewszystkim na podloge, a szczegolnie w okolicach przednich kol, na drugim miejscu progi - nie moga byc zgnite, gumowy mlotek i obstukac najlepiej, bo ludzie sa rozni podloga i progi trzymaja cale auto w kupie, wiec to jest podstawa... bezwypadkowy byc nie musi, wazne aby glowne elementy nosne (tj. podloznice) nie byly ruszone, w 20letnim aucie nie ma co patrzyc na grubosc lakieru z miernikiem ! silniki m20 tez juz raczej nie beda pierwszej swierzosci, wiec moze lepiej zastanowic sie nad tansza alternatywa m40 + swap w przyszlosci m40tki sa kilka tys. tansze od m20tek warto aby dach byl co najmniej w db stanie, koszt nowego 1700zl, jesli dach jest w db stanie to popatrzcie czy plastikowa szyba w dachu jest montowana na zamek blyskawiczny (szyba zyje najkrucej i nie bedzie problemu z jej wymiana) jak cos to sie polecam, troche e30tek w zyciu widzialem, kilka cabrio oblukalem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jak dla mnie, jak bym teraz szukał cabrio o przede wszystkim: - bardzo ładna buda. Żadnej nawet najmniejszej korozji!! Najlepiej bezwypadek. - jak najlepsze wyposażenie, np OBD2 - wszystko działa itp. Nawet jeśli nie ma to można dołożyć do E30 dosłownie wszystko - Tak jak Tazunio napisał ZDROWY DACH - silnik nie ma znaczenia. Byleby dojechał do domu - SWAP, np. M50B25 (NV) lub M54B23 (taniej jeździ) Pozostałe rzeczy kupujesz na prawdę tanio jeśli porównasz do np. cen części E46. Buda i wyposażenie @Willi - Mój silnik na autostradzie przy stałej 130-140 km/h i dyfrze 3.25 pali 8,2-8,7 l/100km bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tej to chyba nic nie brakuje : BMW 320 CABRIO,KLIMA,SKÓRY,KOMPUTER, 1991r., 2000cm3, 129 KM - otomoto.pl Ludzie chyba się tego boją ponieważ od dłuższego czasu stoi na alledrogo, dobrze wyposażona, bez gazu, m20, ale w automacie + opłaty 1200- 1500 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.