Marek1993 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Witam co mozna zrobic by polepszyc moment obrotowy i zwiekszyc o pare koni silnik 1,6i w e30???pozdrawiam.BOKIEM!!happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 jest to nie opłacalna inwestycja!!! ile chcesz na to przeznaczyć???? bo jak dla mnie sensownym rozwiązaniem jest zmiana na jakieś m50:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 heh łatwo mówić wymiana samego silnika nie wchodzi w gre cąły napęd i chamulce + elektryka. ale manele do silnika m50 w miare za rozsądne pieniądze kupisz. Chyba że chcesz to IS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 1.6 zawsze bedzie 1.6 :mrgreen: swap ! a jak nie, to...na poczatek: swiece, kopulka, palec, przewodu,sprawdzic szczelnosc dolotu, filtry, olej, nowy walek rozrzadu (w tym silniku mega szybko sie wycieraja krzywki), nowy przeplywomierz, nowa pompa paliwa - to tak na poczatek powinienes poczuc roznice ... w kieszeni :lol: i pomyslisz "moglem swapowac" a jak nie to sie przyzwyczaj ze smigasz 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 nic tylko zbierać kase cierpliwie i jak koledzy piszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 dokładnie swap i to na coś dorego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 wstaw IS jak nie chcesz dużo większych kosztów eksploatacji z 1.6 nic nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Możesz zrobić porting, możesz modzić z rozrządem i wielkością zaworów, możesz przejść na gazior i kombinować z mieszanką, możesz zapodać zimny dolot, możesz policzyć dolot pod moment, możesz odciążać furacza- zaczynaj od szyb, możesz kombinować z dyframi, możesz zarzucić sprężenie pieca i tłoki od Mahla, możesz założyć dojazdówki od vw.... Możliwości jest wiele np zmniejszenia mas w głowicy co jest efektem do sześcianu (3 gramy w minusie mechanicznie to fizycznie 27gram w plusie- za***iaszcza przeróbka) Tylko po co? jest takie stare wojskowe powiedzonko "choćbyś miał najszczersze chęci z gó...na bata nie ukręcisz" i tak jest w przypadku silników r4 a szczególnie M40B... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1993 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 myslalem o wsadzeniu walka z 1,8 dolotu chipa dedykowanego tlumika itp:)e30 mam krotko wiec sie pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Znajomy ma na sprzedaz komplet na swapa m44b19 za jakies 1500 Podlicz wszystko i porownaj Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Znajomy ma na sprzedaz komplet na swapa m44b19 za jakies 1500 eDka ma taniej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 To tylko przyklad. .... :-) Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Modzić r4 jeszcze w m40- bezesens. To jest silni z linii ekonomicznych w BMW(takie niskobudżetowe BMW) co widać po wszystkim od silnika po wyposażenie wnętrza. Żeby to był Baur albo cabrio to warto się zastanawiać, nawet nad M10 warto się zastanowić bo na gaziorze. M40 to taki jak ja to mówię "pie...y nielot" Lepiej sobie już is wrzucić jak się ktoś nie chce wbijać w r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.