tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 spotkała mnie po raz kolejny przykra sprawa, jednakże teraz byłem na to przygotowany, a mianowicie wskaźnik paliwa w moim autku pokazuje że paliwa w zbiorniku jest około 20 litrów, praktycznie na wskaźniku pomiędzy 15-30. Na komputerze wskazuje mi że na paliwie w zbiorniku przejadę jeszcze około 311km a tu koniec. Auto stop. Pomimo kręcenia autko nie odpala, więc sięgam po ukrytą w bagażniku ropę w baniaczku 5 litrowym i po wlaniu zawartości do zbiornika odjeżdżam na stacje gdzie po zatankowaniu wskazówka rusza w górę i jeździ ok. Wczoraj zaglądałem do zbiornika pod kanapą, i ropy było od cholery, więc z jakiegoś powodu przy stanie 20 litrów paliwa już nie zaciąga. W drodze powrotnej po zakupie auta miałem taką samą przygodę. Moje pytanie do was droga starszyzno forum, cóż może być przyczyną takiego problemu, czy ktoś miał już podobny problem?? wykluczam nie działające czujniki paliwa w zbiorniku bo paliwo jest i wskaźniki to pokazują, czy winny może być jakiś przewód przelewający ropę z jednej komory do drugiej? czy jakaś pompa tam jest? Proszę o pomoc bo nie chcę tak jeździć. Pojechałbym z tym do warsztatu ale wczoraj już mi wkręcano że to na pewno jest wina nie skalibrowanego wskaźnika paliwa i komputer pomoże. Nie wiem czy pomoże w tej kwestii czy nie, ale może wy macie jakieś pomysły ale jak mam płacić stówę za podłączenie a potem usłyszeć że to nie to, to wolę ją dołożyć i wydać na część do autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 jak mam płacić stówę za podłączenie a potem usłyszeć że to nie to, to wolę ją dołożyć i wydać na część do autka. Trochę pokręcone masz podejście. Bez kompa diagnostycznego możesz sobie po kolei wymieniac części aż usterka zostanie wyeliminowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 W TDSach był problem w zbiornikach , tam jeśli dobrze pamiętam była pompka wyrównująca paliwo w obu częściach baku , musiałbyś poszukać na forum ale było sporo już pisane o tej bolączce TDSów że pompa paliwa się zapowietrzała mimo że paliwo było w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 nie że pokręcone, tylko skoro paliwa w zbiorniku jest 20 litrów wszystkie wskaźniki to wskazują po czym nagle poniżej tego poziomu pompa nie zaciąga paliwa i auto stoi to chyba bardziej mechanicznie coś jest nie tak w zbiorniku. Rozumiem że gdyby wskaźnik pokazywał swoje, komputer swoje a z paliwem by było jeszcze inaczej, no to bez kompa ani rusz, ale tutaj? wszystko się zgadza ilość ze wskaźnikami. Może źle kombinuje ale po to własnie napisałem na forum, i jak mi tu kilka osób napisze że nie wie i trzeba jechać na komputer to pojadę bo nie jestem jakimś upartym osłem, może ktoś to już przerabiał taki problem więc pytam, lepiej wcześniej niż później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 hehe,choroba 15 litrów cie sięgłą,wymień pompe paliwa w zbiorniku i będzie pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Witam. Tabek ja miałem tak samo, miałem 15-20l i koniec jazdy. Mordulec dobrze Ci tu podpowiada, a ja Ci powiem że to jest na bank pompa paliwa w zbiorniku, znajduje się ona pod tylną kanapą, tego tematu jest masa. Wymieniłem i jeżdże prawie do zera, aż miło popatrzeć jak znowu świeci mi komornik :lol: nie pamiętam jaki miałem koszt tego bo dość dawno to już robiłem ale chyba około 250zł CHYBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Gdyby chciało Ci się podjechac do Brzegu - na hasło Maxbimmer masz diagnostykę silnika za free. Majewski BMW serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Ale komputer niczego nie pokaże w tej sytuacji ponad to co wyskakuje Ci na OBC. Skoro fizycznie widzisz paliwo w zbiorniku , na wskaźnikach też pokazuje prawidłowo i paliwo znajduje się obu komorach zbiornika to komp nic nie pokaże .... i sprawdzenie E39 na kompie kosztuje w okolicach 50zł a nie 100zł. A po dolaniu paliwa powiedzmy 5L - 10L normalnie odpali w tej chwili ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 a paliwo przepompowywane jest jakimś wężem wewnątrz baku?, bo kombinuje że może dopóki "jakiś" wąż jest zanurzony w paliwie to tłoczy, a że wąż jest walnięty to stan paliwa poniżej jego uszkodzenia zaczyna łapać powietrze a nie paliwo i się zapowietrza. Nie wiem jak to jest podzielone, z czujnika po stronie kierowcy w zbiorniku jest wtyczka z dwoma bolcami czyli podejrzewam że jest to pompa przetłaczająca do drugiej części zbiornika, od strony pasażera widać jest kostka z większą ilością kabli czyli to będzie chyba część odpowiedzialna za wskazania paliwa do kompa i na zegar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 A po dolaniu paliwa powiedzmy 5L - 10L normalnie odpali w tej chwili ?? tak, dolałem piątkę odpalił po krótkim kręceniu, po chwili się jeszcze zadławił podjechałem na stację 300m dalej i normalnie go zatankowałem i pali tak jak być powinno i jeździ:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 RealOEM.com BMW E39 525tds Fuel tank RealOEM.com Diagram Selection 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 kurde szybko odpisujecie:lol: czyli przyczyna może tkwić w pompie w zbiorniku, no dobra, trzeba to będzie rozebrać i wytargać te ustrojstwo, pooglądać czy w zbiorniku coś nie odpadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 dziękuję Forest, teraz to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 czyli przyczyna może tkwić w pompie w zbiorniku nie może,tam tkwi:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 dziękuję Forest, teraz to widzę. na dole postów masz tekst postaw piwo Forestowi się należy Dirty też dobrze mówi TAM TKWI PRZYCZYNA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 już się schłodziły:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 O w benzyniakach też taka pompka przelewowa z jednej komory do drugiej jest ? Moje motto to nigdy nie dopuszczać do rezerwy tym bardziej jak się jeździ na gazie bo pompy paliwa szlag trafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio20 Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 witam ten temat paliwa lub braku paliwa w baku (oczywiście paliwo jest 15-20 literków)przerobiłem w zimie przy -15 stopniach to co ja zrobiłem i mi pomogło zapomniałem co to teoretycznie jest brak paliwa 1.wyciągnij z baku wszystkie rurki przepływy czujniki itp.pompę paliwa z koszem 2.przedmuchaj zawór zwrotny który znajduje się w komorze przeciwnej niż pomka 3.koniecznie wymień oringi na koszu gdzie się znajduje pompa dwie lub trzy sztuki małe muszą one wchodzić na wcisk I to ci powinno pomóc zakładając że pompa paliwa w baku jest sprawna a gdyby to nie pomogło to zastaje ci tylko pompka paliwa. Ja zrobiłem wszystkie te mankamenty łącznie z pompą paliwa (rozbierałem to kilkadziesiąt razy na mrozie) i zapomniałem co to jest brak paliwa TEORETYCZNIE bo paliwo było .U mnie to pomogło POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabek Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 dzięki bunio za porady, jak ogarne się z zawieszeniem zabiore się za to:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.