Młody_91 Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jak myślicie wymieniać cały wahacz drążka kierowniczego czy tylko tuleje. A jeśli wahacz to jakiej firmy polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Moim zdaniem lepiej wymienić cały wahacz ale co do firmy to Ci nie pomogę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Także wymienił bym całość - to się mści po czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 wahacz drążka kierowniczego .... co to jest wahacz drążka kierowniczego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Odebrałem to że chodzi o wahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_91 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 wahacz drążka kierowniczego to elemnt łączący drązek kierowniczy z belką, z jednej strony drązek trzyma przekładnia a z drugiej jest taki mały wahacz z tuleja:). W wyniku wybicia tej wlaśnie tuleji częstymi objawami jest ostre drganie kierownicy przy hamowaniu tak dla zainteresowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 wahacz drążka kierowniczego to elemnt łączący drązek kierowniczy z belką, z jednej strony drązek trzyma przekładnia a z drugiej jest taki mały wahacz z tuleja:). W wyniku wybicia tej wlaśnie tuleji częstymi objawami jest ostre drganie kierownicy przy hamowaniu tak dla zainteresowanych. Pojęcia nie mam skąd tą nazwę wytrzasnąłeś ale pierwsze słyszę żeby ktoś ten wspornik drążka kierowniczego nazwał wahaczem :mrgreen: RealOEM.com BMW E34 525i STEERING LINKAGE/TIE RODS O który element Ci chodziło 10 czy 14 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 taki mały wahacz <lol2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_91 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 (edytowane) Chodzi mi o 14, dzwoniąc dziś do foty i podając panu, że potrzebuje ramie prowadzące drążka kierowniczego pan poparawił mnie że jest to wahacz, wiec sory jeśli kogoś w błąd wprowadzam. Edytowane 9 Maja 2012 przez Młody_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 (edytowane) Chodzi mi o 14, dzwoniąc dziś do foty i podając panu, że potrzebuje ramie prowadzące drążka kierowniczego pan poparawił mnie że jest to wahacz, wiec sory jeśli kogoś w błąd wprowadzam. W której focie ?? tej na krakowskiej ?? ... jeszcze się okaże że dla niego wszystko co ma tuleję albo sworzeń nazywa wahaczem :shock: W Intercarsie też się to nazywa wspornik : 32211136450 Wspornik drążków kierowniczych BMW 5 (E28) 518,518 i,520 i,524 d,524 td,525 e 2.7,525 i,528 i,535 i, M 535 i,535 i, M535 i,M5 3.5; 5 (E34) 518 i,520 i,520 i 24V,524 td,525 i,525 i 24V,525 kup tanio, Sklep Inter Cars - 2mln części do samoc Co więcej w Intercarsie mają nawet samą tulejkę ...... WSPORNIKA .... który Cię interesuje : Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online Tak samo na BMW Fans w oryginale masz Pitman Arm czyli ramię kierownicze; ramię przekładni kierowniczej (element konstrukcyjny w mechanizmie kierowniczym) Steering linkage/tie rods BMW 5' E34, 520i (M20) Dla mnie dziwna sprawa skąd gość w focie wymyślił sobie taką nazwę :shock: Edytowane 10 Maja 2012 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_91 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Tak fota na krakowskiej Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Nie pierwszy raz spotykam się z taką przerażającą niewiedzą ludzi sprzedających części mechaniczne w sklepach-jak sam nie wiesz to się nie dowiesz. Ja do sklepu wchodzę z numerem oryginału i nie wdaję się nawet w dyskusje-polecam sprawdzać po crossach w różnych firmach zamiennych i po kilku chwilach wiem wszystko. Młody_91 jak u mnie wybiła się ta tulejka to nie miałem drgań kierownicy a tylko irytujące pukanie po prawej stronie z przodu(najbardziej na kostce brukowej) Poprzednio miałem zamontowaną tuleję wspornika firmy TEKNOROT-wytrzymała 24533km ale chyba przez to ,że za mocno dokręciłem ramię do belki i gumę porozrywało. Teraz zamontowałem sobie tuleję wspornika firmy SWAG i uważałem ,żeby nie dopierdzielać tak mocno jej do belki. Jest teraz cisza a już 17400 km ma najechane. Tulejka kosztuje od 30 do 80 pln--ja za SWAGA dałem w sklepie 46 pln i montowałem sam. Trzeba tylko imadło ale dobre imadło i ściągacze do przegubów kulowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 A i Młody_91 zmień temat na "Wspornik drążka kierowniczego"-ułatwi to wyszukiwanie innym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Albo wachacz, albo drążek kierowniczy, to zupełnie dwa różne elementy zawieszenia, ale żeby nie być czepliwym napewno taniej wyjdzie wymiana tulei, o ile tylko one są wybite. Nie kupuj taniej chińszczyzny, bo szkoda tylko Twojej kasy i czasu happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_91 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 (edytowane) Kupiłem tulej w Inter Carsie i drążek też, wymiana dość prosta tylko tak jak mówi Dziki trzeba uważać przy dokrecaniu, żeby gum nie pościnać, teraz jeszcze tylko zbierzność i przód zakończony. A przedemna tylna belka. Dzieki wszystkim za pomoc Edytowane 14 Maja 2012 przez Młody_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.