MloT Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witam wszystkich, jestem studentem PWR który z dumą porusza się E39 96r 2.0 w gazie, a przesiadłem się do niej z E36 318 Ogólnie rzecz biorąc to wydaje mi się że kocham markę bo nie wyobrażam sobie kupic samochodu bez bialo-niebieskiego smigla na masce Rejestruje się na forum bo widzę że sporo fajnych ludzi się tu udziela i myślę że uda mi się też znaleść pare odpowiedzi odnosnie mojej E39, którą kupiłem zaniedbaną i teraz próbuję ją troszeczke wyprowadzić na ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Studia dzienne czy zaoczne? Jaki kierunek? Witaj na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk330d Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 siemanko......powodzenia w dopieszczaniu swojej niuni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MloT Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dzienne, zarządzanie w j. Angielskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witam Witam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Siemanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witamy kolejnego miłośnika marki <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...