beaver79 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Hejka. Dziś znów kłopot - przedlift z 2000r a wg VINu ma "d" - czy jest jakaś opcja żeby szybko "rzutem oka na silnik" odróżnić TDSa od "d" ? wiem że te silniki montowali też w przedliftach, kilku znajomyych tak ma, kilku wkręcili handlarze. Jest jakaś oczywista różnica widoczna po otwarciu maski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 chodzi ci o tds-a a diesla na common rail??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 to jest silnik m51 (tds) tak wygląda w e39 pod maską a tak wygląda common rail czy to 2,5l czy 3.0 d jak widać różnica jest w wyglądzie spora 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 dokladniej chodzi o roznice pierwszych diesli 3.0 w e 39 184km a tych nowych 193km ktore byly montowane od 09.2000. kumpel ma luty 99 i wedlog vinu ma 193km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 no to źle kolega zapytał!! bo tds to m51 a D to m57D30 a ja mam z 98r i mam 184km!! a wersje ze 193konnym niczym się nie różnią!! po vinie jedynie!! z końca 2000roku wychodziły już 193km niby sie nie różnią te silniki są te same programem się różnią ew turbem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 wszystko jasne, dzięki fachurom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Wypadało by zacząć od tego że M51 to produkcja STEYRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5er Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 a jakie różnie można dostrzec po otwarciu maski np w e39 525d a 530d (chodzi o common rail)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Wypadało by zacząć od tego że M51 to produkcja STEYRa no właśnie jak steyr robi dobry sprzęt to w tym wypadku sie nie popisał:4: a jakie różnie można dostrzec po otwarciu maski np w e39 525d a 530d (chodzi o common rail)?? żadne!! różnica jest w pojemności skokowej i turbinie (chyba)!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 no właśnie jak steyr robi dobry sprzęt to w tym wypadku sie nie popisał:4:żadne!! różnica jest w pojemności skokowej i turbinie (chyba)!! A steyer jest od dobrych kilkunastu lat własnością BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5er Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 kiedyś się z jednym kolesiem sprzeczałem że omega 2,5TDS ma silnik bmw, a on twierdził że to bmw ma silnik opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 kiedyś się z jednym kolesiem sprzeczałem że omega 2,5TDS ma silnik bmw, a on twierdził że to bmw ma silnik opla dawaj tego kolege!!:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bialy071 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Tak pozdrowienia dla kolegi Niestety miałem doświadczenie z tym silnikiem w omedze i jestem tak zrażony do niego że masakra... Niewiem czy to taki model się trafił czy po prostu ten silnik słabo funkcjonuje na osprzęcie opla.. Ale chyba już bym się nie odważył na ten motor nawet w bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Ja tam nie powiem nic złego na TDSa miałem i byłem bardzo zadowolony w ciągu 2 lat zrobiłem nim 120 tys. km. zero problemów z silnikiem jedyne co to ze względu na to że jeździłem do pracy na krutkich odcinkach tubo się zaczeło kończyć i tak szybko się go pozbyłem. A jeśli chodzi o opla to fakt to jest prawie ten sam silnik ( zmieniona misa olejowa, ssak oleju, pompa i program sterujący, no i pare maleli przy kolektorach) jest faktem że mało kto potrafi naprawić ten silnik. Ale dobrze zrobiony będzie służył dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.