remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Witam Mam nielada problem tym bardziej że jestem na wyjeździe. Z pilota nie mogę otworzyć żadnych drzwi. Nic nie działa. Nic nie reaguje. Próbuję z kluczyka, ręcznie i .... nic kluczyk w prawo, lewo i nie można otworzyć. Nie wiem czy wołać kogoś od awaryjnego otwierania samochodów czy macie może jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Podnieś klamkę i przytrzymaj i wtedy dopiero przekręcaj kluczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Byłem właśnie przy aucie. Nie działa ten sposób. Jakieś inne sugestie? help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 troche siły,od kierowcy musisz otworzyć,chyba,że masz walnięty zamek,tak jest w instrukcji,trzeba użyć siły,z wyczuciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Ok. Poszło. Faktycznie trochę siły. To teraz dalsze pytanie, Nie ma wogóle prądu. Nic. Aku w bagażniku - wiadomo. Odpalić z drugiego auta? Czy to może nie akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Sprawdzić możesz odpalić od kogoś ale musi mieć duży aku i odpalone auto aby ruszyć twego diesla,poza tym jak odpali sprawdziłbym ładowanie bo u mnie się ostatnio skończyło... Masz fabryczny alarm ? jak masz i miałeś włączony to mruga ?Bo jeśli mruga a auto się nie otwierało to może kluczyk ci spadł i się coś w nim popsuło...Ale najpierw sprawdź prąd potem będziemy myśleć... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 napisz najpierw,jak to sie stało,auto nieruszane dłuższy czas?czy nagle?bo to ważne,jak to sie stało nagle,nie próbowałbym odpalać z taką zwarą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Prędzej padł mu jeż i kręcił cały czas nadmuch albo światło świeciło bo coś z lcm... Może kolega napisze jak to się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Może kolega napisze jak to się stało. pewnie wie,ale nie chce powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Mógłby się podzielić z Nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Jestem jestem Panowie. nie byłem przy kompie. Szukałem kabli w sklepach ale w tym miasteczku gdzie jestem nigdzie nie ma. Nawet na cpn. Przyjechałem autem w niedzielę z dłuższej trasy. W poniedziałek normalnie jeździłem. Wieczorkiem popiłem ze szwagrem i we wtorek popołudniu jak poszedłem do auta to juz nie mogłem otworzyć. Nagle. Auto stało cały czas na dużym słońcu. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ. Do niedzieli muszę nim jakoś ruszyć bo wracam na chatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 posprawdzaj bezpieczniki,czy jakiś nie pojarało,może być ,jak Georgii napisał,jeż,i wentylator ci rozładował,mógł też paść aku,zerwana cela czy coś,ale mogło coś pierdyknąć w instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Bezpieczniki ok. Sprawdziłem. To co radzicie żeby spróbować od innego auta na kable? podłączyć, niech podładuje i spróbować swój odpalić? Nawet jak nie odaloi to będę chociaż wiedział że coś się naładowało. Kurcze... nie znam się za bardzo... Po raz pierwszy od trzech lat mam w niej awarię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 no tak zrób,szkoda,że prostownika nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Hej Ja też tak miałem w e39 touring, ale miałem to szczescie ze aku tak dziwnie wariowałe ze hej. Raz zamykałem auto i domykałem szybki i całe szczescie sie nie domkneły bo aku klękł, no i wejscie do bagaznika przez tylna kanape aby otworzyc kufer a potem z górki kable drugi aku ( naszczescie był w bagazniku) i dopalony z kabli. U mnie był padniety akus, jak możesz to miernik w rączke i pomiar pradu aku ja miałem koło 12,3 może mniej ale odpaliłem na desce tez jest opcja na zegarach w testach. Szybko można sprawdzić pobaw sie nawiewami z włączonym testem zegarów i bedzie wiadomo daje jakies od 15 do 30 minut i po zawodach, umnie tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Na 99% padł Ci tzw "jeż" - opronica dmuchawy. Potrafi wycyckać akumulator do zera:drool: REZYSTOR OPORNIK DMUCHAWY JEŻ BMW E39 MEYLE (2297874284) - motoAllegro , kup nowy, absolutnie nie regenerowany bądź używany bo te fabryczne są wadliwe, z nówkami Meyle lub Denso nie ma problemu. Ja mam w obu E39 wymienione i śmgają do tej poryhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Ok. Tylko pewnie nie zdążą dowieźć mi tego. A tutaj gdzie jestem prawie nie ma sklepów. Jakiś pomysł żeby nim odpalić i dojechać do domu Mam czas do niedzieli żeby naprawić. Narazie w piątek jadę szukać kabli do odpalenia od auta szwagra. Kurcze... po 3 latach pierwsze unieruchomienie ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ja bym nie wytrzymał,przełożyłbym aku:lol: musiałbym sprawdzić,czy normalnie odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 jsli szwagier ma mniejsze autko silnik to mozesz spróbowac podmienic Twoj do jeg auta i tam sprobowac odpalic, jak da rade to zostawic do naładowania (moze to głupie ale mozna sprobowac to nie boli) jak by co to przyjme wszystko na klate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Remi jak już znajdziesz przyczynę to podziel się z Nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Ok. Podmiata aku nie wchodzi w grę. Ja mam kombi a aku jest w bagażniku. Otwierania bagażnika jest elektryczne (z kluczyka lub od środka) a to nie działa. Georgii - jutro jak otworzą sklepy jadę kupić kable i spróbuję na kable odpalić. Szwagier ma 70 Ah więc powinno w razie co pójść. Jak tylko ustalę przyczynę - dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Remi jak już znajdziesz przyczynę to podziel się z Nami tak samo jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remi55 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Zdobyłem klemy. Podpiąłem z drugiego auta. Prądu tyle żeby otworzyć wszystkie drzwi i dostać się do bagażnika po akumulator. Mam 92 Ah W trakcie jak podłączony był do drugiego auta miernikiem wyszło mi 13,3 Po odłączeniu klem pokazało mi 5,2 na mierniku. Wyjąłam akumulator i ładuję. Jutro dam znać dalej co i jak. Czy poprostu akumulator wysiadł (po 3 latach - dziwne, auto garażowane jest zimą) Pytanie czy się akumulator naładuje czy nie jest walnięty. Jutro jak podepnę naładowany aku to zobaczę miernikiem czy mi coś nie zżera prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Jeśli aku ma trzy lata to warto sprawdzić poziom elektrolitu i dolać wody destyl. w razie potrzeby, może mieć także zwarcie i/lub być zasiarczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Remi może aku dobry a ładowanie sprawdź u mnie było po zapaleniu światel,radia,grzania szyb itp. spadło do 10V na ładowaniu także nawet nie ładował się... Teraz mam 13,80 na włączonych tych odbiornikach co wyżej i jest super.Na samych dziennych i radiu mam 13,90-14,00 wiec gitara Też z dnia na dzień nowy aku boscha mi padł wiec sprawdź sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.