Pop Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Modziwszy dalej w mej ukochanej Balbinie powoli dochodzę do zawieszenia. Po paru nieco nerwowych treningach zacząłem szukać trwalszych elementów zawieszenia, gdyż seryjne tuleje czy to był febi, czy lemforder czy meile, czy nawet zachwalany tedgum przez pana w intercarsie (co to k.... jest? tedgum) nie dają rady. Auto jest strasznie mdłe w prowadzeniu, w porównaniu do Powerflexa, na którym miałem przyjemność jeździć i który tak samo mnie oczarował, a równie przytłoczył ceną. Szukałem sporo na necie i znalazłem jakieś zestawy elementów poliuretanowych. Chyba zdecyduję się na OLKUSZ ale problem mam taki: to: BMW 3 E30 E36 Tuleje wahacza przedniego cena 100.00 PLN czy to: BMW 3 E30/36 -Tuleja wahacza przedniego -tylna/acentryczna M3 cena 60.00 PLN skłaniałbym się oczywiście ku acentrycznej ale to jest w tym tak pięknego i czy da się to zastosować w mojej E30 że mam wydać 2dychy więcej za te zeMczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 skłaniałbym się oczywiście ku acentrycznej ale to jest w tym tak pięknego i czy da się to zastosować w mojej E30 że mam wydać 2dychy więcej za te zeMczy Jak się nie mylę, to zwiększa się kąt wyprzedzenia zwrotnicy, koło idzie trochę do przodu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 no to fakt zgadza się tylko ze obydwa zestawy mają taki bajer jak pojęcie "acentryczna" i zastanawiam się czego tamten jest droższy i czego składa się z dwóch elementów na stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.