Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś wracając do domu z pracy pojawił się problem w postaci nie gasnącej kontrolki ładowania akumulatora. Podjechałem do elektryka zmierzył mi ładowanie ,które o dziwo jest.Nie miał czasu żeby dogłębnie się przyjrzeć sprawie. Myślę że to przez kończące się szczotki lub regulator napięcia.Co wy o tym sądzicie i każdy pomysł zniwelowania problemu będzie mile widziany.Pozdrawiam happy_bmw

Jest to e-39 520i z 97r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bultan jeśli by kończyły się szczotki lub łożysko to by było ładowanie ale słabe,a łożysko byś raczej słyszał...

Podłączał ci szeregowo miernik czy tylko tak do aku ? bo dokładny pomiar ładowania zrobisz szeregowo,mało tego musisz włączyć nawiew,światła,grzanie szyb,foteli itp.i mierzyć pod obciążeniem...Jeśli masz ładowanie powyżej 14v bez obciążeń to będziesz miał dobre ładowanie...Jak spadnie ci do 13,50 pod obciążeniem co pisałem wyżej też będzie okej ale jak spadnie jak u mnie do 10-11V to już czas zająć się alternatorem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączał ci szeregowo miernik czy tylko tak do aku ?

Tak na szybko do aku.

Jeśli masz ładowanie powyżej 14v bez obciążeń to będziesz miał dobre ładowanie.

Przy zapalonych światłach ,nawiewie,włączonej klimie było ładowanie 14,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze na odłączonej klemie czyli miernik na 20A podłącz między kablem od masy a minusem aku wtedy będzie pewność ile idzie prądu na aku

Georgii sprawdzę.Umówiony jestem na poniedziałek z magikiem i potem dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może aku się kończy a ładowanie dobre ile lat ma aku ?niech sprawdzi na zgaszonym aucie pod obciążeniem takim przyrządem do mierzenia każdy dobry sklep z aku powinien mieć taki przyrząd będzie wiadomo czy trzyma dobrze prąd... :) Bo jeśli będzie trzymał a ładowanie 14,3 to musi być inna przyczyna.

Edytowane przez Georgii
  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bultan,sprawdź bezpiecznik nr 15

dirty.Sprawdzę i bezpiecznik przed założeniem nowego aku.Podjadę do znajomka do sklepu z aku wstawię nowy pomierzymy posprawdzamy.Do tego wyskoczyła mi kontrolka od poduchy z nią też muszę zrobić bo razi w oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dirty nie sprawdzałem błędów.A kontrolka od aku naprawiona bezpiecznik się spalił,wymieniłem na nowy i git tylko że kontrolka od poduchy dalej razi oko

Dirty masz u mnie również browara na razie w wirtualnie ale poprawie się<bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz,sprawdź błędy,może być jak wyżej napisałem,no zobacz ten błąd poduchy,on i tak sam nie zgaśnie,nawet jak naprawisz usterke,trzeba kompem kasować,stawiam na mate,wtedy damy rade NCSem ją wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz,sprawdź błędy,może być jak wyżej napisałem,no zobacz ten błąd poduchy,on i tak sam nie zgaśnie,nawet jak naprawisz usterke,trzeba kompem kasować,stawiam na mate,wtedy damy rade NCSem ją wyłączyć

Ok ogarnę ten temacik w przyszłym tygodniu bo mam wolny duuży weekend i zajmę się moją czrnulką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi 2 razy się zapaliła kontrolka od poduchy, za pierwszym razem okazało się że zaciął się pod siedzeniem napinacz pasów wychodzi on z podłogi dokładnie taka cieniutka metalowa linka która podczepia się do siedzenia, musiałem odkręcić siedzenie, podnieść trochę dywan i dostałem się do napinacza nasmarowałem poruszałem linką żeby smar wszedł w środek i jest okej, za drugim razem wystarczyło że wiązka od kabli pod siedzeniem coś nie stykała odpiąłem ją i podłączyłem jeszcze raz i okej, tylko za każdym razem trzeba kasować kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i 2 razy się zapaliła kontrolka od poduchy, za pierwszym razem okazało się że zaciął się pod siedzeniem napinacz pasów wychodzi on z podłogi dokładnie taka cieniutka metalowa linka która podczepia się do siedzenia, musiałem odkręcić siedzenie, podnieść trochę dywan i dostałem się do napinacza nasmarowałem poruszałem linką żeby smar wszedł w środek i jest okej, za drugim razem wystarczyło że wiązka od kabli pod siedzeniem coś nie stykała odpiąłem ją i podłączyłem jeszcze raz i okej,

To też zamierzam sprawdzić tyle mam teraz wolnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanko może ktoś wie jaki powinien być w e39 benzyna prąd ładowania u mnie po podłączeniu szeregowo miernika ustawianego na 20V pokazuje przy włączonych tylko dziennych 13,90 a przy włączonych światłach mijania,radio,nawiew i grzanie szyby tył pokazuje 13,60 czy to jest okej?Wcześniej miałem przed wymianą regulatora napięcia na włączonych tych rzeczach co napisałem 10V po wymianie jak wyżej...

Podzielcie się swoimi wartościami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...