bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam dziś wracając do domu z pracy pojawił się problem w postaci nie gasnącej kontrolki ładowania akumulatora. Podjechałem do elektryka zmierzył mi ładowanie ,które o dziwo jest.Nie miał czasu żeby dogłębnie się przyjrzeć sprawie. Myślę że to przez kończące się szczotki lub regulator napięcia.Co wy o tym sądzicie i każdy pomysł zniwelowania problemu będzie mile widziany.Pozdrawiam happy_bmw Jest to e-39 520i z 97r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Bultan jeśli by kończyły się szczotki lub łożysko to by było ładowanie ale słabe,a łożysko byś raczej słyszał... Podłączał ci szeregowo miernik czy tylko tak do aku ? bo dokładny pomiar ładowania zrobisz szeregowo,mało tego musisz włączyć nawiew,światła,grzanie szyb,foteli itp.i mierzyć pod obciążeniem...Jeśli masz ładowanie powyżej 14v bez obciążeń to będziesz miał dobre ładowanie...Jak spadnie ci do 13,50 pod obciążeniem co pisałem wyżej też będzie okej ale jak spadnie jak u mnie do 10-11V to już czas zająć się alternatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Podłączał ci szeregowo miernik czy tylko tak do aku ? Tak na szybko do aku. Jeśli masz ładowanie powyżej 14v bez obciążeń to będziesz miał dobre ładowanie. Przy zapalonych światłach ,nawiewie,włączonej klimie było ładowanie 14,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 To masz dobre ładowanie Sprawdź jeszcze na odłączonej klemie czyli miernik na 20A podłącz między kablem od masy a minusem aku wtedy będzie pewność ile idzie prądu na aku.Ale z tego co piszesz ładowanie masz super 14,3 tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Sprawdź jeszcze na odłączonej klemie czyli miernik na 20A podłącz między kablem od masy a minusem aku wtedy będzie pewność ile idzie prądu na aku Georgii sprawdzę.Umówiony jestem na poniedziałek z magikiem i potem dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Może aku się kończy a ładowanie dobre ile lat ma aku ?niech sprawdzi na zgaszonym aucie pod obciążeniem takim przyrządem do mierzenia każdy dobry sklep z aku powinien mieć taki przyrząd będzie wiadomo czy trzyma dobrze prąd... Bo jeśli będzie trzymał a ładowanie 14,3 to musi być inna przyczyna. Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez Georgii 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Powiem Ci że nie wiem bunię mam 2 lata i nie wymieniałem aku. Dwie zimy odpalałem bez problemu,a kończącego aku nie brałem pod uwagę.Sprawdzę jutro na nowym aku może faktycznie da to coś.Georgii masz u mnie dużego bronka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Świeży temat u mnie ładowanie na odpiętej klemie przy max obciążeniu 10V czyli żadne Jestem na etapie renowacji alternatora lub wymiany na używkę tylko pytanie zawsze ile używka pochodzi ale taniej będzie używkę kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 bultan,sprawdź bezpiecznik nr 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Bezpiecznik sprawdź dla pewności jak napisał dirty ja zawszę sprawdzam jak coś nie tak wszystkie bezpieczniki próbówka a potem komp a jak nic nie wyjdzie to trzeba szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 bultan,sprawdź bezpiecznik nr 15 dirty.Sprawdzę i bezpiecznik przed założeniem nowego aku.Podjadę do znajomka do sklepu z aku wstawię nowy pomierzymy posprawdzamy.Do tego wyskoczyła mi kontrolka od poduchy z nią też muszę zrobić bo razi w oko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 a nie sprawdzałeś ostatnio błędów?chodzi o LCM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Mi też świeci poducha i co z tym zrobić ? Można jakoś oszukać np napinacz pasa albo jakiś inny błąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 można np mate zajętości pasażera,obejść NCSem,ale mi chodzi,czy u bultana,nie ma błedu czujnika poziomu oleju,bo on też chodzi na bezpieczniku 15,i może go palić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie dirty nie sprawdzałem błędów.A kontrolka od aku naprawiona bezpiecznik się spalił,wymieniłem na nowy i git tylko że kontrolka od poduchy dalej razi oko Dirty masz u mnie również browara na razie w wirtualnie ale poprawie się<bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no widzisz,sprawdź błędy,może być jak wyżej napisałem,no zobacz ten błąd poduchy,on i tak sam nie zgaśnie,nawet jak naprawisz usterke,trzeba kompem kasować,stawiam na mate,wtedy damy rade NCSem ją wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no widzisz,sprawdź błędy,może być jak wyżej napisałem,no zobacz ten błąd poduchy,on i tak sam nie zgaśnie,nawet jak naprawisz usterke,trzeba kompem kasować,stawiam na mate,wtedy damy rade NCSem ją wyłączyć Ok ogarnę ten temacik w przyszłym tygodniu bo mam wolny duuży weekend i zajmę się moją czrnulką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Dirty masz jakieś instrukcje jak to zrobić czy można np wyłączyć matę albo napinacz pasów w bmw ncsem ? może rzucisz jakieś info jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 szukamy Georgii a znajdziemy:mrgreen: http://www.maxbimmer.pl/f96/swiatla-dzienne-i-inne-ustawienia-ncs-14320/index2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasior Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mi 2 razy się zapaliła kontrolka od poduchy, za pierwszym razem okazało się że zaciął się pod siedzeniem napinacz pasów wychodzi on z podłogi dokładnie taka cieniutka metalowa linka która podczepia się do siedzenia, musiałem odkręcić siedzenie, podnieść trochę dywan i dostałem się do napinacza nasmarowałem poruszałem linką żeby smar wszedł w środek i jest okej, za drugim razem wystarczyło że wiązka od kabli pod siedzeniem coś nie stykała odpiąłem ją i podłączyłem jeszcze raz i okej, tylko za każdym razem trzeba kasować kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 no dokładnie,napinacz,to trzeba wtyki/kable pod siedzeniem sprawdzić,no i tą linke,reguluje napinacz,w zależności od ustawienia siedzenia,żeby cie pas nie udusił,jak masz siedzenie na maksa do przodu:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultan Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 i 2 razy się zapaliła kontrolka od poduchy, za pierwszym razem okazało się że zaciął się pod siedzeniem napinacz pasów wychodzi on z podłogi dokładnie taka cieniutka metalowa linka która podczepia się do siedzenia, musiałem odkręcić siedzenie, podnieść trochę dywan i dostałem się do napinacza nasmarowałem poruszałem linką żeby smar wszedł w środek i jest okej, za drugim razem wystarczyło że wiązka od kabli pod siedzeniem coś nie stykała odpiąłem ją i podłączyłem jeszcze raz i okej, To też zamierzam sprawdzić tyle mam teraz wolnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Tak ale ja mam na max fotel do tyłu i ciężko mi zanurkować pod fotel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 hehe,to se przesuń do przodu,i wtedy zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mam jeszcze pytanko może ktoś wie jaki powinien być w e39 benzyna prąd ładowania u mnie po podłączeniu szeregowo miernika ustawianego na 20V pokazuje przy włączonych tylko dziennych 13,90 a przy włączonych światłach mijania,radio,nawiew i grzanie szyby tył pokazuje 13,60 czy to jest okej?Wcześniej miałem przed wymianą regulatora napięcia na włączonych tych rzeczach co napisałem 10V po wymianie jak wyżej... Podzielcie się swoimi wartościami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.