lukax21 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam nie jestem pewien czy ten temat nie pojawiał się już gdzieś na forum jeżeli tak to proszę o usunięcie* *Wjeżdżająć na nierówność tylną osią mam wrażenie że ucieka mi troszkę tył auta nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania koła są ok ciśnienie również Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i również jest wszytko git Efekt uciekającego tyłu pojawia się nawet przy małych prędkościach *wjeżdżając np na studzienkę w jezdni Troszkę mnie to drażni Poradżcie coś* *Pozdrawiam* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A wali tyl na nierownosciach poprzecznych? Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 właściwie obojętne na jakich nierównościach czy to będzie nierówność poprzeczna czy nawet koleina to ucieka tył a im większa prędkość tym efekt jest bardziej spotęgowany A np jak jadę po prostej równiej drodze i energicznie kręcę kierownicą lewo prawo nawet przy 70 km/h to auto trzyma się idealnie drogi jak przyklejone opona to 245/40/17* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 amorki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 kolega musi wymienić kilka gumek a może i końcówek najlepiej podlecieć na diagnostykę albo taniej łycha do kół i kanał poruszać i wszystko wyjdzie a przy tej szerokości opon to na każdej wspaniałej drodze z koleinami będzie tańczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie wiem jak w E39 ale w E36 odpowiedzialne za to były wywalone tuleje tylnych wahaczy te największe - przerabiałem już to ze trzy razy koło wpada w dziurę a dupka płynie tak jakbyś na lodzie przydepnął z tą tylko różnicą że to tylko karoseria "płynie" bo koła nie zrywają i jadą tak jak należy, nie sugeruj się tym że na trzepakach u diagnosty wszystko ok bo mi w trzech warsztatach powiedzieli że wszystko git a jeden nawet stwierdził, że przewrażliwiony jestem, dopiero na kanale u kolegi za pomocą niezawodnej "breszki" wyczailiśmy o co chodziuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 że przewrażliwiony jestem, dopiero na kanale u kolegi za pomocą niezawodnej "breszki" wyczailiśmy o co chodzi pewnie też oponki miałeś nie wąskie jak jest szeroko to zawiecha musi być ideał coby nie pływała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 pewnie też oponki miałeś nie wąskie jak jest szeroko to zawiecha musi być ideał coby nie pływała no właśnie nie było za szeroko bo tylko 215/45/17 ale za to w jednej tulei guma już prawie całkiem się od metalu oderwała i dlatego dupka chadzała swoimi ścieżkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jak wyżej, weź brechę, wjedź na kanał, najlepiej na kołach( nie na podnośnik) i zapierając się sprawdzisz poszczególne elementy zawieszenia. Ja stawiam na tuleje wachliwe. Szarpaki, może one są dobre, ale ja im nie wierzęhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 rzeczywiście może być jakaś tuleja pływająca bo mam wrażenie że jak najadę na nierówność prawym tylnim* kołem to jest ok a jak lewym od kierowcy to zaczyna tańczyć Szerokość opon też ma chyba znaczenie bo w zimie miałem 225/45/17 i raczej tego nie odczuwałem *teraz jak są już letnie oponki troszkę szersze to czuję różnice *dzięki chłopaki obadam te tuleje i zobaczymy* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 w Lubaniu,w miare dobry warsztat,robi taką weryfikacje za free,i nie na trzepakach,tzn też,ale głównie,jak chłopaki piszą,brecha,dwie osoby i kontrola,podobno tylko tak sprawdzisz te pływające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 właśnie stąd moje pytanie o walenie na nierównościach, bo wtedy to na 100% tuleje tylnej belki, w e39 są niestety 4 szt, koszt od 500 zł w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Przeważnie siadają te (nr 2) : RealOEM.com BMW E39 520i REAR AXLE SUPPORT/WHEEL SUSPENSION Przerabialem temat dwa miesiące temu. Nawet mnie za to z przeglądu wyrzucili :mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukax21 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 na nierównościach nie ma słyszę żadnych stuków puków jak obadam to dam znać* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Właśnie nawet na trzepaku diagnosty nie zawsze wykryją luzy i czy coś się kończy w zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 tulejeczki jak nic! http://www.maxbimmer.pl/f72/e39-tuleje-tylnej-belki-sposob-na-wymiane-14633/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 tulejeczki jak nic! Tuleje tylnej belki - sposób na wymianę niezle to wymyślił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webster Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 co powoduje takie wrażenie to; tuleje pływające , do góry mały wahacz , i co najgorsze to tuleje na wózku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak tuleje pływające u mnie się kończyły to tylne koło miało luz tylko nie pamiętam czy latało w pionie czy poziomie... A jeśli chodzi o pływanie auta to wymieniłbym tuleje tylne te o których GleN pisał i dał film o ile takie również są w sedanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webster Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak tuleje pływające u mnie się kończyły to tylne koło miało luz tylko nie pamiętam czy latało w pionie czy poziomie...A jeśli chodzi o pływanie auta to wymieniłbym tuleje tylne te o których GleN pisał i dał film o ile takie również są w sedanie... Sa tylko mniejsze i tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Sprawdź elementy zawiechy,a tam jest tego dużo,,,tj inne niż wszystkie happy_bmwhappy_bmwE46 czy E36 ma inne jest wielowachaczowe jak w X5,a luzu na łożysku nie maszpytanie_bmw?Czyli to co wspomniał Tomasso, coś zawsze wyjdzie:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.