Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam mam taki problem przy zgaszonym aucie bez alarmu z nowym aku boscha po podłączeniu miernika szeregowo do akumulatora pobór prądu mam +- 0,75A a powinno być 0,03-0,07 na alarmie. Nie włączam nawet alarmu a pobór jest wysoki.Dmuchawa nie chodzi bez kluczyka wiec jest ok,jeż też w porządku. Lcm w inpie pokazuje takie błędy: Pomocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 jeden błąd,to termiczny czujnik poziomu oleju,jest on w misce,ale on raczej prądu nie kradnie,chyba,że ma jakieś zwarcie,te dwa nie wiem,ale sprawdź sobie na początek,to co ja kiedyś miałem w e36,nie gasła lampka w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dirty odłączyłem oby dwie lampki i pobór jest dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 gdzieś zauważyłem,że te trzy błędy mogą wystąpić razem,więc może zmień ten czujnik na początek?zobacz błędy klimy,bo jak padnie jeż,to wentylator może i w nocy ci się załączać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dirty.73 ma racje zacznij od sprawdzenia lampek w bagarzniku schowku itp bo to moze byc wlasnie przyczyna.. badz gzdies zwarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Lampki wszystkie okej błędy klimy to dodatkowa pompka wody kupiłem już leży i czeka na wymianę i ten błąd był już wcześniej i było wszystko okej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 no to miernik na aku,i wyciągasz po kolei bezpieczniki,przy którymś powinien zniknąć pobór,i już wiesz gdzie zacząć szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 No właśnie się z kumplem umówiłem,że tak zrobimy jeden będzie przy mierniku z tyłu a drugi będzie wyciągał bezpieczniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 to chyba najlepsze wyjście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dobry pomysl uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dirty a może to być przez moduł lcm bo wsadziłem ostatnio swój ori bo nie ori nie dało się zaprogramować dziennych i może mój ori ma coś uszkodzone i dla tego kradnie ? A ten drugi to był od diesla i była kropa i nie dało się nic ustawić a na moim wszystko poszło elegancko.Wymieniłem kiedyś bo ciągle się paliła przepalona żarówka a były wszystkie okej teraz już na moim też nie świeci bo okazało się,że masa do jednego postoju nie dochodziła. Chyba spróbuje najpierw bezpieczniki od modułu a jak coś to na razie dam tamten od diesla.Tylko gdzie naprawiają lcm2 jak mój będzie kradł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie wiem gdzie ,ale napraw swój,bo w tamtym będzie kropa,niezgodność vinu,przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jak wyjdzie na bezpiecznikach że to lcm to będę musiał naprawić tylko ciekawe gdzie takiego magika znajdę w Legnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A po ilu Ty minutach mierzysz pobor pradu? Ja mierzylem to pokazywal 3.0, po 10 minutach spadlo na 0.70, a po kolejnych 15 spada mi juz na 0.03. Moze za krotko czekasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek v8 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) jeden błąd,to termiczny czujnik poziomu oleju,jest on w misce,ale on raczej prądu nie kradnie,chyba,że ma jakieś zwarcie,te dwa nie wiem,ale sprawdź sobie na początek,to co ja kiedyś miałem w e36,nie gasła lampka w bagażniku W E39 lampka w bagażniku gasnie sama po jakimś czasie,żeby uniknąć właśnie takich niespodzianek. Bardziej obstawialbym na jeza - to choroba E39. A te kody 31 i 32 to najprawdopodobniej sa od ABS-u. ABS sie nie swieci ? Sprobuj jeszcze odlaczyc minusowa kleme na 10 min. Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez Tomek v8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Wymieniałem jakiś czas temu żarówki na Ledy, myk zauważyłem taki ze po wyłączeniu auta, zamknięciu jeszcze przez 2 minuty świeci się delikatnie podświetlanie rejestracji i postoje z przodu. Po 2 minutach wszystko gaśnie. Dodam ze na zwykłych żarówkach nie ma takiego zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gądzik Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 witam kolerge czaser,m nie grzebales cos przy radiu ?? bo ja mialem podobny problem a co sie okazalo radio pobiaralo prad.. pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) A więc problem rozwiązany kończy się alternator...Ładownie ma 13.50 max a powinno być 14,20 14,4 dla tego przy obciążeniu tj. radio,nawiew,grzanie szyb,światła itp. oświetlenie aż przygasało...a ładowanie spada nawet do 10V wiec lipa Pobór prądu na alarmie jest mniejszy niż bez alarmu przetrzepałem już wszystko i wynosi po podłączeniu szeregowym miernika tak jak powinno być 0,03-0,07A max.ale dopiero po pełnych 15 minutach bo wcześniej jest duży 0,50A Jak ktoś ma więcej niż 0,03-0,07 to na pewno coś nie tak chyba że ma dokładany alarm a te potrafią jeść nawet 0,5A a to dużo... Alternator daje do fachowca zrobi za 150zł nowe łożysko i szczotki oraz cały sprawdzi... Dzięki za wszelkie sugestie i już wszystko wiadomo jak zjada prądy happy_bmw Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StaryDrwal Opublikowano 15 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 Georgii czy można z Toba się skontaktować np przez FB bo mam sprawę związaną właśnie z tym problemem co miałeś a ja mam tez tak podobnie i mam parę pytań może pomożesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
advisor01 Opublikowano 16 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 pobór poza bezpiecznikowy to na bank moduł sterowanie energią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.