GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam ponownie, które akumulatorki trzeba wymienić żeby palił się kontrolki na zielono od inspekcji, bo po zrobieniu zworki nic mi się nie zapaliło, zgodnie ze wskazówkami trzymałem kilkanaście sekund, ale bezskutecznie a tu zaraz nowy lakierek przyjdzie i trzeba składać i myć, wypadałoby żeby się świeciło... (czujnik temperatury wody wymieniony a wskazówka temperatury leży, choć może i krótko, bo z 5 minut chodziła - nie była jeżdżona), ale nadchodzi lakierek i mycie i składanie do kupy, wymieniałem żaróweczki wszystkie i zapomniałem o wyjęciu wskaźnika - dzisiaj to zrobię, ale pytanie jest odnośnie akumulatorków bądź baterii żeby zaświeciło się coś na desce od inspekcji, wcześniej pisałem, że pali się pomarańczowa, ale ona jest pomarańczowa i się nie pali więc pewnie aku do wymiany.... jak trzeba to zaraz rozbiorę i podam fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wydaje mi sie ze przy inspekcji nie ma zarowek ale sa diody, i to juz we wlasciwych kolorach (nie pamietam), mam jeden licznik w domu wiec sprawdze... bardzo dziwne by bylo jesli wszystkie by sie spalily w jednej chwili pewnie cos nie "styka" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dlatego idę do samochodu i rozbiorę zaraz w drobny ma i strzelę fotkę, ale podobno są jakieś baterie co mają dawać prąd na te diody, odpisz jeszcze dzisiaj jak możesz, a ja nie będę bił piany tylko przynoszę zaraz, bo mam wyjęty i zobaczymy - a ten licznik to masz od jakego modelu i czy sprawny jest wskaźnik temperatury?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 tak wygladaja palace sie diody: a tak nie palące więc jak widzisz pomarańczową to moze jednak się swieci ? jest jakas róznica jak włączysz zapłon i wyłączysz ? jezeli nie to akumulatorki sa na plytce za diodami, rozbierzesz zegary to bedziesz widzial poczytaj Zobacz temat - [ E34] Naprawa zegarw M20B20 - relacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 tak wygladaja palace sie diody: a tak nie palące więc jak widzisz pomarańczową to moze jednak się swieci ? jest jakas róznica jak włączysz zapłon i wyłączysz ? jezeli nie to akumulatorki sa na plytce za diodami, rozbierzesz zegary to bedziesz widzial poczytaj Zobacz temat - [ E34] Naprawa zegarw M20B20 - relacja Forum Miłośników BMW E30 .: BMW-e30.PL / MyE30.PL :. Zobacz temat - Zegary 316 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 mam licznik do e30 z m40b18 z pieknie pomalowanymi osobiscie wskazowkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 o.k. bardzo dziękuję i właśnie rozbieram.... to Tobie chyba pisałem, ze się pali a jednak nie!! ona jest taka pomarańczowa, że tak mi się wydawało tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 cebaby tylko kosc zmienic - mam do 6 cyl mam tez kompletne zegary z 323i 84' z obrotomierzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ale sprawne , jak uważasz "kompletne zegary z 323i 84' z obrotomierzem" i za ile by poszło ewentualnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ciezki temat bo maja wartosc sentymentalna a tak powaznei to zobacze czy jeszcze leza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam, tazunio a czym malowałeś?? Ja malowałem markerem permanentnym i po ok miesiącu jakby powieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) witam no i rozebrałem , aku raczej do wywalenia, ale są zgrzane punktowo, nie mam urządzenia to nie roztopię, jutro ktoś mi pomoże, ale kłopot raczej z tym rezystorem i przerwanym przewodzikiem - chyba, że ta jakoś połączy to na górze te cztery grube trzeba by roztopić, i wyjąć baterie z tymi blaszkami - potem połączyć jakieś dwa inne i wlutować na nowo no to, to mnie martwi trochę może połączymy przy okazji oczyściłem styki wskaźnika temperatury, może chociaż to ruszę a pominę świecące diody, ale twój licznik jest o.k. oprócz litrów paliwa ja mam mniejszą pojemność :lol: Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez GRAFTECH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Kwas wyżarł, ten przewodzik to zwykły mostek, kawałek kabelka załatwi sprawę. Można kupić koszyk na baterię i w nim zamontować aku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dziękuję i tak pewnie zrobię, ale bardzo bym chciał jednak mieć te diody świecące się, ostatecznie kupię zegary, chociaż chciałem zachować stan licznika, a zresztą jeżeli to zwykły mostek i można ten koszyk to podziałam w tym kierunku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zanim zaczniesz coś robić, wywal stare aku i dobrze umyj z kwasu, najlepszy isopropanol (IPA) w sprayu, do kupienia w marketach budowlanych. Nie ma strachu, można całą elektronikę zalać w IPA, byle nie pod napieciem, wyparuje szybko. Licznik możesz przekręcić do innych zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Licznik w e30 ustawia sie srubokretem :-) Jak ktos Ci pomogl kliknij "poztaw piwo"pod jego postem Pzdr Wysłane z mojego GT-N7000 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Czołem a wiesz może, gdzie można kupić taki koszyk na baterie??, bo odlutowałem te stare i mostek zrobiony, "Kwas wyżarł, ten przewodzik to zwykły mostek, kawałek kabelka załatwi sprawę. Można kupić koszyk na baterię i w nim zamontować aku." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 FIRMA PIEKARZ - Koszyk baterii R6x2 BC203 ?AA*2; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja bym całość prysnął kontakt sprayem i potem wytarł nadmiar i cacy DEN BRAVEN Preparat antykorozyjny KONTAKT SPRAY 400ml DB-CEC030042 - porównaj ceny - NOKAUT.pl jest dobre i nie przewodzi prądu więc można nawet psikać wszystkie bezpieczniki usunie śniedź i zabezpieczy elektronikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Tego preparatu nie używałem ale wyraźnie w opisie jest: "nie stosować do przewodów lakierowanych i uzwojeń elektrycznych", czyli IMO rozpuszcza lakier, a płytka od spodu jest lakierowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.