tosemjamarys997 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam serdecznie wszystkich ! Mam BMW e36 318i sedan z rocznika 1992. ostatnio wymienilem w niej olej i chcialem zrobic inspekcje. probowalem podstawowych sposobow czyli 9 i 12 lub masa, wlaczanie wylanczanie zaplonu, oczywiscie przy zamknietych dzwiach.. ale nic to nie dalo nie moge zrobic inspekcji.. moze mi ktos w jakis sposob pomóc, cos doradzic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 podjedz gdzieś gdzie wymieniają olej niech spróbują kluczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Albo próbuj do skutku, mi udało się dopiero za którymś n-tym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Albo próbuj do skutku, mi udało się dopiero za którymś n-tym razem probowalem wlasnie n-razy.. kolega doradzil mi by wymontowac licznik i podpiac pod inne e36 wtedy moze byc jakis efekt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Poprawcie mnie jeśli się mylę ale chyba inspekcja i przebieg jest wyświetlany na zegarach przez komputer a nie przez same zegary...? Nie słyszałem o takiej metodzie, przełożenie licznika do innej e36 raczej nic nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 probowalem podstawowych sposobow czyli 9 i 12 lub masa i dlatego Ci się nie udało, masz zmostkować pin 7 z pinem 19 lub z masą. licznika nie wyjmuj, ktoś Ci głupot nagadał 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Grzesiek ma rację pin 7 połącz drucikiem z masą ja robię zawsze,że łącze ze śrubką przy kielichu.Przekręcasz na zapłon i czekasz 10-15 sekund,gasisz zapłon wyciągasz drucik i sprawdzasz czy się skasowała Jak nie to powtórz i poczekaj parę sekund dłużej masz rysunek gdzie pin jest 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 dzieki serdeczne jutro sprobuje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAWKA Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Cześć,tak jak koledzy napisali 7 i masa,u mnie zawsze to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.