Oibis Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Od dłuuuuugiego czasu mam problem z falującymi obrotami, sprawdziłem dosłownie wszystko co przyszło mi do głowy i co przeczytałem na internecie ponieważ ten problem jest w dużej częście tych silników. Zostało sprawdzone: (mogłem o czymś zapomnieć) -przepływka -szczelność dolotu i kolektora -nowa sonda (3cia w ciągu 3 lat) -krokowy -układ podciśnienia -czujnik wału -nowe przewody świece kopułka palec (firmy Bremi) -cewka -regulator ciśnienia paliwa na gazie i benzynie tak samo faluje, czyli ok `700-900 obr. i na ciśnieniomierzu podciśnienie faluje od -0,6 do -0,7 rozkładałem już ręce i się wkur.... mocno, spać po nocach nie mogłem aż do wczoraj, przypadkiem zauważyłem że jak włącze wiatrak na full halogeny radio itp to obroty zaczęły jeszcze bardziej falować, zaświeciła się w główce lampka, chwyciłem za miernik i mierze na aku napięcie na uruchomionym silniku a tam 13,7 i jak dodałem gazu to do 13,5v spadało a przy obciążeniu pełnym grubo poniżej 13v. Dzisiaj wymieniłem regulator ze szczotkami i.... jeszcze do końca się nie ciesze ale przejechałem kawałek i obroty trzyma jak nigdy ładnie na ok 700, przy obciążeniu obroty trzyma, nic nie faluje kto by pomyślał że to może być przyczyną pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Niezła akcja, ja słyszałem znów że to falowanie obrotów może być wynikiem zapchanej odmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 He he, co ja ostatnio przeżyłem, po wymianie wtrysków w m40 miałem objaw taki, że podczas przyspieszania od 2000-5000 obr/min średnio co 500 miała odczuwalny spadek mocy (dziury), m40 po kapitalnym remoncie głowicy. Już nie miałem do tego siły więc olałem sprawę bo jeżdżę na cyklonie B:). W sobotę z nudów rozbebeszyłem pochłaniacz par paliwa, wysypałem aktywny węgiel do słoika, wyrzuciłem stary uciaprany filc, powycinałem gąbkę, poskładałem zasypałem węglem, założyłem iiiii się k..... naprawiło dosłownie 20 min, a ja 3lata kminiłem was ist loslolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 no to też ładnie i ciekawe jak to u mnie wygląda, to ta puszka na lewym nadkolu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 kto by pomyślał że to może być przyczyną ale że akumulator ci nie klękał?? powinien non toper padać jak taki niedoładowany jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 aku jest nowy boscha i wsumie ładowało ale za mało i były widocznie spadki napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 aku jest nowy boscha i wsumie ładowało ale za mało i były widocznie spadki napięcia to masz szczęście bo często jak pada regulator to potrafi zamęczyć aku a gwarancja tego nie obejmuje ja tak miałem niby aku padło po kilku dniach podjechałem do firmy pomierzyli wartość napięcia 13,5V i podziękowali mi reklamacji nie uwzględnili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Oibis dokładnie lewe przednie nadkole, pod przepływką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.