Tomek v8 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Haha, czyli jednak to prawda z tym wentylatorem, jak już wcześniej pisałem,ze gościowi odlamal się kawałek ważący 5g i auto dostało wibracji. U Ciebie trochę było więcej niż 5 gram więc nie dziwota,ze telepało. Dobrze, ze problem rozwiązany. Widzisz, czasami szukamy przyczyny zaczynajac od najbardziej skomplikowanych rzeczy,a problem okazuje się banalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Na moje oko zamiana wiatraków z 11 na 7 łopatek to co najmniej 30% mniejszy przepływ powietrza czyli........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jestem umowiony z kolesiem od kogo bralem wiatrak, ze moge go zwrocic jesli bede chcial. Raz jeszcze sklep autopunkt mnie mile zaskoczyl. Mieli akurat na stanie, nawet przywiozl na chate jak jechal w moja strone. Tak jak piszesz probin, tez mi sie tak wydaje, i bede zamawial na 11 lopat. Teraz moze nie czuc roznicy, ale przyjdzie lampa, korki i 30 stopni, to wtedy sie dopiero zacznie jazda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 a propo różnicy to ja widzę taką że ten z 7 ma obręcz która trzyma je w kupie że tak się wyrażę a tal wogóle to wydaje mi się że ten z 7 ma większą przepustowość i będzie lepiej chłodził bo np. czemu samoloty mają 3 śmigła a nie 10 ? no ale to by trzeba było do pogromców mitów hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie chcesz silnika sprzedać?? lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ilość łopat to aż tak bardzo nie jest istotna ... zwróćcie uwagę pod jakim kątem są skrzydła w V8 (dużo więcej powietrza zabierają) a pod jakim w wiatraczku jak dobrze kojarzę z TDSa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Nie chcesz silnika sprzedać?? lolol Nie, ale moge ci sprzedac wiatrak od chlodnicy od e34 z 7 lopatami za stowke. Silnik mozesz sobie dokupic lolol Ilość łopat to aż tak bardzo nie jest istotna ... zwróćcie uwagę pod jakim kątem są skrzydła w V8 (dużo więcej powietrza zabierają) Tez mi sie wydaje, ze ten 11-lopatowy ma o wiele wiekszy kat niz ten drugi. Marcin, a moze ty chcesz kupic wiatrak z siedmioma lopatami? Powiesisz sobie na lusterku w e32. Zaden radar cie nie zlapie... :dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.