Liqid Opublikowano 9 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Tak jak wyzej. mam w głowie wymianke silniczka ale tutaj ważne pytanie co bede musiał powymieniać oprócz: 1- silnika 2-sterownika silnika 3 alternatora 4okablowania. jesli sie ktos lepiej zna. prosze wypiszcie mi liste co i jak bedzie trzeba wymieniac przerabiac. chodzi mi o konieczne wymiany bo np Most zostawie itp. pozdrawiam [ Dodano: 10 Październik 06, 01:46 ] chce sobie pozliczać wszystko łącznie z robocizna.. bo kusi mnie te 140KM i 16zaworków. pozatym silnik wizualnie tez mi sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Trzeba wymienić komputer na Motrionica 1.7, skrzynia jest inna, wał ( ta pierwsza częsc co odchodzi od skrzyni ) nieco krótsza ( bo skrzynka jest kilka centymetrów dłuzsza ), ale spoko pasuje do podpory wału. Inne cewki apłonowe - 4 bo zaplonem steruje komp. Co więcej.. ach ano i inny katalizator z portkami. Jak to sie wszystko ma to skłąda się jak klocki. Idealnie łapy wchodza na poduszki, zawieszenia nie zmieniasz bo M42 jest cięższy tylko o parę kilo. Poduszki pod silnik co prawda są inne ( nowszej generacji - hydrauliczne guma z olejem w środku jedna kosztuje ponad 300 PLN,a ale chyba pasuja tez od poldka ) ale na te od M40 też pasują tylko trzeba zostawić prawa łapę bo do niej jest zamocowany tłumik drgań silnika. Trochę lipa jest też z zamocowaniem cewekl bo orginalne IS'y mają fabrycznie dospawane ucho do kielicha amortyzatora ( do niego się mocuje cewi ) ale można sobie z tym poradzić. Odniosłem wrazenie że miska olejowa wisi nieco niżej, ale może to złudzenie. Dyfer jeśli się nie mylę jest ten sam. bardzo fajnie to chodzi. Sądze zę to najtańszy 'swap' z możliwych. Nie ruszasz zawieszenia, nie montujesz grubszego wału, nie kombinujesz z elektryką, nie zmieniasz dyfra a pare koników więcej jest. Niestety mimo iż dól jest praktycznie identyczny jak w M40 nie pasuję tutaj łapa od klimatyzatora któamiałem przy M40 ( wszystko przez ten łańcuch rozrządu i jego osłonę ) Jest tez inny kompresor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liqid Opublikowano 10 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ehh czyli roboty jest wiecej niz myslalem. na oryginalnych poduszkach od M40 bedzie mogł jeżdzić? Dobra to widze ze do wymiany bedzie: silnik osprzet norma. Skrzynia wał i modyfikacje komory silnika. Ile to mnie moze wyjsc w ZŁ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 10 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ja bym zainwestwoal dodatkowo, w lepsze hamulce (z tarczami na tyl) i zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liqid Opublikowano 10 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 moze na poczatek zajmijmy sie zamiana silnikow?? co bede musial kupic.. bo widze ze drobne modyfikacje sa nie uniknione. a hamulce mimo iz mam z tylu bebny daja rade hamuja b.dobrze to ze bym mial ok 40km wiecej to nie znaczy ze bede jezdzil szybciej. a plynu jeszcze nie zagotowalem [ Dodano: 10 Październik 06, 18:23 ] chodziloby mi o swap jaknajtanszym kosztem. bo jak nic nie wymysle to podmienie pare częsci od M40b18 awłaśnie co bym musial podmienic z tego samego silnika o poj 1.8?? zeby te np z 5-10km podbic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.