octav1 Opublikowano 9 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witajcie wszyscy!!!!!Mam problem z BMW E-46 2002r.disel ,prawdopodobnie wydmuchało uszczelke na głowicy,potrzebuje pomocy kogoś kto potrafi rozebrać i złożyć te auto .Wrazie czego proszę o kontakt uklon_bmw 697787734 Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 13 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 masz jeszcze ten problem? chociaz w twoim silniku to nie mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Ja miałem objawy wydmuchanej uszczelki i wyszło że pękła głowica. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 U mnie też były objawy wydmuchanej uszczelki i co ,i jeszcze gorzej głowica pęknięta wymiana to prosta sprawa, chwila zabawy z rozrządem i w trase.Juz zrobiłem jakieś 6000 i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Panowie nie wiem czy czytaliscie u gory o jaki silnik chodzi M47 a nie wasze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Z tego co sie orientuje to Grzesiek juz naprawił swoja e46 i problem okazał sie prozaiczny (zdemontował głowice i lipa) a wyszło na to ktorys z filtrów byl do wymiany bo sie strasznie zakitował (tyle wiem , pewnie jak bedzie na necie to napisze konkretniej jak owa awaria została naprawiona) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Z tego co sie orientuje to Grzesiek juz naprawił swoja e46 i problem okazał sie prozaiczny (zdemontował głowice i lipa) a wyszło na to ktorys z filtrów byl do wymiany bo sie strasznie zakitował (tyle wiem , pewnie jak bedzie na necie to napisze konkretniej jak owa awaria została naprawiona) :wink: Te slowa potwierdzaja moja teorie:) uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Z tego co sie orientuje to Grzesiek juz naprawił swoja e46 i problem okazał sie prozaiczny (zdemontował głowice i lipa) a wyszło na to ktorys z filtrów byl do wymiany bo sie strasznie zakitował (tyle wiem , pewnie jak bedzie na necie to napisze konkretniej jak owa awaria została naprawiona) :wink: Te slowa potwierdzaja moja teorie:) uklon_bmw No kiszka straszna wyszła bo filterek z wymiana w ASO kosztował chyba 150zł natomiast zrzutka głowicy .... nowa uszczela itp to juz sie zrobily mega koszty :? czasem bledna diagnoza tak sie konczy ze za całe zamieszanie odpowiada jakas pierdoła a człowiek rozbiera pół silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.