Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam się do wszystkich z silnikiem M20B20 starsze roczniki !!!

Mam ten silnik i ciekawostkę - wprawdzie długo jeszcze nie chodził, ale ładnie działa, może nie zdążył się zagrzać , ale temperatura mi raczej nie wzrasta, wkręciłem ten jednopinowy odpowiadający za wskazania na zegarach licznika, ale teraz nie wiem który kabelek i dlaczego mam dwa kabelki - brązowe (http://www.maxbimmer.pl/members/graftech/albums/pierwsze-dni/19190-czujnikgdzie/)

a może tam był czujnik jakiś dwupinowy?? Proszę o pomoc z M20B20 jak najstarszy model..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem!!

właśnie miałem do Ciebie na priv napisać, ten jeden był luźny nawet jak za pierwszym razem odpalałem i pierwszy raz ją zobaczyłem to raz, a dwa to że jeszcze na nowym czujniku nie jeździłem, chodziła może z 5 minut, ale reakcji nie było , raczej za krótko - prawda?? no i pochwalę się właśnie wjechaliśmy do kabiny lakierniczej - dzisiaj będzie już siwiutka w podkładzie!! jeszcze tylko troszkę... :lol: - może dam znać jak dłużej pochodzi no i mam 1000 obrotów na wolnych to raczej za dużo - prawda?? jak długo powinna chodzić żeby zaczęła się grzać, albo właściwie żeby podnosił się wskaźnik, bo jak na postoju i wiatrak się kręci to raczej nie za szybko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz po paru minutach wskazówka od temp powinna troszkę się podnieść, problem tez moze lezec w odklejonych sciezak w liczniku. rozbierz i wyjmij wskaznik temp. zobacz jak wyglądają pola styku, mozna podpiac inne zegary na próbę, mam gdzie swoje z 323i ale do Ciebie troszke daleko mam

co do obrotów 1000 to duzo, powinno byc 700-800,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

o.k. tak zrobię - wyjmę jeszcze raz zegary, bo już raz wyjmowałem żeby żarówki powymieniać

już jest pomalowana w podkładzie!! a co ty spać nie możesz tak rano piszesz?? potem wrzucę kilka fotek z podkładu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

powiedz mi czy te zielone diody w liczniku to powinny się palić czy jak ?? A może można coś zrobić żeby się świeciły , bo widziałem na jakimś filmiku, ze paliły się rząd zielonych i od czego one są??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pomarańczowa, ale wymieniałem wszystkie płyny w całym aucie i wszystkie filtry, rozumiem, ze tylko komputer i zdejmą inspekcję tak?? a może podpowiesz mi jakiś program pod chyba l-jetronic (sam tak chyba pisałeś)

O.K. już mam nie żebym był leniwy znalazłem Motozone - motoryzacja, BMW 3, Historia BMW, Schematy elektryczne, Electrical Wiring Diagram, Porady, Przepisy, Tapety, Auta używane, E21, E30, E36, E46 (dla innych może się przyda, strona po załączeniu gaśnie , ale w menu z boku "porady" i na dole inspekcja oleju i juz mam!!! :lol:

Edytowane przez GRAFTECH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś???

a może wiesz co i jak powinienem przepiąć żeby zgasła lampka od zaciągniętego hamulca ręcznego?? , działa odwrotnie jak opuszczony ham. to świeci jak zaciągam to gaśnie, wymieniali linkę i przepięli jakoś odwrotnie - da się odwrotnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...