Pop Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam, jak w temacie. W czasie poszukiwania redukcji masy w mojej E30 doszedłem do dachu i tu pojawia się problem. Nie oglądałem tego dokładnie, ale z chęcią bym usunął szyber i wstawił zamiast niego blachę, albo poliwęglan. Jeżeli znajdzie się śmiałek do wyprucia tego kloca, to z chęcią odstąpię mu go za płytę poliwęglanową z aprobatą techniczną. Jeżeli jest to zły dział to przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 tu masz jakieś chyba plastiki Pesch - výroba a prodej laminátových autodílù pro motorsport | BMW E30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 głównie chodzi mi o ten szyber, nie wiem czy pruć go na siłę czy się powstrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Żeby zdemontować szyber to: 1. Odsuwasz do tyłu ok 1/3 - 1/2 całości 2. Pociągasz w dół przednia część obicia podsufitki szybra (8 spinek na wcisk) 3. Odczepiona podbitkę delikatnie podciągasz do przodu szybra bo podbitka ma zaczep z tyłu który podnosi się wraz szybrem gdy go uchylasz 4. Jak tylne mocowanie odpuści to przesuwasz podbitkę w głąb dachu. Obitka ma na tylnych zaczepach rynienkę (widac ja jak uchylisz dach. Przy tym fragmencie prac jest trochę gimnastyki i suwania dachem żeby nie poniszczyć niczego. Jak już wsuniesz podbitkę w dach to masz dostęp do 6 śrub (3 na stronę) TORX 15 albo 20 nie pamiętam dokładnie. Przyda Ci się elastyczna końcówka albo długi śrubokręt bo dostęp jest utrudniony 6. Po odkręceniu śrub dachu i jego usunięciu będziesz miał dostęp do mechanizmów. Powodzenia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 dzięki, o to mi właśnie chodziło jutro będę działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 (...) 6 śrub ( 3 na stronę) TORX 15 albo 20 nie pamiętam dokładnie (..) Mały update. Gdzieś mi się 3 zjadło A co do szybra to demontuj go delikatnie bo myślę że na forum się znajdzie chętny na jego zakup. Potencjalny kupujący potrzebuje płytę silnika szyberdachu, silnik z wiązką i przełącznik. Reszta pasuje z manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 postaram się właśnie tak zrobić, bo wiem że nie jeden chciałbym mieć taki u siebie. Ta cała wewnętrzna obudowa szybra też jest przykręcona i da się ją ładnie usunąć, czy potrzebne będzie cięcie flexem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 postaram się właśnie tak zrobić, bo wiem że nie jeden chciałbym mieć taki u siebie. Ta cała wewnętrzna obudowa szybra też jest przykręcona i da się ją ładnie usunąć, czy potrzebne będzie cięcie flexem ? Żadnego cięcia. Śrubokręt z końcówką PH2, nasadowa 8, płaski śrubokręt (więcej nie pamiętam bo robilem to ponad 2 lata temu ) Szyny i linki szybra są przykręcane do nadwozia z dodatkiem kitu klejąco-uszczelniającego więc same usunięcie śrub nie załatwia sprawy. Bądź czujny W razie W dzwoń 696 024 537 albo pisz 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.