rafal525 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 mam silnik 2.5l mb50 i nie mam iskry na 4 cewce swiece sa nowe i cewki tez sa dobre bo z drugiego auta przekladane byly wie ktos moze co moze byc przyczyna tego? aha i jeszcze patrzylem po tych kabelkach czy nie sa moze przetarte czy cos w tym stylu ale nic wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 wymienialem na oryginalny tylko ze ze36 ale tez taka sama poj.i nadal to samo a ten co byl u mnie to ze dwa miesiace temu wymieniany tez byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 A może padła końcówka mocy w kompie, dobrze byłoby podmienić kompa z takiego samego silnika dla sprawdzenia. Elektronikę da się naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 no wlasnie tez taka opcje rozwazalem bo nawet pod kompa podpinalem to zadnych bledow ani nic w tym stylu nie wykazalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Jeśli na 4tym nie ma iskry to: 1.Podmień świecę,fajkę i cewkę z innym cylindrem i znów sprawdź gdzie brakuje iskry. Jeśli wypadanie zapłonu wędruje razem ze zmianą elementów to sprawa jest klarowna. Jeśli mimo zamian elementów w/w w obrębie tego silnika dalej iskry nie ma tylko na 4tym cylindrze to: 1.Sprawdź ciągłość przewodów od konektora przy cewce do konektora DME. 2.Spwdź wtyczkę cewki 3.Sprawdź wtyczkę DME Jeśli OK to: 1.Sprawdź tranzystory mocy dla cewki 4ego cylindra (trzeba rozebrać DME lub prościej podmienić na drugi) 2.Zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach silnika razem z próbą olejową. Ważna kwestia braku iskry na ciągle tym samym cylindrze to również tak banalna rzecz jak uszkodzona uszczelka tuneli świec zapłonowych pod pokrywą zaworów-olej spływa na samo dno i zatapia świecę razem z fajką.Wystarczy niewielka ilość oleju i misfire gotowe. Metoda eliminacji i znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Czujnik położenia wału korbowego odcina iskrę na wszystkie cylindry jednocześnie i zasilanie pompy paliwa także jego można wykluczyć.Sterowniki DME MOTRONIK BOSCH 3.1 nie posiadają samodiagnozy lini zapłonu-dlatego na diagnozie komputerowej cisza ewentualnie krzyk sondy lambda o złej emisji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 wiec tak robilem taka rzecz z podmianka cewki nawet inne firmy beru wkladalem i nadal bylo to samo a i wlasnie w tym tunelu co jest swieca w nim plyn z ukladu chlodnieczego mi stoi tylko wczesniej na 6 swiecy ale chodzila normalnie a teraz i na 4 tez stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 a jakbym wsadzil kompa od 2,5l tylko ze 170kucykow co ma to mozna tak sprobowac czy musza byc takie same parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nie da rady wstawic DME od M20 do M50 bo M20 rozdziela iskrę starym sposobem-kopułka,palec itd. M20 to inny MOTRONIK-1.1 lub 1.3-inna bajka. Dla sprawdzenia DME możesz smiało wkładać np z M50B20-ten sam system. Bosch 0261200402...403...405 i będzie grało. W tunelach to napewno płyn chłodniczy???a nie olej???a może płyn od spryskiwaczy z pękniętego wężyka kapie na silnik od góry. Płyn chłodniczy to największy problem z możliwych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 nie no wlasnie olej to nie tylko cos w stylu wody a plyn od spryskiwaczy to tez nie bo niedawno wezyki poprawilem i nie ma szans na wyciek ale i plyn chlodniczy musze dosyc czesto dolewac i sie zastanawialem co sie z nim dzieje,a i na jesien mechanik robil zawory i tak mi sie wydaje ze uszczelki dobrze nie wlozyl bo nawet na tej gumie co idzie od cewki do swiecy to takie cos jakby guma takiego szarego koloru jest i nawet mozna palec ta uszczelke ruszyc co jest nad swiecami w tym tunelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 a myłeś może ostatnio silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal525 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 no niestety silnika nie mylem bo sie boje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.