Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 W styczniu robiłem remont silnika , wszystko w środku jest nowe. Ciśnieni jest ok i prawie jednakowe na wszystkich cylindrach. Zmieniłem juz chyba wszystko co mozna. Wydałem juz wiecej niz te auto jest warte i dalej nie ma czym jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 zobacz jeszcze w sterowniku,pin 25 cewka zapłonowa cyl 1,52 cyl 2,24 cyl i 51 cyl 4,a także sterowanie wtrysków,pin 32 cyl 1,pin 3 cyl 2,pin 31 cyl 3 i pin 4 cyl 4 może coś przerywa tam,zaśniedziało,urwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Dirty ale czy np. jakby cos było urwane czy zasniedziałe to przerywało by i na małych i na duzych obrotach a tu przerywa tylko na małych. No i komp ciagle pokazuje że silnik dostaje za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 no nie wiem,ale sprawdzić nie zaszkodzi,jest jeszcze możliwość ,że ciągnie gdzieś przez servo hamulca,też jest wspomagane podciśnieniowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 To też już sprawdzałem i nic podejrzanego nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 a jak wygląda praca sondy lambda, oscyluje przez cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Na kompie pokazało ze sonda jest ok , oscylowała cały czas od małych wartosci do dużych i spowrotem. Jak ja odepnę to silnik pracuje gorzej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Witam, przeczytalem kilka postow i wpadlem na pomysl, a moze by tak oddac do kogos kto zawodowo zajmuje sie BMW? Kto ma obszerna wiedze, jakies tam czesci na podmianke i nie bedzie wymianial wszystkiego po kolei tylko sprawdzi/popodmienia niektore elementy i w ten sposob dojdzie do tego co jest zle? Polecilbym Ci kolege, ktory od kilkunastu lat siedzi w BMW, zawsze jak czegos nie potrafie zrobic to do niego oddaje auto. Chyba nie bylo jeszcze takiej rzeczy, ktorej by mi nie doradzil, w sumie wiele rzeczy naprawialem z nim na telefon jak chcesz numer daj znac to dam Ci na PW. No i mam tez jedno pytanie, w jaki sposob sprawdzales cewke, czy chociazby przeplywomierz? Bo pisales wczesniej, ze sprawdzane kilka razy i na 100% dobre. Od siebie dodam tyle, podobne problemy mozesz miec przez: kable/cewki/swiece/regulator cisnienia paliwa/pompe paliwa/zapchany filtr/przeplywomierz/reset mapy benzyny, moze gaz rozjezdza masakrycznie mapy Prawie kazdy z tych elementow 9/10 mechanikow sprawdzi i Ci powie, ze sa sprawne. Bo nie maja pojecia o tym. Ja w E32 mialem podobny problem i nikt nie wiedzial co jest grane, jeden gosc wyczail, ze na jednym kablu cos tam bylo. Po wymianie super. Gaz w aucie ma to do siebie, ze najpierw zaczyna cos szwankowac na gazie, a pozniej dopiero na benzynie ( tak jakby gaz byl wyczulony na problemy w aucie ). Edytowane 8 Czerwca 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 W mojej okolicy nie ma nikogo takiego. Gdzie bym nie podjechał to kazdy każe wymienić świece , kable , kopułkę i na ty się kończy . A z jakiej miejscowości jest twój kolego bo nie mam zabardzo czasu żeby daleko jeżdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Hmm z Polkowic to jest 180km. Przez telefon pewnie powie Ci to samo Zaktualizowalem poprzedni post wiec zerknij tam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Wiesz co ja w e30 przy walniętym emulatorze miałem tak, że przy zmianie biegów szarpało (na gazie), na benzynie też było tak jakby nie chodziła na wszystkie cylindry. W M40 jest półsekwencyjny wtrysk i wielu montażystów się na tym przejeżdża, bo montują emulator jednokanałowy lub wbudowany w sterownik gazu do wtrysku jednopunktowego tnąc przy tym przewód plusowy- stały. a wtryski sterowane są masą. Jeżeli masz osobny emulator to przełącz na gaz i wypnij kostkę z niego. Jeżeli masz wbudowany w sterownik znajdź 2 kable tego samego koloru które idą od listwy wypnij kostkę ze sterownika gazu i zmostkuj te przewody. Sprawdzić nie zaszkodzi a nóż się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Tak wogule co to jest ten emulator i gdzie sie znajduje ? Szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 moduł elektroniczny do instalacji gazowej który odcina sterowanie wtryskiwaczami bęzyny po przejściu na LPG. np takie coś: MEGAPOL - samochodowe instalacje gazowe - LPG - auto gaz - autogaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Dzięki Grzesiek. Wiem co to jest , znam to tylko pod inną nazwą. Ja odłączyłem całą instalację gazową i nic sie nie zmieniło , odpiełem wszystkie kable i jezdziłem tylko na benzynie przez kilka dni. To raczej nie bedzie wina emulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 A po tym zabiegu zresetowales mapy benzyny? Jesli nie to watpie zeby samo z siebie sie naprawilo po rozjechaniu gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Po za tym, może się mylę, ale samo wypięcie nic nie da trzeba zmostkować to co jest cięte, czyli zasilanie listwy wtryskowej;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 zgadza się, po odpięciu emulatora wtryski nie powinny pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 No i nadal jestem ciekawy jak sprawdzales przeplywomierz, przeciez to jest mega czule urzadzenie, kto to sprawdzal i w jaki sposob, ze stwierdzil, ze jest w porzadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 No dobra może i racja nie mostkowałem żadnych przewodów po wypieciu gazu , myslałem że starczy samo wypiecie instalacji. Chris a przepływkę , cewkę i kilka jeszcze rzeczy sprawdzałem w taki sposób że mój kolega ma BMW z takim samym silnikiem jak ja i wymienialiśmy się tymi częściami . Moje części nie zakłócały u niego pracy silnika a jego u mnie nic nie pomagały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 (edytowane) No dobra może i racja nie mostkowałem żadnych przewodów po wypieciu gazu , myslałem że starczy samo wypiecie instalacji. Chris a przepływkę , cewkę i kilka jeszcze rzeczy sprawdzałem w taki sposób że mój kolega ma BMW z takim samym silnikiem jak ja i wymienialiśmy się tymi częściami . Moje części nie zakłócały u niego pracy silnika a jego u mnie nic nie pomagały. W takim wypadku zwracam honor mi przeplywke kazdy lookal, komputery itp wszystko super, a i tak byla uwalona chyba, ze kolegi byla rowniez slaba, 80% przeplywek jest uwalonych ( wedlug mnie bo mialem jakies 5 bmw i w kazdym przeplywka byla padnieta Edytowane 8 Czerwca 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Ja też już kiedyś miałem uwaloną przepływkę i wymieniałem ale wtedy objawy były inne niż teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam ponownie. Długo nie byłem na forum ale chciałbym podziękować wszystkim kolegom za rady. Moja E36 chodzi tera idealnie. Odłączyłem całkiem instalacje gazową , wykasowałem kompa w aucie i wszystko jest ok. Byłem wcześniej u kilku gazowników i każdy twierdził że instalacja gazowa jest ok a problemu trzeba szukać w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 no widzisz ja przez gaz też miałem problemy z silnikiem, przypomnij jaka to dokładnie instalacja, jakie podzespoły itd, to znajdziemy co musisz wymienić by znów było OK i na PB i na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Instalacja jest Lovato a komputer AG . Przez kilka ładnych lat jezdziłem na tym i nigdy nie miałem z tym problemów. Aż pewnego dnia zaczęło strasznie szarpać i przerywać silnikiem. Rozwaliło przepływkę. Po wymianie bez zmian. Sprawdziłem krokowca ale też okazał się dobry. Przy mierzeniu cisnienia okazało się że na jednym cylindrze jest bardzo małe cisnienie. Po wymianie pierścieni i kilku tam rzeczy w silniku nie te auto , az chce się jezdzic ale dalej szarpie. Wymieniam praktycznie wszystko co można (świece,kable,czyjniki....) i dalej szarpie i przerywa. Gazownicy twierdzą że instalacja gazawa jest na 100% sprawna i kazdy karze wymieniać świece,kable,kopułkę i palec , choć już wszystko jest nowe. Dopiero po kilku miesiącach szukania odpinam komputer od gazy i kasuję kompa w aucie. Pierwsza próba była straszna , obrotomierz skakał jak wściekły. Ale nastepnego dnia odpalam , jadę i nie te auto. Silnik pracuje równo, nie przerywa , nie szarpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.