Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 no tak,bo iskry nie miało,ale może po prostu szwankować,i daje impulsy kiedy se chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 OK. Dzięki dirty. Jutro podjadę do kolegi i podmienię . Może w końcu to bedzie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 TEV to jest odprowadzanie oparów,filtr z węglem aktywnym,pewno jest zawalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 A czy ten filtr z węglem aktywnym może mieć jakiś negatywny wpływ na pracę silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 hm,nie znam dokładnej zasady działania tego ustrojstwa,ale to jakoś tak-opary ze zbiornika,poprzez ten filtr,idą do kolektora ssącego,więc jeśli byłby dziurawy,to mogłoby zasysać za dużo powietrza,i stąd te błędy pobieranego powietrza,tak sobie to kombinuje,więc myśle,że ma wpływ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 No dobra jak jest dziura to może i tak. Ale jak jest np. przypchany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 to raczej nic sie nie dzieje,tu chyba o ekologie chodzi,ale jak jest dziura,to jest i lewe powietrze w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Sprawdziłem już filtr i jest cały ,żadnych nieszczelności. Ostatnio pryskałem startem na cały układ dolotowy, kolektor i wszędzie obok i nic, obroty wzrosły dopiero jak prysnełem w okolica wlotu do filtra powietrza. czyli wszystko jest szczelne a na kompie pokazało że dostaje się za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ten węglowy od oparów sprawdziłeś?może jakiś przewód od niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Sprawdzałem całą obudowę i wszystkie przewody koło niego. Wcześniej też pryskałem tam tym startem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 hm,żebyś miał zrzuty błędów z inpy,może coś by dały,hm,a jak serwo hamulca ?też jest zasilane podciśnieniem z kolektora,kurde,to mi na coś z powietrzem,po tym co napisałeś wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Co do serwa to nie mam pojecia. Inpa nie pokazała żadnych błędów. Tylko na tych punktach co podałem wczesniej były wykrzykniki i wszystko przekraczało normę. Najwięcej ten filtr weglowy ( ponad 100 ). Cała reszta była ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 tak sobie pomyślałem jaki jest objaw kończącego się paliwa? .... taki jakby nie chodził na wszystkie gary może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa? albo pompka? albo filtr totalnie syfem zawalony... jedź do mechanika niech sprawdzi ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, ten silnik nie ma czujnika ciśnienia więc błędu nie będzie,\. Warto sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Grzesiek to raczej odpada , bo jak przełączę na gaz to jest tak samo a nawet i jeszcze gorzej . Najpierw działo się to tylko na gazie a na benzynie nie , ale po jakimś czasie i na tym i na tym. teraz nawet nie przełączam na gaz. Czujnik położenia wału podmieniłem i to samo. Sprawdzałem go też miernikiem i wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 a możesz nagrać jakiś filmik jak auto pracuje? jaki masz gaz? resetowałeś ECU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Resetowałem już ECU. Filmiku nie za bardzo na czym mam nagrać. Gaz mam zwykły ale nie pamiętam nazwy. Ostatnio wcale go nie włączam. Powiedziano mi ostatnio że to mogą być objawy zużytego wałka rozrządu. Ze zawory mogą całkiem się nie otwierać i dlatego tak przerywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdziłem ponownie filtr węglowy i zauważyłem że elektrozawór jest ciągle otwarty a silnik cały czas zasysa powietrze przez filtr. Zmieniłem elektrozawór i przerywanie silnika prawie znikło . szarpnie czasem tak ze dwa razy ale jest poprawa w znacznym stopniu lecz nie do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 ten zawór na wyłączonym zapłonie ma być otwarty, aby podczas dopalania mieszanka była wzbogacona oparami z baku. Po przekręceniu zapłonu ma się zamknąć. Przy silniejszym obciążeniu silnika zawór się otwiera i wzbogaca mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 a na gazie teraz tez szarpie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Jeszcze nie jezdziłem na gazie ale dzisiaj zatankuję to sprawdzę. Jak można sprawdzić czy filtr węglowy i elektrozawór są dobre? Bo jak podłączę auto pod kompa to parametry pracy filtra wykraczają daleko ponad normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Wyciągnij przewód podciśnieniowy, który dochodzi od zaworu do zespołu przepustnicy i zassij przez owy przewód powietrze. Na wyłączonym zapłonie ma przepuszczać, a po przekręceniu zapłonu ma się natychmiast zamknąć. Możesz wykorzystać wolne moce przerobowe i wyczyścić pochłaniacz par paliwa (filtr z węglem aktywnym) jeżeli masz z blachy to nie ma problemu tylko kombinerki, cienki śrubokręt i można go rozebrać, powymieniać gąbki lub filc, naszykuj sobie jeszcze jakiś słoik żeby przesypać chwilowo węgiel, najlepiej litrowy bo trochę tego jest. Regulator ciśnienia paliwa jest sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Na gazie lipa szarpie jak wczesniej i jak już zacznie to nie może powrócic do normy, muszę przełączyć na benzynę. Regulatora ciśnienia paliwa nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 możliwe, że emulator wtryskiwaczy już nie żyje:( a jakiej marki masz gaz założony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Gaz mam firmy Lovato . Ale jakby uszkodzony był emulator wtryskiwaczy czy wtryskiwacze to na gazie powinien pracować dobrze. Na początku przerywał tylko na gazie a z biegiem czasu i na gazie i na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 a mierzyłeś kompresje w cylindrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.