Marek331 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Moja E36 1,8 M40 stała nieruszana ponad 6 miesięcy. Od niedawna znowu ją jeżdżę ale niestety co chwila pojawia się nowy problem. Teraz silni nie pracuje na wszystkie gary.Odpalam ,ruszam i jadę . Wszystko ok. Ale gdy po pewnym czasie dojeżdżam do skrzyżowania i staję na czerwonym zaczyna się problem. Przy ruszaniu silnik szarpie i nie chodzi na wszystkie gary. Ale gdy powoli się rozpędzam i wzrastają obroty wszystko się normuje. Ale niestety jest tak za każdym razem jak tylko przystanę albo spadną obroty. Świece , kable , kopułka , palec wszystko to już wymieniłem już na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 sprawdz przepływomierz może dostaje lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 po czym wnioskujesz że nie chodzi na wszystkie gary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Przepływomierz jest dobry jak i dolot. Słychać po pracy silnika że nie chodzi na wszystkie gary, zmienia się dzwięk , szarpie i traci moc. Dopiero wraz ze wzrostem prędkości i obrotów wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 gdy tak się będzie działo to zdejmuj fajki ze świec żeby było wiadomo który to cylinder, takie objawy mogą wskazywać nie tylko na to że któryś cylinder nie chodzi, ale też na to że wszystkie pracują i kuleją z jakiejś przyczyny (układ zapłonowy, układ mieszanki paliwa) bezpośrednią przyczyną może być jakiś czujnik (czujnik obrotów, przepływka, lambda... nieszczelność w dolocie, niskie ciśnienie na listwie wtryskowej i wiele innych) masz możliwość podjechać do kogoś na kompa? bez konkretnych informacji ciężko postawić diagnoze. jaki jest Twój stopień wtajemniczenia w mechanike? piszesz że dolot jest ok, a powiedz czy odkręciłeś kolektor, sprawdziłeś każdy centymetr rury dolotowej, skręcając go ponownie uszczelniłeś wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Z kompem to jest problem w mojej okolicy.Chyba że ktoś zna kogoś dobrego w okolicy Kłodzka. Przepływka i dolot były sprawdzane i na pewno wszystko jest dobrze. Zawsze jak opisze jakiś problem na forum to radzą żeby sprawdzić przepływkę i dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tak wogule to wcześniej opisywałem podobny problem tylko że silnik pracował dobrze na benzynie a nie chciał na gazie. Na wysokich obrotach było ok a jak tylko zeszłem na niskie to przerywał ale tylko podczas jazdy bo jak stałem i przełączyłem na gaz to wolne obroty były i silnik chodził dobrze tak jak i po zatrzymaniu auta. Przerywał tylko podczas jazdy. Teraz wcale nie jeżdżę na gazie. Ale niestety podobne objawy zaczęły się pokazywać teraz na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 radzą żeby sprawdzić przepływkę i dolot bo to standard,czujnik temperatury,czujnik położenia wałka,to sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 tak jak ktoś pisał wcześniej zdejmuj po kolei faje aby mieć wiedzę który cylinder nie chula i w jego obwodzie sprawdzaj może cewka klękła ja tak bym robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Mariusz13 moje auto na postoju pracuje normalnie, dopiero podczas jazdy wszystko się zaczyna. Dzisiaj został ponownie sprawdzony przepływomierz , dolot i wymieniłem czujnik temperatury. Czujnika wałka u mnie nie ma jest za to czujnik impulsów na kablach. Też został sprawdzony . I nic to nie dało a silnik jakby z dnia na dzień przerywał coraz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 może problem tkwi w dostarczaniu paliwa może pompa paliwa klęka i jak wkręcasz na obroty to już nie wyrabia a na postoju gdy nie potrzebuje auto tyle paliwa to jeszcze daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Raczej chyba nie bo jak silnik jest zimny to auto chodzi idealnie , nie przerywa , ma równe obroty i dobrze przyśpiesza nawet przy gwałtownym wciśnięciu gazu. Problem zaczyna się gdy silnik jest już ciepły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam, jak stała pół roku to możliwe, że wtrysk złapało, nalej czegoś do czyszczenia wtryskiwaczy najlepiej z Valvoline i przegoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jak miałem zapieczony wtrysk to na zimnym auto też chodziło normalnie:) - e30 M40B18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Sprawdzałem juz wszystko co mi tu doradzano i to po kilka razy ale nic to nie dało. Mam już wyjechany wałek rozrządu i to sporo. Może to jest przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jeżeli wszystkie krzywki wytarte są jednakowo to raczej nie. Zdemontuj wtryski razem z listwa i sprawdź czy wszystkie chodzą. Ja nie miałem problemu bo dostałem komplet wtrysków za free więc nic mi nie zależało, wcześniej też próbowałem preparatów do czyszczenia wtrysków butowałem butowałem i też nic nie dało, także proponuję je sprawdzić po wyjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie wiem czy nie wyjdę na idiotę, bo jeśli chodzi o te silniki nie mam pojęcia zielonego ale w firmowym fordzie mieliśmy podobny problem okazała się że jest uszkodzona cewka. Jeśli strzeliłem gafe to wybaczcie już więcej nie będę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Cewke sprawdzałem kilka razy i jest dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Kiedyś miałem e36 z tym silnikiem została sprowadzona z niemiec podobno stała u pewnej kobiety około 6 lat nie ruszana. Z tym silnikiem działy się takie cuda jak u ciebie raz chodziła ok innym razem 5tyś obrotów się nie dało przekroczyć bo silnik sie dławił i prawie z ramy wylatywał. Miałem tego dość i wymieniłem go na M43 na łańcuszku rozrządu i od tej pory miałem święty spokuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Podłączyłem auto pod kompa. Błędów żadnych nie pokazało. tylko niektóre parametry pracy silnika nie mieszczą się w normach. Niektóre rozszyfrowałem a niektóre nie . Może ktoś wie o co tu chodzi: 1. Ignition angle 2.Total air consumption HLM 3.Neded air idle speed controver 4.Adaptionvalve TEV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 kąt zapłonu,przepływka,krokowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Przepływkę i krokowca podmieniałem z działającego auta i było bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 1. Ignition angle-kąt zapłonu 2.Total air consumption HLM-całkowity pobór powietrza,HML,przepływka 3.Neded air idle speed controver-krokowiec sprawdziłeś dokładnie dolot?żadnych dziur,lewego powietrza? czujnik położenia wału i wałka podmień,sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 dolot sprawdzałem i to kilka razy i wszystko z nim ok , z tego co piszesz nie podmieniałem tylko czujnika położenia wału , raz go tylko odpiełem to auto natychmiast zgasło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 A co to jest Adaptionvalve TEV ? Bo to najbardziej wykracza ponad normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.