viviek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 witam wszystkich, byłem na przeglądzie i okazało się że przedni amortyzator mi się wylał. Mam do Was takie pytanie czy lepiej zainwestować w coś oryginalnego i lepszego typu bilstein lub sachs czy może lepiej od razu wymienić na gwint? jeśli tak to jakiego rodzaju ? na allegro widzialem zawieszenie gwintowane Ta Technix i MTS ale całość za 700-900zl troche dziwi skoro amorki tylko na przód z w/w firm kosztują 300zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Miałem Sachs'y wytrzymały dwa lata i wylały oba (fakt że ostro trochę je traktowałem) teraz założyłem SLR'y i na razie ponad pół roku spokój a co najmniej połowę tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satyr Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam ,ja założyłem najtańsze gazówki firmy bilstein za 278zł za 2szt i nie narzekam,mam na myśli oczywiście przód!happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ja do E32 wlozylem monroe na tyl i lataja juz 2 lata ;] nie bylem przy kasie jakos wtedy. Ale do E39 bralbym oryginaly, wiesz, ze na gwincie plomby wypadaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 witam wszystkich, byłem na przeglądzie i okazało się że przedni amortyzator mi się wylał. Mam do Was takie pytanie czy lepiej zainwestować w coś oryginalnego i lepszego typu bilstein lub sachs czy może lepiej od razu wymienić na gwint? jeśli tak to jakiego rodzaju ? na allegro widzialem zawieszenie gwintowane Ta Technix i MTS ale całość za 700-900zl troche dziwi skoro amorki tylko na przód z w/w firm kosztują 300zł/szt jak masz kasuczi to kup bilsteiny b6/b8,a co do tanich gwintów,to dlaczego się dziwisz,ze zestaw jest tańszy niż pojedyńczo :?: wiesz, ze na gwincie plomby wypadaja? jeżeli mnie pamięć nie myli to kolega miał poprzednie auto od matiego na gwincie,więc wie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Miałem Sachs'y wytrzymały dwa lata i wylały oba (fakt że ostro trochę je traktowałem) teraz założyłem SLR'y i na razie ponad pół roku spokój a co najmniej połowę tańsze Ja mam srl od 2 lat i jest ok to są dobre amorki za dobrą cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 jak masz kasuczi to kup bilsteiny b6/b8,a co do tanich gwintów,to dlaczego się dziwisz,ze zestaw jest tańszy niż pojedyńczo :?:jeżeli mnie pamięć nie myli to kolega miał poprzednie auto od matiego na gwincie,więc wie co i jak Nawet mnie nie straszcie z tymi gwintami bo kupiłem właśnie zestaw, 1300 zł trochę szkoda wydać na marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Nawet mnie nie straszcie z tymi gwintami bo kupiłem właśnie zestaw, 1300 zł trochę szkoda wydać na marne. ale co straszyc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 wiesz, ze na gwincie plomby wypadaja? Ups jak się nie umie czytać to się człowiek w konia robi czasem , zamiast plomby to przeczytałem problemy . Sorry my bad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 no wypadające plomby od gwintu to też problem,średnio co pół roku jakaś mi wyleci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 jak masz kasuczi to kup bilsteiny b6/b8,a co do tanich gwintów,to dlaczego się dziwisz,ze zestaw jest tańszy niż pojedyńczo :?:jeżeli mnie pamięć nie myli to kolega miał poprzednie auto od matiego na gwincie,więc wie co i jak dokładnie jak mówisz, dobrą masz pamięć, ogólnie nie było źle a wręcz byłem zdziwiony że nie bylo jak na taborecie. ale fakt wszelkie progi, przejazdy kolejowe zwalniam prawie do 0-5km/h. znalazlem na allegro komplet 2 amortyzatorów bilstein + osłony = odboje za 500zl, gazowki oczywiscie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 proszę o pomoc pilna sprawa !! po zdekodowaniu VIN-u otrzymałem takie info [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]S704A [/TD] [TD] M SPORTFAHRWERK [/TD] [TD] M Podwozie sportowe [/TD] [/TR] [/TABLE] czy muszę kupić amorki przód wersja M ?? czym się różnią od nieemkowych? Ewentualnie czy słyszeliście o czymś takim jak regeneracja amortyzatorów? przypomnę że wylał mi się prawy amorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 dodam że mam trójeczkę z 91r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 proszę o pomoc pilna sprawa !!po zdekodowaniu VIN-u otrzymałem takie info [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]S704A[/TD] [TD] M SPORTFAHRWERK[/TD] [TD] M Podwozie sportowe[/TD] [/TR] [/TABLE] czy muszę kupić amorki przód wersja M ?? czym się różnią od nieemkowych? Mam to samo i tak jak Ty dowiedziałem się z VINu To nie jest zawieszenie M3, jest tylko niższe i sztywniejsze od serii. Ja u siebie wpakowałem standardowe pod e36 i nie ma różnicy... Oprócz oczywiście tego, że lepiej amortyzują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo i tak jak Ty dowiedziałem się z VINu To nie jest zawieszenie M3, jest tylko niższe i sztywniejsze od serii. Ja u siebie wpakowałem standardowe pod e36 i nie ma różnicy... Oprócz oczywiście tego, że lepiej amortyzują dzieki wielkie , lece dziś zamówić amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 A jakie amorki zamawiasz bo ja założyłem srlline i powiem tobie ze hulam już 2lata i nic się nie dzieje a wcale nie były drogiehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Też muszę przyznać że SRLine spisuje się dobrze a cena śmieszna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 bilsteiny za ok 230zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 (edytowane) A jakie amorki zamawiasz bo ja założyłem srlline i powiem tobie ze hulam już 2lata i nic się nie dzieje a wcale nie były drogiehappy_bmw Też muszę przyznać że SRLine spisuje się dobrze a cena śmieszna. Apropos... Jak spore grono tutaj też założyłem SRLine, jakieś 8 mies. temu i jest cacy bilsteiny za ok 230zł/szt Ja zapłaciłem za kpl. (L+P) amory, osłony, odboje, montaż - 300zł Edytowane 9 Maja 2012 przez banan_owiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 hmm ja zamówiłem kpl. (L+P) amory, osłony, odboje z Bilsteina i po rabacie wyszło 520zł bez montażu.... jutro jeszcze zapytam o te co mówicie i jak będą to zmienie je dziekuje za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heros Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 a ja jeżdzę bez amorów hehe żartuje :mrgreen: w swojej trumience z racji tego że mam podwozie M tech. wrzuciłem to co było sachs poprzednie wytzymały od 98 r do nie dawna i z tego co mówił dziadzia niemiec amorów nie wymieniał Ale jestem pewien że te nowenie nie wytrzymają tyle w naszym dziurawym kraju :lol:[h=3] [/h] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 No tego możesz być pewien,ja też tak obstawiam:) Co jakiś czas systematycznie pada któraś z części zawieszenia,do tego trzeba się przyzwyczaić. Jak poprzednie wytrzymały Ci tyle lat to bardzo długo,jestem zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 ja dziś zamówiłem te SRliny i wieczorem biore się za wymiane, choć w sklepie mi powiedzieli że w katalogu pokazuje im że pasują od 95r., na wszelki wypadek kazałem nie odsyłać bilsteinów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 witam wszystkich <bmw> ja mam wlasnie zalozone zawieszenie gwintowane TA TECHNIX i jak narazie bardzo dobrze sie sprawuje w moim e36:lolol wolalem troszke dolozyc niz kupoic zwykle sportowe niewielka roznica cenowa aduzo wieksz mozliwosc, kazdy ustawia sobie wysokosc pod siebie :mrgreen: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 dzisiaj byla próba wymiany amorków niestety zakonczona niepowodzeniem. Te SRLiny mają inny kształt trzpienia ktory nie wchodzi w łożysko. doatkowe pytanko czy można dokupić sama gume pod sprężyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.