piotras120682 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Cześć wszystkim:) Mam taki problem z BMW E36 sedan limuzyna 1.8 M43. Problem jest taki Wciskając pedał hamulca pedał jest twardy lecz po ułamku sekundy pedał robi się miękki i od razy włącza się ABS tak się dzieje w czasie jazdy i na odpalonym silniku. A na zgaszonym pedał jest ciągle twardy dodam ze są nowe szczęki hamulcowe i nie ma wycieku z cylinderków. Co może być przyczyna ze tak się dzieje? Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez piotras120682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wymieniałeś płyn ? może zapowietrzone są hamulce ja bym zaczął od zalania świeżego płynu i porządnie całość odpowietrzył... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 pierwszym problemem twoich HAMULCÓW jest tytuł posta:bag:hehe,później już dobrze piszesz,odpowietrzyłeś dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 pompa ABSu moze byc zapowietrzona nowy plyn i konkretne odpowietrzanie powinno pomoc 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 pierwszym problemem twoich HAMULCÓW jest tytuł posta:bag:hehe,później już dobrze piszesz,odpowietrzyłeś dobrze? Nie zwróciłem uwagi. Tak niby jest wszystko odpowietrzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Od których kół zacząć odpowietrzanie układu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 zaczyna się zawsze odpowietrzanie od najdalszego koła czyli tylnego prawgo potem lewy tył następnie przód prawy i potem lewy przód . Nie zaszkodzi powtórzyć jeszcze raz tą kolejnośc od nowa, jak pisali na nowym płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Nie zwróciłem uwagi luzik,zdarza się,tylko fajnie w tytule raziło:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wpadający pedał raczej nie jest symptomem nieodpowietrzonego układu hamulcowego, ja raczej stawiałbym na jego nieszczelność. Sprawdź, czy nie masz gdzieś wycieku, sprawdź wysprzęglik, tam najczęściej powstaje nieszczelność układu hamulcowegop. Na zgaszonym silniku pedał będzie twardy, ponieważ nie działa servo. Sprawdź przy okazji poziom płynu w zbiorniczkuhappy_bmw 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Odpowietrzenie układu potrzebny nowy płyn hamulcowy, wysoki taboret bądź klocek czy coś co było by wyższe od poziomu zbiorniczka płynu hamulcowego, litrowy bądź większy pojemnik, 2-3m weżyka gumowego najlepiej przeźroczystego i chejka. Do pojemnika wlewasz zassany płyn z zbiorniczka płynu (oby jak najwięcej)i ustawiasz go na podniesienu. Zbiorniczek zalewasz do pełna świeżym płynem i pod samochód zaczynasz od tyłu (zbiorniczek z płynem masz z przodu po prawej stronie to zaczynasz od koła najdalszego końca czyli po przekontej tył lewe. odkręcasz odpowietrznik wtykasz jeden koniec wężyka drugi wkładasz do pojemnika na podniesieniu z starym płynem wazne by końcówka była zanóżona w płynie wchodzisz do samochodu i pompujesz pedałem hamulca. Fajnie by było jak byś miał na widoku wężyk i obserwujesz przepływ płynu jak wymieniasz płyn to patrzysz po kolorze jak sie rozjasni i bąble nie lecą a wężyk masz cały zapełniony płynem to operacja z jednym kołem zakończona(pamietaj by zbiorniczek był zalany płynem) zakręcasz odpowietrznik i przytrzymując kleszczami weżyk by płyn nie wypłynął odpinasz i zapinasz pod drugie tylne koło i powtarzasz czynność tak jak z pierwszym kołem. Nastepnie przednie po przeciwnej stronie zbiorniczka i na końcu to koło po kturej jest zbiorniczek w ten sposób na bank masz odpowietrzony układ wymieniony płyn i do tego możesz zrobić to sam. Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 A więc koledzy problem rozwiązany: Party: Mieliście racje układ był zapowietrzony. Dzięki wszystkim za podpowiedziuklon_bmwuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.