Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim:) Mam taki problem z BMW E36 sedan limuzyna 1.8 M43. Problem jest taki Wciskając pedał hamulca pedał jest twardy lecz po ułamku sekundy pedał robi się miękki i od razy włącza się ABS tak się dzieje w czasie jazdy i na odpalonym silniku. A na zgaszonym pedał jest ciągle twardy dodam ze są nowe szczęki hamulcowe i nie ma wycieku z cylinderków. Co może być przyczyna ze tak się dzieje?

Edytowane przez piotras120682
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczyna się zawsze odpowietrzanie od najdalszego koła czyli tylnego prawgo potem lewy tył następnie przód prawy i potem lewy przód .

Nie zaszkodzi powtórzyć jeszcze raz tą kolejnośc od nowa, jak pisali na nowym płynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadający pedał raczej nie jest symptomem nieodpowietrzonego układu hamulcowego, ja raczej stawiałbym na jego nieszczelność. Sprawdź, czy nie masz gdzieś wycieku, sprawdź wysprzęglik, tam najczęściej powstaje nieszczelność układu hamulcowegop. Na zgaszonym silniku pedał będzie twardy, ponieważ nie działa servo. Sprawdź przy okazji poziom płynu w zbiorniczkuhappy_bmw

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzenie układu potrzebny nowy płyn hamulcowy, wysoki taboret bądź klocek czy coś co było by wyższe od poziomu zbiorniczka płynu hamulcowego, litrowy bądź większy pojemnik, 2-3m weżyka gumowego najlepiej przeźroczystego i chejka. Do pojemnika wlewasz zassany płyn z zbiorniczka płynu (oby jak najwięcej)i ustawiasz go na podniesienu. Zbiorniczek zalewasz do pełna świeżym płynem i pod samochód zaczynasz od tyłu (zbiorniczek z płynem masz z przodu po prawej stronie to zaczynasz od koła najdalszego końca czyli po przekontej tył lewe. odkręcasz odpowietrznik wtykasz jeden koniec wężyka drugi wkładasz do pojemnika na podniesieniu z starym płynem wazne by końcówka była zanóżona w płynie wchodzisz do samochodu i pompujesz pedałem hamulca. Fajnie by było jak byś miał na widoku wężyk i obserwujesz przepływ płynu jak wymieniasz płyn to patrzysz po kolorze jak sie rozjasni i bąble nie lecą a wężyk masz cały zapełniony płynem to operacja z jednym kołem zakończona(pamietaj by zbiorniczek był zalany płynem) zakręcasz odpowietrznik i przytrzymując kleszczami weżyk by płyn nie wypłynął odpinasz i zapinasz pod drugie tylne koło i powtarzasz czynność tak jak z pierwszym kołem. Nastepnie przednie po przeciwnej stronie zbiorniczka i na końcu to koło po kturej jest zbiorniczek w ten sposób na bank masz odpowietrzony układ wymieniony płyn i do tego możesz zrobić to sam. Pozdrawiam

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...