Gość ChriS. Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Panowie, kto mi zmierzy jaki ma przeswit przod/tyl w seryjnym zawieszeniu oraz w m-techniku. U mnie od nadkola do opony jest 4cm z przodu i 2cm z tylu. Nie wiem, czy jest to miarodajne bo mozecie miec inne opony. Zalozmy, ze chodzi o rozmiary preferowane do BMW. Chce sie upewnic, ze po tych wszystkich latach mam nadal m-technika i nikt nie wymienil amorkow na zwykle. Dodatkowo kto zapoda zdjecie E39 obnizonej 40/20 oraz 60/40 bo nie jestem pewien, ktore wybrac 40/20 w zasadzie obnizy mi tylko przod o 20mm bo tyl juz mam obnizony o 20mm z m-technika. Wiec zeby auto ladnie siadlo chyba potrzebuje 60/40 czyli w porownaniu do tego co mam teraz siadzie 40mm/20mm, czyli dokladnie tyle ile mam przeswitu. Choc moj bieznik ma 3mm, nowy prawie centymetr wiec jak kupie nowe oponki to jeszcze sie troche schowaja w nadkole. Stad moja prosba o fotke kogos kto ma taki zestaw cobym zobaczyl jak to siedzi. Sprezyny polecaja Eibecha i Weitec'a po 1000zl za komplet, ale ludzie polecaja rowniez sprezynki MTS Technik i maja one wiele pozytywnych opini, dodatkowo kosztuja 400zl. Mysle, ze nie bede sie wydurniac i zakupie wlasnie mtsa, w koncu bedzie komplet z amorkami Tak wyglada -20/-20 m-technik przeswit z przodu 4cm z tylu 2cm http://img690.imageshack.us/img690/1816/img2177q.jpg Edytowane 6 Maja 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 źle mierzysz!! musisz mierzyć od np nadkola do osi koła!!czyli połowy delielka na feldze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Magda mowi, ze nie zmierzy bo zglebie auto i nie bedzie mogla swobodnie jezdzic ( ja w Niemcowni siedze ) hehe Edit: Dobra namowilem Madzie Przod 35.5 Tyl lewe 33.5 prawe 32.5 co jest dziwne troche. Moze krzywo stoi, jak wroce do Polski to sprawdze. To jak Panowie, kto pomoze? Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Może sprężyny, stąd ta różnica, lub autko krzywo stałopytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 jutro swojego szatana zmierzę hehe to napisze co i jak:) no chyba że nie bede w stanie to pojutrze:):drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Jutro zmierzę u siebie. Mam seryjne zawieszenie, jedynie wzmacniane sprężyny, ale to chyba raczej nie będzie miało znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 A propos, bo zapomniałem dodać. Trzeba wziąć zakładkę na różnicę biorąc koła, średnicę, profil, szerokość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 A propos, bo zapomniałem dodać. Trzeba wziąć zakładkę na różnicę biorąc koła, średnicę, profil, szerokość tiaa,a przeczytaj to i chwilkę pomyśl źle mierzysz!! musisz mierzyć od np nadkola do osi koła!!czyli połowy delielka na feldze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 No dzieki mierzeniu do centrum felgi ominiemy blad pomiarowy takze Panowie czekam na pomiary. Seryjne Tomasso wynika, ze powinno miec 20mm wiecej niz moje czyli przod 37.5 natomiast tyl 35.5 i przeswit z przodu 6cm, natomiast z tylu 4cm jesli masz felgi z oponami przewidzianymi przez fabryke (t.j. nie odbiegajace wiecej niz chyba tam 1% objetoscia od oryginalu) to mniej wiecej tak to bedzie wygladac, no chyba, ze mi po latach juz ktos wlozyl zwykle amorki, a roznie to bywa wiec wole sie upewnic zanim kupie sprezyny i obnize fure. Dowiedzialem sie z wiarygodnego zrodla, ze -60 moga nawet amory m-technika nie wytrzymac, ewentualnie obnize tylko przod poki co -20 jeszcze czyli razem -40 co powinno zniwelowac nam mniej wiecej efekt tzw. motorowki i autko powinno wtedy stac rowno z tylu jak i z przodu. No zobaczymy jak wyjdzie. Dawajcie fotki zebym zobaczyl jak to wyglada. Tomasso ma wiec na pewno seryjne, nie wiem jak Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 nie wiem jak Dyzio m tech przód Nivo tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Jutro sprawdzę rano, bo dzisiaj trochę za późno. Zmierzę od środka dekielka i od górnego rantu opony do nadkola.błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 tiaa,a przeczytaj to i chwilkę pomyśl fakt, trochę się zapędziłem , dzięki za sprostowaniehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 tomasso znasz opcje edytowania postów?? bo walisz juz kolejny raz jednego pod drugim!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [E39] Obniżenia przodu samochodu a komfort? 40/30 Przod ladnie lezy, tyl troche nizej niz przod, akurat 1cm za duzo. Chyba jednak 40/20 bedzie ladniej sie prezentowac? Co o tym sadzicie? 40/20 + ladnie, brak kozy, nie ma obawy, ze urwe miske, z amorkami na 100% sie nic nie stanie, wymienie tylko przod 60/40 + :drool: miske zgubie na pierwszej lepszej "autostradzie", mozliwe, ze amory nie dadza rady, tutaj juz komplet, strach, ze opona schowa sie w nadkole i nie bedzie sie to zbyt ladnie prezentowac narazie mam takie autosugestie Tutaj cos ala 60/40 na gwincie: http://img840.imageshack.us/img840/7619/img6378h.jpg Lepiej to wyglada niz 40/20? Mi sie wydaje, ze opona z tylu jest za bardzo schowana i wyglada jak stary kapec A chyba najlepiej jak dla mnie byloby 50/30 patrzac na rozne BMW bo wtedy opona laczy sie idealnie z nadkolem Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dobra juz przemyslalem, nigdzie nie ma 50/30 do E39, komplety sa tylko 40/30 a tylu nie chce tak nisko dac bo przod znow bedzie wyzej. Znalazlem jedne sprezynki tylko na przod JAMEX -40. Jaka renome ma ta firma? 60/40 moze byc juz za nisko. Poki co dam chyba -40 na przod i zobacze jak to bedzie wygladac. Chyba, ze dacie mi jakas fotke 60/40 i porownanie do 50/30 ale watpie, ze sie znajdzie. Poki jestem za tym, zeby przod opuscic i zobaczyc jak to wszystko bedzie sie prezentowac. Sprezyny nie sa takie drogie wiec jak cos zmieni sie na nizsze Ale fotki wklejcie bo sprezyny zamowie dopiero za kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie gdzie moge sprawdzic zawieszenie mtechnika? Mianowiscie sprawnosc amorkow? Dziur nie zbieraja zle, ale jak je wyjelem to je bardzo latwo otwieralem/skladalem. Kolega mowil, ze tak raczej byc nie powinno, ze zbyt latwo sie je rozklada.. Innych wad brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Sorki ChriS, troszkę zaniedbałem pewne sprawy. Mierzyłem u siebie i wychodzi mi w okolicach 37. Biorę drobne plus/minus. Stałem na prostym terenie, auto było odciążone z bagaży i osobhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 No to wszystko sie zgadza, ja naciskalem na przod auta i wydaje mi sie, ze troszke buja. Wpadajac 80km/h w maly kanal czuje jakby przod mi przestawialo lekko, ale ponoc to taki defekt sportowego zawieszenia ( odrywanie od drogi na nierownosciach ). No i zauwazylem ostatnio, ze jak stoje na poboczu ( kolega byl w kibelku ) to kazde auto przejezdzajace obok z predkoscia 80-90km/h zabujalo mi autem, dodatkowo przy wyprzedzaniu tira potrafi tez mi zawiac buda, a po kupnie tego nie mialem i tak mysle, ze moze mam uwalone amory z przodu stad te wszystkie problemy i stad tak mocno siadla? Co o tym sadzicie? Male dziury zbiera ladnie, duze - wiadomo mtechnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 możliwe że amorki siadły jedź poprostu na diagnostyke i zrób test sprawności ich! wtedy będziesz wiedział !! teraz to takie gdybanie.. jak nie podjedziesz to nie sprawdzisz!! a jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział!! hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 możliwe że amorki siadły jedź poprostu na diagnostyke i zrób test sprawności ich! wtedy będziesz wiedział !! teraz to takie gdybanie.. jak nie podjedziesz to nie sprawdzisz!! a jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział!! hehe Przeciez kazdy mowi, ze szarpak gowno pokaze, zwlaszcza jak amory sa sportowe stad pytam jak je sprawdzic, no chyba, ze teraz maja takie szarpaki, ze wykaze zuzycie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 M tech to sportowe?? jedź sprawdź 20zł to nie dużo:drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 M tech to sportowe??jedź sprawdź 20zł to nie dużo:drunk: No mtechnik to sportowe, twardsze i nizsze niz seria. No jak wroce to pojade dla swietego spokoju, ale jak gosc powie, ze mam np. 70% to i tak mu nie uwierze, a jak powie, ze mam 40% to tez ciezko bedzie mi uwierzyc bo takie amory sa twarde i moze zle wyjsc test nawet w google nie znalazlem jak sprawdzic takie amory hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Fakt, że szarpaki to tylko szarpaki, ale 20 zeta to nie wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Bylem na szarpakach, przod 76%, tyl 72%. Gosciu mowi, ze jak dla niego sa bardzo dobre. Hamulce rowniez, ale wyczail tuleje wahaczy przod, chyba sa rozerwane i dlatego przy hamowaniu mi autem szarpie. Myslalem, ze pokrzywione tarcze mam. Po weekendzie sie upewnie i wymienie. Pytanie teraz, na ile te 76% przod jest realne na amory mtechnika. Na ile szarpak wskazal prawde. Wrr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zajrzyj na moją lodówkę, mam z przodu coś 32cm, z tyłu chyba 35cm. Jak założyłem gwint to musiałem tu zrobić specjalny wpis do dowodu i na tym dodatkowym przeglądzie koleś właśnie mierzył od środka piasty do rantu błotnika i takie były wartości. To już jest na tyle nisko, że każdą "hopkę" muszę pokonywać powoli, wyjazd z domu na drogę jest mega trudny, więc raczej niżej nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.