rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam czy może mi ktoś powiedzieć jak zwiększyć obroty na postoju w Bmw 325i M50B25? Mam instalacje sekwencje założoną i na postoju czasami mi ta kolebie silnikiem choć wachania obrotów nie są zauważalne na obrotomierzu to jednak kiedy byłem na regulacji gazu to na kompie widziałem wachani między 650 a 700 obrotów i wydaje mi się gdybym troszkę podkręcił te obroty tak choć do 750 to było by ok bo kiedy nogą troszke dam więcej gazu i tak przy trzymam wtedy auto już równiej chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Może przyczynę usunąć lepiej jak faluje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 na paliwie jest OK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 U mnie falują obroty leciutko na benzynie ale nie wiem gdzie mam krokowy bo bym go po pierwsze przeczyścił. Może ktoś pomoże i da jakieś foto z zaznaczonym jego miejscem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Georgii,masz podwójny vanos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dirty m52 i ten słabszy więc jeden vanos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 krokowy jak jest to koło dolotu, wpisz sobie na allegro albo na google to zobaczysz jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 pod dolotem,za miarką oleju,chyba na dwóch śrubach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam, wydaje mi się, że falowanie + - 50 jest całkiem normalnym zjawiskiem przy sprawnych sondach lambda. Jakie masz obroty na benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 na kompie odczyt w każdym aucie skacze kilka kilkanaście obrotów a wskazówka stoi w miejscu, normalne zjawisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A jak skacze wskazówka i słychać że silnik pracuje wolniej i szybciej to co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 sonda,odma,przepływka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 To muszę sondę wymienić może się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 masz dwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Ja sonde już wymieniałem kiedyś krokowy tak samo. Na benzynie generalnie jest tak jakby troche lepiej ale jak im powiedziałem tam co mi gaz zakładali i regulowali to mówili że na benzynie też jakby tak troche nie równo chodził. Na zimnym siniku generalnie tego nie ma dopiero jak się dobrze rozgrzeje to łąpie to takie falowanie silnikiem choć to też nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 może nie trzymać podciśnienia w kolektorze, czyli nieszczelny dolot, stare uszczelki kolektora ssącego, problem może leżeć w zapłonie, dolot nieszczelny, sona też ale wystarczy sprawdzić, po co kupować na pałe ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A śmieszy mnie jak falują obroty i każdy odrazu mówi że to krokowy a w 99% przypadkach to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 dokładnie, jak mi się uda to jutro wrzuce filmik z tym jak chodzi ten mój silnik przy falowaniu. A nawet wtedy jak tak faluje a wrzuce D (zapomniałem dodać że to automat) to tak szrpie mi a nie jedzie równo. Generalnie na ssaniu chodzi idealnie. Nie wiem jaka może byc tego przyczyna. Dolot już kiedyś też był sprawdzany, choć uszczelki pod ssącym nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 stawiam na przepływke(jeśli nie ma dziur w dolocie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Hmm ale podczas normalnej jazdy jest wszystko ok nie am spadku mocy ani nic podobnego a te falowanie silnikiem nie zawsze się pojawia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 przepływka wątpie, chyba że czujnik temp powietrza jeśli jest zintegrowany a chyba jest, można gdybać i snuć 100 teori, a można podpiąć pod kompa i to już może duuużo wyjaśnić. Niekoniecznie tylko zczytać błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 na kompie pokazało kiedys tylko sonde więc ją wymieniłem choć wtedy miałem jednak jak się później okazało nieszczelny dolot(wąż odmy odczepił się od gumy przepływomierza) ale wtedy to strasznie nierówno silnik chodził, a teraz to juz sam nie wiem...pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 przepływka żadko wywali błąd,dopiero jak już porządnie niedomaga,ale wystarczy,że zaniża wartości,i już idzie za mało paliwa,i są takie objawy,szarpanie,mulenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Mam wycięte katy i w ich miejsce wstawione rury ale nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ na to mysle że jednak nie a tłumik końcowy właśnie założyłem nowy seryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 skoro masz 2 sondy i jedna jest sprawdzająca katalizator którego nie ma to będzie błąd wywalało, jest na to patent, osobiście nie stosowałem ale słyszałem z raczej pewnego źródła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.