Kok0s Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam tak jak w temacie - chciałbym podłączyć skrzynke basową i wzmacniacz do radia... nie znam się kompletnie na tym... poniżej zamieszczamzdjęcia i prosze o pomoc musze podłączyć jakieś bezpieczniki i jakis kondensator? którędy poprowadzić kable? [ATTACH=CONFIG]19212[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19216[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 co ty masz za Subwofer?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...