318i Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 witam wszystkich posiadam bmw e3o m4ob18(113km) i chcial bym wlozyc tam m50b25 . rozmawialem juz z jednym gosciem na ten temy i stwierdzil , ze potrzebuje tylko silnik z osprzetu , wiazka kompem itp gdyrz mozna go podpiac pod ta skrzynie co mam bez problemu chamulce mam tarczowe to jak cos zmienic przednie trcze na lepsze . Kiedys skladalem clio i tam mialem 1.8.16v a skrzynie z 1.4 8v pasowalo ale nie jezdzilo i nie chcial bym takiej akcji w bumie dlatego prosze o pomoc, zgory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Po pierwsze primo - przywitałbyś się w odpowiednim dziale. Po drugie primo - podpiąć tą skrzynie to może i można ale ukręcisz ja pewnie bardzo szybko. Po trzecie primo - ten wątek jest w zylionach egzemplarzy na necie. Poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Krótko, zwięźle i na temat tak jak to napisał lijo1979 jest tego mase Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Rozwalają mnie trochę takie komentarze .... Jak już zadajecie sobie trud żeby odpisać ..... to wklejcie chociaż jednego linka gdzie gość przeczyta o tym swapie :bag: Bo idąc dalej tym tokiem rozumowania , na każdego temata jestem w stanie w tej chwili odpisać .... "poszukaj sobie już kiedyś gdzieś ktoś o tym napisał w necie ... " A chyba nie o to chodzi :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
318i Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 przeprasza ze sie nie przywitalem ,juz poprawilem ten blad. Szukalem i szukam nadal ale jest tyle sprzecznych info. ze stwierdzile ze potrzebuje pomocy w tym temacie , jak na razie to tylko zostalem pojechany ale coz .wlasnie w necie znalazlem tez przed chwila goscia co zrobil tak w swojej e 36 i mu niby chasa to. ale ja mam dosc cieszka noge czyli skrzynia i most tez trzeba by bylo zmienic mam kombi czy jest to jakas roznica?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) kolego to sobie sprawdz w katalogu bmw tu masz przykład twojego wału RealOEM.com * BMW E30 318i Drive shaft (swivel joint) a tutaj z 325 touring RealOEM.com * BMW E30 325i Drive shaft (swivel joint) każdą część możesz sprawdzić jakie są różnice według numerów części to się jednak oba wały różnią co nie znaczy że nie będzie pasował ale jednak bmw coś tam zmieniło po moście też widziałem że są inne przełożenia niewiem czy prędkościomierz cię nie będzie także oszukiwał mosty są różnych typów 325 typ 188 a 318 typ 168 Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam, szczerze to m40 jest nie bardzo to takich swapów. Masz do zmiany przednie lagi bo pewnie masz wąską, stabilizator przód pewnie jest 18mm warto by było dać 21mm. tuleje wahaczy przód albo poliuretany albo pełne acentryki Mayla albo pełne BMW. Teraz tył, masz bęben czy tarcze? Masz stabilizator? Jak już jest to pewnie 12mm warto dać 14mm. Tuleje belki też najlepiej poliuretan. Jeszcze dobrze by było założyć dodatkowe stabilizatory na kielichy przód i tył (karoseria ma ponad 20 lat i trochę przejechane?) Możesz się nawet zastanowić nad złapaniem stabilizatorem przednich podłużnic jak miała e36. Co do układu napędowego to jak koledzy wcześniej pisali poszukałbym części z m20b25. Powodzenia i niskich kosztów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Aha z przodu jak masz pełna tarcze hamulcową to też strzemiona i zaciski na wentylowaną najlepiej z tymi sworzniami na imbus( nigdy nie pamiętam czy to jest zacisk ate gerling czy bosch) bo te skręcane na śrubę ósemkę szybko się wypukują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Rozwalają mnie trochę takie komentarze ....Jak już zadajecie sobie trud żeby odpisać ..... to wklejcie chociaż jednego linka gdzie gość przeczyta o tym swapie :bag: Na pierwszej stronie najpopularniejszej wyszukiwarki świata można znaleźć dosłownie wszystko na ten temat w języku polskim: szukaj: "Swap BMW E30". I wiem o czym mówię bo trochę się naczytałem na temat swap'ów. Zwłaszcza jeżeli kolega pyta czy może założyć skrzynię od M40B18 do M50 :bag::bag::bag: Szukalem i szukam nadal ale jest tyle sprzecznych info (....) Po 1 dniu czytania po poludniu tego co jest dostępne miał byś odpowiedź na większość pytań związanych ze swapem. Myślę, że odrobina wysiłku też jest wskazana i poczytanie na temat wymiany silnika w E30 jeśli ktoś się na to decyduje. Nie wszystko dostajemy na tacy.... (...)zostałem dojechany ale cóż (...) Nic złego nie powiedziałem pod Twoim adresem. Nie bierz tego do Siebie. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
318i Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 nie mam zadnej urazy moja niunia jest z 90r ma z tylu tarczo bembny z przodu pelne tarcze , z przodu ma soczewkowe lampy jak i halogeny nie wiem czy to istotne ale mam zegarek cyfrowy z datomierzem itp. nie posiada wspomy i zadnej szpery dyfru .A chce zmienic silnik gdyz po pierwsze jest za slanba a po drobie juz poraz kolejny robie glwice bo przegrzala sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 A chce zmienic silnik gdyz po pierwsze jest za slanba a po drobie juz poraz kolejny robie glwice bo przegrzala sie jeżeli jeszcze masz problem z głowica to podratuj autko i wystaw na aledrogo i kup orginał z mocnym silniczkiem tak jak już szkasz bo swap cie wyjdzie zdecywanie drożej niż orginał e-30 325 takie moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
318i Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 no mialem klopot z glowica ale juz kupilem nowa glomice i mam calutka gore nowa jak i roz rzad itp. czytalem ze montuja turbine do tego silnika ponoc kosztuje to 2.5 tys.ale cos mi sie nie chce wiezyc bo ponoc nie trzeba rozprezac silnika. a nie chce jej sprzedac bo mam sporo wspomnien i wrazen z tym autkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) wiem że montują turbo do silników bez vanosa i tam chyba jeszcze nie było aluminiowej głowicy ale dokładnie tematu nieznam a wspomnienia wiadomo bezcenne :mrgreen: Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez mariusz13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam, nie powinienem polecać innego forum, ale na Forum Miłośników BMW E30 .: BMW-e30.PL / MyE30.PL :. Strona Główna swapy mielą jak się tylko da. W zakładce SWAPY, a później swap na m50 i m52 jest multum info jak to zrobić. Proszę 79 stron do opanowania na blachę Forum Miłośników BMW E30 .: BMW-e30.PL / MyE30.PL :. Zaloguj Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam, nie powinienem polecać innego forum, ale na Forum Miłośników BMW E30 .: BMW-e30.PL / MyE30.PL :. Strona Główna swapy mielą jak się tylko da. W zakładce SWAPY, a później swap na m50 i m52 jest multum info jak to zrobić. Proszę 79 stron do opanowania na blachę Forum Miłośników BMW E30 .: BMW-e30.PL / MyE30.PL :. Zaloguj Pozdro I o tym mówiłem na pierwszej stronie ..... wystarczy wkleić link a nie pierdzielić przez 10 postów "poszukaj sobie" albo "wiem ale nie powiem" Brawo Diego , browar ode mnie :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIEGO E30 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Dzięki Mordulec , te piwka to dziabniemy w Niemczech hehe :party: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
318i Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 dzieki wielkie za wszystko uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.