5oul Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Koledzy i koleżanki mam problem z kodowaniem NCS'em. Wszystko robię tak jak to jest przykazane. Profil, każda ******ła sprawdzona po 15 razy. Dochodzę do momentu w którym wybieram przycisk ZCS/FA aus SG, wskazuje chassis e46 wyświetlają mi się modóły: AKMB ALSZ EWS KMB W pierwsze dwa mogę wejść i nie ma problemów z ich odczytaniem. W dwa pozostałe nie da rady i wyskakuje mi błąd jak w temacie. Co dziwne VIN jest zczytany automatycznie i poprawnie. Dodam że INPA działa bez zarzutu, podobnie DIS (choć do tego jeszcze wrócę). Czy miał ktoś podobny przypadek i sobie z nim poradził? Na jednym z forów znalazłem odpowiedź że po lifcie wejście do modułu EWS i KMB jest niemożliwe. I tutaj pytanie, ma ktoś możliwość sprawdzenia w e46 po 09.2003 czy rzeczywiście nie da się wejść do tego modółu? I kolejna sprawa która mocno mnie zastanawia. Pomyślałem że jeśli nie NCS to spróbujemy DIS'em go potraktować. Wchodzę sobie spokojnie w programowanie, wybieram "car memory", DIS coś tam sobie mieli i wyświetla komunikat żeby włączył zapłon i takie tam (co robię) i d...a. Wyswietla komunikat że nie może się połączyć z EWS/ZCS/i czymś tam jeszcze. Totalnie dziwna sprawa i nie wiem jak to ugryźć. Macie jakieś pomysły, bo mnie się pomału kończą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Za każdym razem przy podpięciu muszę wybrać moduł bo często ten "Aktywny" umożliwiający zmiany iest inny. E46 najczęściej idą przez ALZS właśnie, a E39 np przez EWS. Instalację i konfig NCSa masz pewnie poprawną, tym bardziej że DIS też nie bierze - raz miałem kłopot z konfigiem NCSa bo nie pozwoliłem na "manipulację FSW/PSW" w ustawienich profilu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zupełnie nie wiem o co kaman z tym NCS'em ale mam pewien pomysł jak to ugryźć. Otóż można kodować przez ten plin FWS_PWS.MAN czy jak on się tam nazywa. Teraz pytanie, jeśli będę chciał zaprogramować powiedzmy jedną czy dwie opcje to czy mogę w ten plik wrzucić tylko te opcje czy musi mieć wszystko wypisane? Nie wiem czy zrozumiale to opisałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 słuchaj,zczytujesz całość,masz w WORK NCSa plik .TRC,w nim zmieniasz wpisy tylko te,co cie interesują,innych wpisów nie ruszasz,potem kopiujesz całość,cały plik .TRC do pliku o rozszerzeniu .MAN(który sam tworzysz w WORK NCSa),dajesz kodowanie i lecisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 miałem problem z odczytaniem jakiegoś modułu w e46, kilka razy próbowałem i nic... ale poradziłem sobie z tym, po wybraniu modułu wcisłem jakiś przycisk i zmieniłem jakieś ustawienie i poszło ale co i jak to nie napisze bo nie pamiętam, musiałbym jeszcze raz podłączyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 słuchaj,zczytujesz całość,masz w WORK NCSa plik .TRC,w nim zmieniasz wpisy tylko te,co cie interesują,innych wpisów nie ruszasz,potem kopiujesz całość,cały plik .TRC do pliku o rozszerzeniu .MAN(który sam tworzysz w WORK NCSa),dajesz kodowanie i lecisz Dokładnie. Nieważne czym wchodzisz, ważne że drzwi nie trzeba wyważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Wszystko to zaje...fajnie prosto wygląda gdy Wy to piszecie. A teraz poprszę o wersję dla inteligentnego inaczej 1. Wchodzę w NCS'a 2. Ładuje profil Expertmode 3. F1 + F3 - teraz jak rozumiem mam w pliku TRC wszystkie opcje jakie mam w samochodzie, tak? 4. Zmieniam sobie opcje te które chcę w pliku TRC i zmieniam go na MAN. 5. koduje samochód - i teoretycznie wszystko działać powinno. Tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.