Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję namiarów gdzie mogę dobrze ustawić geometrię w swoim E46. Dzisiaj odwiedziłem "Latex" na Krakowskiej, mają tem dobrą maszynkę (Hunter) ale jako że posiadam sportowe zawieszenie (gwint) nie mogą mi dać gwarancji, że zrobią to dobrze i ustawiają bez dociążania auta (bo podobno nie ma różnicy). 260zł za coś za co nie biorą odpiwedzialnośwci to trochę dużo, więc zrobili mi tylko pomiar i faktycznie jest sporo do ustawienia także prosił bym o kogoś z polecenia :)

Takl dla ciekawskich koszt sprawdzenia w "Latexie" - 60zł, ustawienie geometrii 130zł jedna oś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche drogo biorą u nas w oleśnicy robią za 80 zł najnowszym sprzętem:) każde auto:) każdą glebe:) hehe

Za 10zł to raczej nie obrócisz z wrocka do oleśnicy i w drugą stronę , więc na jedno wychodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz nie o to chodzi:) ale o to że drożyzną zaśmierdziało z tego zakładu co był kolega Songo:) chciałem uświadomić jakie są ceny:):drunk:

A nie no Latex to raczej warsztat do właścicieli takich autek od 100tyś w górę , stąd taka cena u nich :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Co za młotki pracują w tych warsztatach, ja w zeszłym roku pojechałem ustawić geometrię po zmianie zawiasu i gość tak mi ustawił, że po powrocie do domu (1350km) jedna z tylnych opon jest do wyrzucenia, a zapłaciłem ok.1200zł za sztukę. Teraz muszę kupić nową, a rachunek chyba zawiozę gościowi co mi ustawiał zbieżność. Wiem, że nie odda mi tej kasy, ale może jakaś skrucha się pojawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ChriS.
Co za młotki pracują w tych warsztatach, ja w zeszłym roku pojechałem ustawić geometrię po zmianie zawiasu i gość tak mi ustawił, że po powrocie do domu (1350km) jedna z tylnych opon jest do wyrzucenia, a zapłaciłem ok.1200zł za sztukę. Teraz muszę kupić nową, a rachunek chyba zawiozę gościowi co mi ustawiał zbieżność. Wiem, że nie odda mi tej kasy, ale może jakaś skrucha się pojawi...

A moze powinien oddac kase? Tyle, ze pewnie zgoni, ze sie rozregulowało.. Witaj w prawdziwym swiecie.. Najlepiej od razu isc i mu w******lic. Brak sil. Ja powoli trace ostatnie rezerwy powstrzyman na takich debili. Gosc robi pol zycia w tym temacie i s******li Ci geometrie Twojej fury.. Nie wiem co powiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej. Sorki, że tak późno odpisuję ale dopiero teraz zauważyłem :)

Byłem na geometrii w Jetronicu na Opolskiej. Nie mogę polecić ani odradzić. Geometryk zna E46 bo miałem trochę pozpiekanych śrób więc ładnie wszytsko porozkręcał napierw, zabezpieczył, a później poustawłał ale czy dobrze to bym polemizował ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze kolejny powód zęby nie zakładać gwintów :( chyba je odsprzedam bo jak będę musiał jeździć na drugi koniec polski żeby ustawiać zbieżności to raczej mała przyjemność. U nas nie ma za bardzo tez nikogo co potrafi to dobrze zrobić :(

Słyszałem historie jak koleś pojechał Vectra wymienić olej do warsztatu i do pracy się wziął uczeń i wymienił mu olej jak się patrzy z małym szczegółem zamiast wlać Castrola 5w40 do silnika wlał go do wspomagania :D Efekt sobie sami wymyślcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprecyzuj swoją odpowiedź może pomożesz innym............ a nie trzymasz dla siebie:) hehe

Hehe nie dla siebie :) Jak wcześniej dzwoniłem, jeździłem do nich aby zebrać info czy ustawiają na nieseryjnym zawieszeniu to, to twierdzili że wszytsko się da ustawić trzeba tylko wiedzieć jak. Po czym jak pojechałem na ustawinie to koleś wybrał na Hunterze poprostu profil ze sportowym zawieszeniem od E46 i do tego dostosował - a to chyba nie tędy droga, poza tym minimalnie ściąga w prawo i kierka lekko nie w osi.

Widzę ze kolejny powód zęby nie zakładać gwintów :sad: chyba je odsprzedam bo jak będę musiał jeździć na drugi koniec polski żeby ustawiać zbieżności to raczej mała przyjemność. U nas nie ma za bardzo tez nikogo co potrafi to dobrze zrobić :sad:

Słyszałem historie jak koleś pojechał Vectra wymienić olej do warsztatu i do pracy się wziął uczeń i wymienił mu olej jak się patrzy z małym szczegółem zamiast wlać Castrola 5w40 do silnika wlał go do wspomagania :D Efekt sobie sami wymyślcie :D

No niestety ja nie znalazłem jeszcze geometryka, ktory zdecydowanie by mi odpowiedział że ustawi odpowiednio gwint.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powiem tak u siebie miałem gwinty założone 2 dni po czym zdjąłem i schowałem do pudełka. 1400 zł wydane moim zdaniem w błoto. Auto po obniżeniu 5 cm wykonywało skręt w prawo na 10m o szerokość pasa jezdni żaden zakład w Świdnicy nie był w stanie podjąć się ustawienia tego.Dodam Ze na max podniesionym zawieszeniu auto zachowywało się podobnie. Byc moze szerokość opony ma tu znaczenie ale w kazdym razie nie mam czasu żeby ie z tym bawić a zawiecha nie zgnije przyjdzie czas na jej zamontowanie jeszcze kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale przeciez musi się dać to ustawić przecież masa furek lata na gwincie i nie wymieniają opon co sezon ( no chyba ze się mylę). Spróbuję jeszcze u tego gościa co polecał EDU

na sztabowej jest dobry szpec sam tam smigam i od niego duzo furek na rakietowej smiga :) Jacek 504207925
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria to tak zwana zbieznosc? A kat nachylenia kola ustawiacie? Bo mi sie robi z tylu negatyw i zjada mi opony od srodka wiec o ile dobrze mysle to wina kata nachylenia kola?

BTW te ustawienia robi sie o ile dobrze pamietam po kazdym wiekszym mieszaniu w zawieszeniu tj. wymiana amorkow, wahaczy tylko czy po wymianie piast rowniez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria to tak zwana zbieznosc? A kat nachylenia kola ustawiacie? Bo mi sie robi z tylu negatyw i zjada mi opony od srodka wiec o ile dobrze mysle to wina kata nachylenia kola?

BTW te ustawienia robi sie o ile dobrze pamietam po kazdym wiekszym mieszaniu w zawieszeniu tj. wymiana amorkow, wahaczy tylko czy po wymianie piast rowniez?

Geometria to pełne ustawienie zawieszenia (zbieżność kół, kąt ich pochylenia, kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy, a także kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy)

U ciebie wygląda na to, że wystarczy ustawić samą zbieżność.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...