Songo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Witam. Potrzebuję namiarów gdzie mogę dobrze ustawić geometrię w swoim E46. Dzisiaj odwiedziłem "Latex" na Krakowskiej, mają tem dobrą maszynkę (Hunter) ale jako że posiadam sportowe zawieszenie (gwint) nie mogą mi dać gwarancji, że zrobią to dobrze i ustawiają bez dociążania auta (bo podobno nie ma różnicy). 260zł za coś za co nie biorą odpiwedzialnośwci to trochę dużo, więc zrobili mi tylko pomiar i faktycznie jest sporo do ustawienia także prosił bym o kogoś z polecenia Takl dla ciekawskich koszt sprawdzenia w "Latexie" - 60zł, ustawienie geometrii 130zł jedna oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 No to cenią się panowie w latexie Jedź na ślężną do gościa za stacją Shella .... ustawienie przodu i tyłu w E46 koszt 90zł przedwczoraj Goglin tam robił swojego dizela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Mordulec masz jakieś namiary na ten warsztat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Floryn Auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 troche drogo biorą u nas w oleśnicy robią za 80 zł najnowszym sprzętem:) każde auto:) każdą glebe:) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 troche drogo biorą u nas w oleśnicy robią za 80 zł najnowszym sprzętem:) każde auto:) każdą glebe:) hehe Za 10zł to raczej nie obrócisz z wrocka do oleśnicy i w drugą stronę , więc na jedno wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 wiesz nie o to chodzi:) ale o to że drożyzną zaśmierdziało z tego zakładu co był kolega Songo:) chciałem uświadomić jakie są ceny:):drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 wiesz nie o to chodzi:) ale o to że drożyzną zaśmierdziało z tego zakładu co był kolega Songo:) chciałem uświadomić jakie są ceny:):drunk: A nie no Latex to raczej warsztat do właścicieli takich autek od 100tyś w górę , stąd taka cena u nich :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 a tego to nie wiedziałem:) Latex to mi zalatuje gumą za pare złoty hehe a nie drogim warsztatem dobra sory za off topa:):4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 A może zna ktoś jakiś warsztacik w Oławie lub okolicach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Songo zrobiłeś już może geometrie? Ja tak to gdzie? bo mam ten sam problem, jak pojechałem do jednego to mi wkręcał, że jeszcze może gorzej zrobić, inny chciał robić całe zawieszenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Co za młotki pracują w tych warsztatach, ja w zeszłym roku pojechałem ustawić geometrię po zmianie zawiasu i gość tak mi ustawił, że po powrocie do domu (1350km) jedna z tylnych opon jest do wyrzucenia, a zapłaciłem ok.1200zł za sztukę. Teraz muszę kupić nową, a rachunek chyba zawiozę gościowi co mi ustawiał zbieżność. Wiem, że nie odda mi tej kasy, ale może jakaś skrucha się pojawi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Co za młotki pracują w tych warsztatach, ja w zeszłym roku pojechałem ustawić geometrię po zmianie zawiasu i gość tak mi ustawił, że po powrocie do domu (1350km) jedna z tylnych opon jest do wyrzucenia, a zapłaciłem ok.1200zł za sztukę. Teraz muszę kupić nową, a rachunek chyba zawiozę gościowi co mi ustawiał zbieżność. Wiem, że nie odda mi tej kasy, ale może jakaś skrucha się pojawi... A moze powinien oddac kase? Tyle, ze pewnie zgoni, ze sie rozregulowało.. Witaj w prawdziwym swiecie.. Najlepiej od razu isc i mu w******lic. Brak sil. Ja powoli trace ostatnie rezerwy powstrzyman na takich debili. Gosc robi pol zycia w tym temacie i s******li Ci geometrie Twojej fury.. Nie wiem co powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 na sztabowej jest dobry szpec sam tam smigam i od niego duzo furek na rakietowej smiga Jacek 504207925 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 na sztabowej jest dobry szpec sam tam smigam i od niego duzo furek na rakietowej smiga Jacek 504207925 ten: auto D.N.A. ?? polecasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edu2301 Opublikowano 1 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ten: auto D.N.A. ?? polecasz?? raczej to nie to bo nr tel nie taki i on zajmuje sie tylko i wylocznie geometria i jakies drobne naprawy ale jak pisalem duzo fur latajacych po redeco wyjezdzaja od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Hej. Sorki, że tak późno odpisuję ale dopiero teraz zauważyłem Byłem na geometrii w Jetronicu na Opolskiej. Nie mogę polecić ani odradzić. Geometryk zna E46 bo miałem trochę pozpiekanych śrób więc ładnie wszytsko porozkręcał napierw, zabezpieczył, a później poustawłał ale czy dobrze to bym polemizował ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 później poustawłał ale czy dobrze to bym polemizował ;/ sprecyzuj swoją odpowiedź może pomożesz innym............ a nie trzymasz dla siebie:) hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Widzę ze kolejny powód zęby nie zakładać gwintów chyba je odsprzedam bo jak będę musiał jeździć na drugi koniec polski żeby ustawiać zbieżności to raczej mała przyjemność. U nas nie ma za bardzo tez nikogo co potrafi to dobrze zrobić Słyszałem historie jak koleś pojechał Vectra wymienić olej do warsztatu i do pracy się wziął uczeń i wymienił mu olej jak się patrzy z małym szczegółem zamiast wlać Castrola 5w40 do silnika wlał go do wspomagania Efekt sobie sami wymyślcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 (edytowane) sprecyzuj swoją odpowiedź może pomożesz innym............ a nie trzymasz dla siebie:) hehe Hehe nie dla siebie Jak wcześniej dzwoniłem, jeździłem do nich aby zebrać info czy ustawiają na nieseryjnym zawieszeniu to, to twierdzili że wszytsko się da ustawić trzeba tylko wiedzieć jak. Po czym jak pojechałem na ustawinie to koleś wybrał na Hunterze poprostu profil ze sportowym zawieszeniem od E46 i do tego dostosował - a to chyba nie tędy droga, poza tym minimalnie ściąga w prawo i kierka lekko nie w osi. Widzę ze kolejny powód zęby nie zakładać gwintów :sad: chyba je odsprzedam bo jak będę musiał jeździć na drugi koniec polski żeby ustawiać zbieżności to raczej mała przyjemność. U nas nie ma za bardzo tez nikogo co potrafi to dobrze zrobić :sad: Słyszałem historie jak koleś pojechał Vectra wymienić olej do warsztatu i do pracy się wziął uczeń i wymienił mu olej jak się patrzy z małym szczegółem zamiast wlać Castrola 5w40 do silnika wlał go do wspomagania Efekt sobie sami wymyślcie No niestety ja nie znalazłem jeszcze geometryka, ktory zdecydowanie by mi odpowiedział że ustawi odpowiednio gwint. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Hej. Po kilkunastu tygodniach mogę coś więcej napisać o geometrii w jetrocnicu - NIE POLECAM. Mam jedna opona do wyrzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Powiem tak u siebie miałem gwinty założone 2 dni po czym zdjąłem i schowałem do pudełka. 1400 zł wydane moim zdaniem w błoto. Auto po obniżeniu 5 cm wykonywało skręt w prawo na 10m o szerokość pasa jezdni żaden zakład w Świdnicy nie był w stanie podjąć się ustawienia tego.Dodam Ze na max podniesionym zawieszeniu auto zachowywało się podobnie. Byc moze szerokość opony ma tu znaczenie ale w kazdym razie nie mam czasu żeby ie z tym bawić a zawiecha nie zgnije przyjdzie czas na jej zamontowanie jeszcze kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 No ale przeciez musi się dać to ustawić przecież masa furek lata na gwincie i nie wymieniają opon co sezon ( no chyba ze się mylę). Spróbuję jeszcze u tego gościa co polecał EDU na sztabowej jest dobry szpec sam tam smigam i od niego duzo furek na rakietowej smiga Jacek 504207925 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Geometria to tak zwana zbieznosc? A kat nachylenia kola ustawiacie? Bo mi sie robi z tylu negatyw i zjada mi opony od srodka wiec o ile dobrze mysle to wina kata nachylenia kola? BTW te ustawienia robi sie o ile dobrze pamietam po kazdym wiekszym mieszaniu w zawieszeniu tj. wymiana amorkow, wahaczy tylko czy po wymianie piast rowniez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Geometria to tak zwana zbieznosc? A kat nachylenia kola ustawiacie? Bo mi sie robi z tylu negatyw i zjada mi opony od srodka wiec o ile dobrze mysle to wina kata nachylenia kola?BTW te ustawienia robi sie o ile dobrze pamietam po kazdym wiekszym mieszaniu w zawieszeniu tj. wymiana amorkow, wahaczy tylko czy po wymianie piast rowniez? Geometria to pełne ustawienie zawieszenia (zbieżność kół, kąt ich pochylenia, kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy, a także kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy) U ciebie wygląda na to, że wystarczy ustawić samą zbieżność. Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.