suchy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 1. Turbina raz chodzi a raz nie, wymieniłem wszystkie wężyki które idą do zaworu który steruje turbo ale nic to nie dało, czasem kopci i wtedy turbo nie chodzi, jest słaby. Zauważyłem że w intercoolerze jest dużo oleju od strony pasażera. 2. w układzie chłodzenia robi duże ciśnienie że nie da się węży ścisnąć i wyrzuca płyn przez korek. Dodam że korek wymieniłem na nowy i przez tydzień był spokój później znów wywala. Na wolnych obrotach słabo grzeje w kabinie dopiero po przy gazowaniu do 2 tyś obrotów zaczyna lecieć ciepłe powietrze. U innych jak mieli podobny problem to samochód się grzał a u mnie temperatura stoi idealnie w pionie nawet jak wyrzuci płyn to jest tylko zimno w kabinie bo nie ma ogrzewania ale temperatura nie dochodzi poza połówkę Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Dopisz co to za silnik / rocznik bo temat poleci do kubła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Dopisz co to za silnik / rocznik bo temat poleci do kubła Sorki bmw e39 525 tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Co do ogrzewania to padniętą masz dodatkową pompkę wody to większość ma jeśli chodzi o ciśnienie,turbinę i reszta to już grubsza sprawa nie dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Georgii czy przez to że ta pompka mogła się zepsuć robi w układzie chłodzenia takie ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Możliwości jest wiele. Możesz mieć tzw. zator w układzie np. zabitą lub zapowietrzoną nagrzewniczkę, uszkodzoną dodatkową pomkę ogrzewania lub problem z elektrozaworami, może któryś się przycinać. Jeśli chodzi o turbinę , to sprawdź i wyczyść wszystkie przewody, skontroluj czy są drożne i szczelne łącznie z odmą. Jeśli dalej tak będzie stawiam na kończącą się turbinę, czego oczywiście nie życzę:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 dzieki koledzy ża pomoc, po świętach jedzie do mechanika więc zobacze co powie trzymajcie kciuki aby wyszło jak najtaniej haha pozdrawiam i życzę miłych Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jak będziesz wiedział co i jak, podziel się wiedzą:bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 No jak mechanik zrobi napisz co było przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 napisze napisze, pod koniec tygodnia ma mi ją robić bo jak narazie ma dużo samochodów z przed świąt, przez tel. powiedział ze jeśli wywala płyn to tak jak pisali koledzy wyżej , może być walnięta pompka wspomagająca obieg płynu chłodniczego ale cały przebieg naprawy opisze jak samochód od niego wróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.