Nem Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Maly problem dotyczacy szarpania autem. Nie jest to szarpanie silnikiem on pracuje rowno. Telepie tylko od 1500 do 2000 obrotow tak jakby sie jechalo po "fali" powyzej 2000 wszystko ustaje. W aucie zostaly zmienione wszystkie gumy i tuleje w dyfrze. Przed zmiana bylo to odczuwalne ale bardzo delikatnie teraz mam wrazenie jak by mnie ktos po plecach kopal. Pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 przepływka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 na bank nie, silnik pracuje idealnie spalanie niezmienilo sie. szarpanie to moze zle okreslenie bardziej moze "bujanie" ale tylko w zakresie 1500 - 2000 obrotow niezaleznie od biegu, i tak jak napisalem przed wymianom gum w dyfrze bylo to czuc ale delikatnie teraz to czuc masakrycznie. Podpora skrzyni biegow i walu jest git. Pod uwage biore poduszki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sprawdz gumowe laczniki walu przy skrzyni i dyfenencjale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja bym stawiał na poduszki mocowania silnika , a przy skręcaniu też szarpiepytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sprawdz gumowe laczniki walu przy skrzyni i dyfenencjale z tym bedzie wszystko ok, raczej by sie zauwazylo przy robieniu dyfra Ja bym stawiał na poduszki mocowania silnika , a przy skręcaniu też szarpie ale to bede musial sprawdzic, przy skrecaniu tez szarpie o ile mam 1500-2000obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 a łożysko podporowe wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Na 100% poduchy miałem tak samo w moim poprzednim turingu Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 A może koło pasowe wpada w wibracje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paga Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Podepnę się pod temat, mam takie same objawy i teżnie mam pojęcia co to. Narazie sprawdzam wszystkie wężę i gumy czy silnik nie łapie lewego powietrza. Daj znać jak znajdziesz przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 a ktoś myslał o sprzęgle zazwyczaj jest to ze na tych obrotach silnik ciągnie i przyspiesza a jak przyspiesza to sprzęgo może sie slizgać i przez to te skoki. Może to sprzegło do wymiany chyba że już było wymienione to dałem zły przykładpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ja mam tak tyle że jak odpalam po pracy i jade na 2 biegu to od 1600 do 1900 takie poszarpywanie!! ale tylko na zimnym i tylko raz tzn jak jade wolno bo droga nie pozwala na więcej to na 2biegu tak mam ale jak wyjade na dobrą droge i rozpędzam się normalnie to nie mam tego!! niewiem od czego to może być !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 jade na 2 biegu to od 1600 do 1900 takie poszarpywanie wiesz ile ja z tym walczyłem???wymieniłem czujniki wałków,sonde,która mi sie nie podobała,świece,przepływke,pompke paliwa,filtry paliwa i powietrza,i przeszło:mrgreen: winne było pewnie wszystko po troche,ale najwięcej przepływka,zaniżała pomiar w zakresie tych obrotów,i komp dawał za mało paliwa,stąd to poszarpywanie,na wyższych było OK(błędu oczywiście nie było) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 wiesz ile ja z tym walczyłem???wymieniłem czujniki wałków,sonde,która mi sie nie podobała,świece,przepływke,pompke paliwa,filtry paliwa i powietrza,i przeszłowinne było pewnie wszystko po troche,ale najwięcej przepływka,zaniżała pomiar(błędu oczywiście nie było) oj tyle wymieniać?? nie !!!! poczekam aż siądzie coś hehe w sumie to nie przeszkadza!! jest tylko na zimnym i tylko w sumie raz odczuwalne dziennie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 hehe,nie musisz ,ale sugeruje,żebyś podmienił od kogoś przepływke,ale i tak musiałbyś troche pojeździć,żeby sie to wszystko poukładało,mi na super-ori-china-espana po dwóch dniach auto odżyło i poprawiło wartości(szukam ori używki,nowa siemensa 700zł:bag:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 w e39 szarpanie lub tez drgania sa spowodowane sztywniejacymi łącznikami elastycznymi na wydechu, wystarczyc poluzowac sruby na flanszach i zobaczyc czy dalej sa takie objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosemjamarys997 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 prawdopodobnie to bedzie tlumik drgan na wale.. bo mialem podobne objawy ale tylko przy danej predkosci.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Ciekawa sprawa bo po zlocie i paru przejazdach po torze wszystko ustalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Ciekawa sprawa bo po zlocie i paru przejazdach po torze wszystko ustalo... Trzeba raz na jakiś czas nagar w silniku przepalić :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.