Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Maly problem dotyczacy szarpania autem. Nie jest to szarpanie silnikiem on pracuje rowno. Telepie tylko od 1500 do 2000 obrotow tak jakby sie jechalo po "fali" powyzej 2000 wszystko ustaje. W aucie zostaly zmienione wszystkie gumy i tuleje w dyfrze. Przed zmiana bylo to odczuwalne ale bardzo delikatnie teraz mam wrazenie jak by mnie ktos po plecach kopal.

Pomysly ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank nie, silnik pracuje idealnie spalanie niezmienilo sie. szarpanie to moze zle okreslenie bardziej moze "bujanie" ale tylko w zakresie 1500 - 2000 obrotow niezaleznie od biegu, i tak jak napisalem przed wymianom gum w dyfrze bylo to czuc ale delikatnie teraz to czuc masakrycznie. Podpora skrzyni biegow i walu jest git. Pod uwage biore poduszki silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz gumowe laczniki walu przy skrzyni i dyfenencjale

z tym bedzie wszystko ok, raczej by sie zauwazylo przy robieniu dyfra

Ja bym stawiał na poduszki mocowania silnika , a przy skręcaniu też szarpie

ale to bede musial sprawdzic, przy skrecaniu tez szarpie o ile mam 1500-2000obrotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktoś myslał o sprzęgle zazwyczaj jest to ze na tych obrotach silnik ciągnie i przyspiesza a jak przyspiesza to sprzęgo może sie slizgać i przez to te skoki. Może to sprzegło do wymiany chyba że już było wymienione to dałem zły przykładpytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak tyle że jak odpalam po pracy i jade na 2 biegu to od 1600 do 1900 takie poszarpywanie!! ale tylko na zimnym i tylko raz tzn jak jade wolno bo droga nie pozwala na więcej to na 2biegu tak mam ale jak wyjade na dobrą droge i rozpędzam się normalnie to nie mam tego!! niewiem od czego to może być !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jade na 2 biegu to od 1600 do 1900 takie poszarpywanie

wiesz ile ja z tym walczyłem???wymieniłem czujniki wałków,sonde,która mi sie nie podobała,świece,przepływke,pompke paliwa,filtry paliwa i powietrza,i przeszło:mrgreen:

winne było pewnie wszystko po troche,ale najwięcej przepływka,zaniżała pomiar w zakresie tych obrotów,i komp dawał za mało paliwa,stąd to poszarpywanie,na wyższych było OK(błędu oczywiście nie było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ile ja z tym walczyłem???wymieniłem czujniki wałków,sonde,która mi sie nie podobała,świece,przepływke,pompke paliwa,filtry paliwa i powietrza,i przeszło

winne było pewnie wszystko po troche,ale najwięcej przepływka,zaniżała pomiar(błędu oczywiście nie było)

oj tyle wymieniać?? nie !!!! poczekam aż siądzie coś :) hehe w sumie to nie przeszkadza!! jest tylko na zimnym i tylko w sumie raz odczuwalne dziennie:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe,nie musisz ,ale sugeruje,żebyś podmienił od kogoś przepływke,ale i tak musiałbyś troche pojeździć,żeby sie to wszystko poukładało,mi na super-ori-china-espana po dwóch dniach auto odżyło i poprawiło wartości(szukam ori używki,nowa siemensa 700zł:bag:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...