mamit3 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 witam koledzy moze ktos z Was podpowie.... tydz temu jadac autkiem w pewnej chwili przerwala(lekkie szarpniecie).od tamtej pory na zimnym silniku strasznie dluuugooo kreci,na cieplym jest lepiej ale rowniez dluzej.podczas dodawania gazu do 1000 obrotow(tylko do 1000) czus jak bunia sie troszke dusi. nie zauwazylem zeby spalanie jakos masakrycznie wzoroslo,ale chyba troszke ja zmulilo moze ktos podpowie gdzie tkwi problem...od razu dodam ze nie mam chwilo opcji podpiecia sie pod komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jednak komputer by się zdał u mnie było podobnie ciężko palił i był to padnięty czujnik wału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 może być czujnik wałka ssący,no ale też i wału:cry:albo podmianki od kogoś,albo komp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 napisz skąd jesteś, może będziesz miał blisko do kogoś z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamit3 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 jestem z płocka... bo tak myslalem nad czujnikem wałka ale objawy troszke inne niz u kolegow z forow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Ja na pierwszy rzut zainteresowałbym się świecami, ale to moja opinia i nie wszyscy muszą się z tym zgadzać. Nawet przy jednej padniętej może się tak wyrabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Nie myślałem o świecach bo chyba każdy normalny fan motoryzacji zwraca na nie uwagę i je wymienia... No mogę się mylić bo większość ludzi nic nie wymienia do puki się nie zepsuje lub nie rozleci taka Polaka mentalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Georgii, ja miałem podobną sytuację i też zacząłem podejrzewać czujniki, ale przezornie woziłem komplet świec w bagażniku, zmieniłem i silnik ożył! Klocki hamulcowe też wożę :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Klocki hamulcowe też wożę a uszczelke pod głowiece?:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Glen dobry jesteś Ja wożę 1L oleju bo mi został i płyn do chłodnic ale świecie i klocki hehe dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Haha! Dirty, uszczelkę pod głowicę, klawiaturę i kolektory to wiozłem autobusem do warsztatu pod pachą Lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 plus silikon i uszczelniacze w kieszeni :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 wiozłem autobusem do warsztatu pod pachą hehe,też dobrze:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A czy uszczelniacze zaworowe jak puszczają to auto bierze olej ? i czy można je wymienić np. bez ściągania głowicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Ten temat pamiętam niedawno ktoś poruszał, ale z tego co mi wiadomo to wałki rozrządu trzeba zrzucić, a zmontowanie i wyregulowanie rozrządu to jest dopiero zabawa ale po to są uszczelniacze, żeby olej nie walił spod zaworów. A! wożę jeszcze uszczelkę pod obudowę filtra oleju :-P Edytowane 30 Marca 2012 przez GleN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.